En ook geen thriller/horrorkijker bljkbaarquote:Op zondag 12 juni 2005 01:39 schreef Curchulain het volgende:
GLO +1 voor Cujo, de bijnaam van goalie Curtis Joseph en artiestennaam van Amon Adonai Santos de Aravjo Tobin. De Stephen King hint had ik overigens niet kunnen bedenken, ben geen SK-lezer.
Of, zoals een Stephen King lezer zou zeggen, Ka.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:50 schreef GLO het volgende:
En zo niet, dan is het gewoon toeval.Of synchroniciteit natuurlijk
Nee, dit was serieus bedoeld.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:57 schreef Berkery het volgende:
Spinal Tap?
quote:German post-techno duoare among a growing number of electronic music groups dabbling in complex, heavily hybridized forms that include everything from ambient, techno, and dub to rock, jazz, and jungle. The combined efforts of Andi Toma and Jan St. Werner (of Köln and Düsseldorf, respectively),
formed in 1993, reportedly when Werner and Toma met either at a death metal concert or a health food store.
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:21 schreef Berkery het volgende:
Personality crisis kennik wel, The New York Dolls
....maar ik heb voorlopig geen tijd voor een nieuwe vraag
Cardboard-cutoutquote:Op zondag 12 juni 2005 13:39 schreef Berkery het volgende:
In de bio staat dat 't een duo is maar ze staan met z'n drieën op de foto![]()
zo danquote:Op zondag 12 juni 2005 13:39 schreef Berkery het volgende:
In de bio staat dat 't een duo is maar ze staan met z'n drieën op de foto![]()
iddquote:Op zondag 12 juni 2005 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
belsen, wat ben je verwarrend bezig-tvp
Gisteren was hij nog O. den Beste, ex-leraar Duitsquote:Op zondag 12 juni 2005 14:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom ziet Belsen eruit als Bukgeit? Identiteitscrisis?
Jazeker.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:47 schreef bartrid het volgende:
modest mouse misschien?
quote:Coming to rock and experimental music from a complex, fascinating background (both her parents were FBI agents; her upbringing in the South included such elements of extreme American religious faith as snake-handling ceremonies; and before her direct involvement in music she participated in "unorthodox sex work," to use her own words, in various U.S. cities),, who has always preferred to be known by her sole name, has long been known as one of the fiercest spirits in modern music. She is an intelligent and aggressive artist possessed of striking musical skill who has rejected the music industry's all-too-easy stereotyping and exploitation to create shockingly powerful visions.
Vandaar ook de Indigo Girls, met die pottenkoppen...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:05 schreef bartrid het volgende:
1 daarvan is een manDeze is misschien duidelijker.
[afbeelding]
Ik dacht dat die in Star Wars speelde ??quote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef bartrid het volgende:
Niemand die Jarboe dus kent? Jammer. Iemand anders mag door met een vraag
En nu van de foto'squote:Op zondag 12 juni 2005 16:25 schreef ranja het volgende:
Ah, die ken ik dan weer wel. Van naam dan vooral.
quote:communiceert deze dagen alleen nog via een krijtbordje en e-mail. Dat meldt The Sun vandaag. De 24 jarige zanger onderging in mei een operatie aan zijn stembanden nadat er knobbeltjes op waren geconstateerd. De artsen adviseren
zijn stem voorlopig niet te gebruiken.
Yep.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja, Justin Timberlake
Hoezo? Je zag zoiets ergens staan en van blijdschap heb je het onthouden... niets om je voor te schamen toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:48 schreef brother52 het volgende:
Justin Timberlake
Ik schaam me trouwens diep, dat ik dit weet
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:59 schreef ranja het volgende:
Ik ken de hoes wel, zit al een poosje te bedenken wat voor naam er bij hoort.
Iets van Jean Michel Jarre misschien... Equinox?
