nopequote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef Grobbel het volgende:
Angsty McUglyJacket?
Preciesquote:Op zondag 12 juni 2005 21:36 schreef Grobbel het volgende:
Hank Williams III
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef Berkery het volgende:
Cowboy Billy Boem
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef Berkery het volgende:
Cowboy Billy Boem
Klein beetje dan.. mooie avatar!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
Op die eerste foto lijkt ie wel wat op Ray Davies...
Nee, hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Prep2Fight het volgende:
![]()
[..]
Klein beetje dan.. mooie avatar!![]()
verveel je je belsen?![]()
quote:Techno divawas born and raised in Hamburg, spending her teen years in London and Berlin; initially influenced by '60s soul and early '80s industrial, during the mid-'80s she led a Motown-inspired soul band dubbed
and the Deep, gaining her first exposure on the Berlin club circuit. After moving back to England in 1987, she formed the techno-pop group Electribe 101, scoring a series of club hits including "Talking with Myself." Eventually going solo,
debuted in 1995 with Deadline for My Memories; the first single,
not only reached the UK Top Ten but also topped the American club charts, while its follow-up "Running Around Town" fell just shy of the US Top Ten.
De spelfout vergeef ik je, deze mevrouw heet Billie van voren. Bekendheid was wat moeilijk in te schatten, zeker toen ik zag dat haar bekende mid-jaren '90-hit, Your Loving Arms, nooit hoger was gekomen dan #36 in de top 40.quote:
ik herkende haar van de foto, en ik vond your loving arms altijd best een aardig nummer vergeleken met de andere meuk in de top 40.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De spelfout vergeef ik je, deze mevrouw heet Billie van voren. Bekendheid was wat moeilijk in te schatten, zeker toen ik zag dat haar bekende mid-jaren '90-hit, Your Loving Arms, nooit hoger was gekomen dan #36 in de top 40.Maar het viel gelukkig dus wel mee.
bartrid +1
Marc van Bommel and his lonestar bandquote:
Heel goed!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef Prep2Fight het volgende:
Die 2 van Idols Joel en bas?
Edit: Joël en Bas uit Idols
quote:Wij kregen duizend punten van licht voor de dakloze man wij een vriendelijkere, zachtere, hand kregen van het Machinegeweer wij warenhuizen kregen en toiletdocument de Gekregen storaxschuimvakjes voor de ozonlaag een mens van de mensen, zegt de levende Gekregen brandstof van de levensonderhoudhoop kregen om te branden, ertoe brachten wegen om te drijven.
quote:We got a thousand points of light
For the homeless man
We got a kinder, gentler,
Machine gun hand
We got department stores
and toilet paper
Got styrofoam boxes
for the ozone layer
Got a man of the people,
says keep hope alive
Got fuel to burn,
got roads to drive.