De eerstvolgende hint was het noemen van die voornamen geweest (Nicky & Mike), bovendien had ik me al voorgenomen hun achternamen goed te rekenen (want zo staan ze bekend). Dat jij de volgorde omdraait zie ik dan maar door de vingersquote:Op zondag 12 juni 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
chapman en chinn
voornamen weet ik niet (meer)
Ik ken haar wel, maar ik was er nietquote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef bartrid het volgende:
Niemand die Jarboe dus kent? Jammer. Iemand anders mag door met een vraag
Goed nieuws was het wel, maar waar ik me voor schaam is dat als ik eens iets onthoud, dat dat dan weer iets van justin timberlake moet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hoezo? Je zag zoiets ergens staan en van blijdschap heb je het onthouden... niets om je voor te schamen toch?
Ik zit even tv te kijken, dús doe maar even 10 liedjes over vliegtuigen...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:43 schreef ranja het volgende:
Ik zit even tv te kijken, dus doe maar even 10 liedjes over vliegtuigen
Valt het te merken dat ik last van vliegangst heb?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat een onzekere post, GLO
Sjips, te laat.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
There is something about Mary?
fexual transmitted diseasequote:Op zondag 12 juni 2005 18:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet iemand hier wat FTD is?
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:15 schreef Neleos het volgende:
Airplane???
Zit ik een reply op Neleos in elkaar te knutselen, heb jij het antwoord alquote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
There is something about Mary?
STD met een spraakgebrekquote:
Misschien had ik het op vegetarisch voedsel moeten houdenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jovink & de voederbietels
Strawberry switchblade
Prefab Sprout
Green apple quickstep
Soup dragons
Lambchop
Beatsteaks
Red red meat
Meat loaf
Meat puppets
Hope I didn't spoil your appetite..quote:Op zondag 12 juni 2005 18:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien had ik het op vegetarisch voedsel moeten houden![]()
Uhhuhquote:Op zondag 12 juni 2005 18:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Guns 'n Roses - Appetite For Destruction
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:44 schreef bartrid het volgende:
Is dat een nieuwe van Richard Cheese?
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:47 schreef belsen het volgende:
Electroshock blues van eels, maar ik weet niet wat dit dan moet zijn...
Punt en vraag voor Scrutinizer.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Vluchten kan niet meer
och shit, vroeg hij de titel ook??? of is een duet ook twee personen op zich, titel had ik wel geweten.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Vluchten kan niet meer
This one's for the ladies. Rape me. Ouch.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..Met titels die meer zeggen over het album dan de originele titel..
zo werd REM's Monster omgedoopt in 'Peter bought a distortion pedal'
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
This one's for the ladies. Rape me. Ouch.
ah. duh.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde echter die site van de Cap, niet de cd van 'Dick' Cheese...
Nope, veel ouderquote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
India.Arie ?
quote:Ready? Let's roll onto something new
Taking its toll and I'm leaving without you
Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight
Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight
quote:She arrived home from work feeling kinda mmmm... and in the mood for something ohhhh... you know... In the bathroom she slipped out of her clothes and let herself sink into the hot bubbly water. She began washing her feminine form, sliding her soapy hand along her neck over her firm breasts, her taught tummy, and then down... between... her... oh!... Stepping out of the warm suds, she thought to herself: Oh what’s the use?... It just makes me want him more. Back in the bedroom she had just two things om her mind: Hím... and what she should wear tonight. She took out a black brassier, black stockings, slinky black dress, black heels, black panties... No... on second thought... no panties tonight...
quote:Ich denke das Geheimnis des Fußballs ist der Ball. Und der Ball ist rund. Wäre er eckig, wäre er ja ein Würfel. Wenn der Gegner den Ball hat, stellt sich die Frage, warum hat er den Ball? Im Fußball ist es wie bei der Liebe. Was vorher ist, kann auch sehr schön sein, aber es ist nur Händchenhalten. Der Ball muß hinein. Wir sind hierher gefahren und haben gesagt: Okay, wenn wir verlieren, fahren wir wieder nach Hause. Und ich hatte vom Feeling her ein gutes Gefühl. Der trainer hat auch gesagt: Wenn jeder Spieler 10 Prozent von seinem Ego an das Team abgibt, haben wir einen Spieler mehr auf dem Feld. Aber heutemittag hatten wir kein Glück und dann kam auch noch Pech dazu. Wir wollten in Hamburg kein Gegentor einkassieren. Das hat auch bis zum Gegentor ganz gut geklappt. Ich denke wir spielen am Besten, wenn der Gegner nicht da ist. Wenn kein Gegner mehr da ist, ist Fussball richtig schön.
quote:
quote:soms als mijn ouders ergens heen zijn en ik me wat depressief voel
omdat ik weer eens verliefd ben op een meisje dat ik goed ken,
ze kent mij ook en daarom wil ze niet, geen meisje is ooit op mij verliefd
dan pak ik mijn seksboekje dat ik verstopt heb in mijn bureau
en trek ik mijn spijkerbroek uit en dan ga ik liggen op mijn bed
en dan bekijk ik alle plaatjes en dan lees ik de verhaaltjes
quote:soms als mijn ouders ergens heen zijn en ik me wat depressief voel
omdat ik weer eens verliefd ben op een meisje dat ik goed ken,
ze kent mij ook en daarom wil ze niet, geen meisje is ooit op mij verliefd
dan pak ik mijn seksboekje dat ik verstopt heb in mijn bureau
en trek ik mijn spijkerbroek uit en dan ga ik liggen op mijn bed
en dan bekijk ik alle plaatjes en dan lees ik de verhaaltjes
She arrived home from work feeling kinda mmmm... and in the mood for something ohhhh... you know... In the bathroom she slipped out of her clothes and let herself sink into the hot bubbly water. She began washing her feminine form, sliding her soapy hand along her neck over her firm breasts, her taught tummy, and then down... between... her... oh!... Stepping out of the warm suds, she thought to herself: Oh what’s the use?... It just makes me want him more. Back in the bedroom she had just two things om her mind: Hím... and what she should wear tonight. She took out a black brassier, black stockings, slinky black dress, black heels, black panties... No... on second thought... no panties tonight...
als ik na een tijdje wakker wordt trek ik mijn spijkerbroek weer aan
en dan ga ik naar beneden, ik pak de koekjestrommel
ik heb geen echte honger, maar eet wel alle koekjes op
ik doe de televisie aan en zet hem op Duitsland 1
om zes uur begint de Sportschau met Karl-Heinz Rummenigge
en Karl-Heinz Förster en Hans-Peter Briegel
Ich denke das Geheimnis des Fußballs ist der Ball. Und der Ball ist rund. Wäre er eckig, wäre er ja ein Würfel. Wenn der Gegner den Ball hat, stellt sich die Frage, warum hat er den Ball? Im Fußball ist es wie bei der Liebe. Was vorher ist, kann auch sehr schön sein, aber es ist nur Händchenhalten. Der Ball muß hinein. Wir sind hierher gefahren und haben gesagt: Okay, wenn wir verlieren, fahren wir wieder nach Hause. Und ich hatte vom Feeling her ein gutes Gefühl. Der trainer hat auch gesagt: Wenn jeder Spieler 10 Prozent von seinem Ego an das Team abgibt, haben wir einen Spieler mehr auf dem Feld. Aber heutemittag hatten wir kein Glück und dann kam auch noch Pech dazu. Wir wollten in Hamburg kein Gegentor einkassieren. Das hat auch bis zum Gegentor ganz gut geklappt. Ich denke wir spielen am Besten, wenn der Gegner nicht da ist. Wenn kein Gegner mehr da ist, ist Fussball richtig schön.
Jazeker wel!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rummenigge van Meidert Talma? Ken alleen de titel, maar llijkt me de gok waard
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
haha, bij belsen ging het tot nu toe goed, maar ik ben de lul
Toyah zeg je...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De gitarist heeft een vrouw die Toyah heet.
Sorry...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die avatar doet pijn aan mn ogen
`quote:Op zondag 12 juni 2005 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die avatar doet pijn aan mn ogen
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:45 schreef bartrid het volgende:
Robert Fripp?
jjaaaaaa!!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:45 schreef bartrid het volgende:
Robert Fripp?
quote:At the age of 16, she and stepsisterformed
, which in 1985 became the first American band ever signed to the influential British label 4AD
daisyduke +1quote:Op zondag 12 juni 2005 21:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Tanya Donelly
Hij is toch significant anders.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@belsen neem dan deze avatar
[afbeelding]
Is dat John of John?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@belsen neem dan deze avatar
[afbeelding]
Is het al foute vrijdagquote:Op zondag 12 juni 2005 21:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zoals ook op z'n naambadge te lezen is ja....
belsen+1
Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij was t C-Mon
van c-mon en kypski
Wow, zo'n naambagde moet ik ook hebben, zal me erg helpen met mijn persoonlijkheids crisis...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zoals ook op z'n naambadge te lezen is ja....
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Brian Harvey, door een auto over zichzelf heen te laten rijden of zoiets...
laat het vallen of het heet is vallen of het heet isquote:
quote:
nopequote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef Grobbel het volgende:
Angsty McUglyJacket?
Preciesquote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Grobbel het volgende:
Hank Williams III
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef Berkery het volgende:
Cowboy Billy Boem
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef Berkery het volgende:
Cowboy Billy Boem
Klein beetje dan.. mooie avatar!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
Op die eerste foto lijkt ie wel wat op Ray Davies...
Nee, hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Prep2Fight het volgende:
![]()
[..]
Klein beetje dan.. mooie avatar!![]()
verveel je je belsen?![]()
quote:Techno divawas born and raised in Hamburg, spending her teen years in London and Berlin; initially influenced by '60s soul and early '80s industrial, during the mid-'80s she led a Motown-inspired soul band dubbed
and the Deep, gaining her first exposure on the Berlin club circuit. After moving back to England in 1987, she formed the techno-pop group Electribe 101, scoring a series of club hits including "Talking with Myself." Eventually going solo,
debuted in 1995 with Deadline for My Memories; the first single,
not only reached the UK Top Ten but also topped the American club charts, while its follow-up "Running Around Town" fell just shy of the US Top Ten.
De spelfout vergeef ik je, deze mevrouw heet Billie van voren. Bekendheid was wat moeilijk in te schatten, zeker toen ik zag dat haar bekende mid-jaren '90-hit, Your Loving Arms, nooit hoger was gekomen dan #36 in de top 40.quote:
ik herkende haar van de foto, en ik vond your loving arms altijd best een aardig nummer vergeleken met de andere meuk in de top 40.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De spelfout vergeef ik je, deze mevrouw heet Billie van voren. Bekendheid was wat moeilijk in te schatten, zeker toen ik zag dat haar bekende mid-jaren '90-hit, Your Loving Arms, nooit hoger was gekomen dan #36 in de top 40.Maar het viel gelukkig dus wel mee.
bartrid +1
Marc van Bommel and his lonestar bandquote:
Heel goed!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef Prep2Fight het volgende:
Die 2 van Idols Joel en bas?
Edit: Joël en Bas uit Idols
quote:Wij kregen duizend punten van licht voor de dakloze man wij een vriendelijkere, zachtere, hand kregen van het Machinegeweer wij warenhuizen kregen en toiletdocument de Gekregen storaxschuimvakjes voor de ozonlaag een mens van de mensen, zegt de levende Gekregen brandstof van de levensonderhoudhoop kregen om te branden, ertoe brachten wegen om te drijven.
quote:We got a thousand points of light
For the homeless man
We got a kinder, gentler,
Machine gun hand
We got department stores
and toilet paper
Got styrofoam boxes
for the ozone layer
Got a man of the people,
says keep hope alive
Got fuel to burn,
got roads to drive.
newbiedoobiedooquote:Op zondag 12 juni 2005 22:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Keep on rocking in the free world van Neil Young
Yep, meneer Waters gaat weer eens meedoenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:21 schreef bartrid het volgende:
Pink Floyd
quote:Ik heb een fiets, kunt u het berijden als u houdt van. Het wordt gekregen een mand, een klok die ringen en dingen om tot het blikgoed te maken. I'd het aan geeft u als ik kon, maar ik leende het.
quote:Houdend van u, is niet het juiste te doen ding. Hoe ik dingen kan ooit veranderen die ik voel. Als ik kon, misschien zou ik u mijn wereld geven. Hoe ik kan wanneer u het niet uit me zult nemen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:40 schreef dolle_hond het volgende:
go your own way van fleetwood mac
das stimmtquote:Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt me geen schlagerzanger
nein.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Harold Faltermeyer ?
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef bartrid het volgende:
Reinhard Mey?
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:43 schreef pyl het volgende:
Mieke van de Gigantjes?
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
van de wal in de sloot heet zoiets geloof ik?
ehm.... iets klopt er niet, laat maar
van de regen in de drup bedoelde ik
quote:Ik dacht nooit ik alleen ik lachte het luidst
zou sterven, die het zou geweten hebben?
Ik vond het koord terug naar de muur
Geen wonder het nooit in bij alle
ik vergde mijn tijd werd gestopt
haastig was ik omhoog
de keus mijn, dacht ik niet genoeg
ik te gedeprimeerd om op u ben te gaan
droevig zal zijn wanneer ik ben gegaan
Wees blij. ik zou het graag ge-onhoord hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:07 schreef Curchulain het volgende:
Ik heb gelukkig nog niet het ongenoegen gehad om dat "Watskeburt?" te hoeven aanhoren...
[..]
Ach. ik vind het best een geinig nummer. Het had alleen een grap moeten blijven, en het zou niet de hele dag op TMF moeten worden gedraaid.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Wees blij. ik zou het graag ge-onhoord hebben.
Dat zou dan betekenen dat je dit wel beter vindt dan Guus Meeuwis... zoniet dan maken we gewoon een nieuw spreekwoord: van de regen in de slootquote:Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
van de wal in de sloot heet zoiets geloof ik?
ehm.... iets klopt er niet, laat maar
van de regen in de drup bedoelde ik
Ja zoiets inderdaad... met spreekwoorden ben ik normaal gesproken wel wat beter dan ik nu laat zien.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:16 schreef ranja het volgende:
ik weet niet, ik loop liever door de regen dan dat ik in de drup sta.
maar volgens mij was het idee er achter dat je helemaal niks opschiet.
Kan er nog weinig kaas van maken...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nog niemand die een poging wil wagen mijn vraag te beantwoorden?
En ook nog What's My Age Again.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:36 schreef peaceman het volgende:
Blink 182 - All the small things? (enige nummer wat ik van ze ken, geloof ik)
Band is correct, het nummer niet... het gezochte nummer heeft een vrij laag B182-gehalte, zullen we het maar noemen.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:36 schreef peaceman het volgende:
Blink 182 - All the small things? (enige nummer wat ik van ze ken, geloof ik)
dan zal het wel niet 'I wanna fuck a dog in the ass' zijn of hoe heet dat nummer??quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Band is correct, het nummer niet... het gezochte nummer heeft een vrij laag B182-gehalte, zullen we het maar noemen.
1, 8 en 2 smileys met blinkende tanden... you have to take your mind out of the gutter Neelquote:Op maandag 13 juni 2005 00:41 schreef Neleos het volgende:
Sloeg die hint op 182?
Ik dacht dat het een lul voorstelde
Volgens mij bedoelt de Captain "Family reunion":quote:I never thought I'd die alone
I laughed the loudest, who'd have known?
I traced the cord back to the wall
No wonder it was never plugged in at all
I took my time, I hurried up
The choice was mine, I didn't think enough
I'm too depressed to go on
You'll be sorry when I'm gone
quote:Shit, piss, fuck, cunt, cocksucker, motherfucker, tits, fart, turd, and twat
Shit, piss, fuck, cunt, cocksucker, motherfucker, tits, fart, turd, and twat
I fucked your mom
I wanna suck my dad, and my mommy too
Oh, is this thing on?
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
1, 8 en 2 smileys met blinkende tanden... you have to take your mind out of the gutter Neel
quote:I
Wanna Fuck A Dog In The Ass
He Wants to fuck a dog in the ass
I wanna fuck a dog
That's right kids
I
tried to fuck your mom in the ass
tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog
and it's ass
We
Wanna fuck a dog in the ass
We wanna fuck a dog in the ass
We wanna fuck a dog
I
Tried to fuck a fuckin' pirate in the ass
Ar, me and me first mate ya scurvy cur
Tried to fuck a fuckin' pirate
But I found the dog
Ar, that was no pirate man, that was thy own sister.
(It's a Mexican pirate)
Wanna fuck a fuckin' dog
Fuck you!
Hoge fucks-per-minute score. Wie doet er een nieuwe vraag?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die is ook erg intelligent ja![]()
Ik bedoelde deze:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |