Vandaar ook de Indigo Girls, met die pottenkoppen...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:05 schreef bartrid het volgende:
1 daarvan is een manDeze is misschien duidelijker.
[afbeelding]
Ik dacht dat die in Star Wars speelde ??quote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef bartrid het volgende:
Niemand die Jarboe dus kent? Jammer. Iemand anders mag door met een vraag
En nu van de foto'squote:Op zondag 12 juni 2005 16:25 schreef ranja het volgende:
Ah, die ken ik dan weer wel. Van naam dan vooral.
quote:communiceert deze dagen alleen nog via een krijtbordje en e-mail. Dat meldt The Sun vandaag. De 24 jarige zanger onderging in mei een operatie aan zijn stembanden nadat er knobbeltjes op waren geconstateerd. De artsen adviseren
zijn stem voorlopig niet te gebruiken.
Yep.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Oh ja, Justin Timberlake
Hoezo? Je zag zoiets ergens staan en van blijdschap heb je het onthouden... niets om je voor te schamen toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:48 schreef brother52 het volgende:
Justin Timberlake
Ik schaam me trouwens diep, dat ik dit weet
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:59 schreef ranja het volgende:
Ik ken de hoes wel, zit al een poosje te bedenken wat voor naam er bij hoort.
Iets van Jean Michel Jarre misschien... Equinox?
De eerstvolgende hint was het noemen van die voornamen geweest (Nicky & Mike), bovendien had ik me al voorgenomen hun achternamen goed te rekenen (want zo staan ze bekend). Dat jij de volgorde omdraait zie ik dan maar door de vingersquote:Op zondag 12 juni 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
chapman en chinn
voornamen weet ik niet (meer)
Ik ken haar wel, maar ik was er nietquote:Op zondag 12 juni 2005 16:12 schreef bartrid het volgende:
Niemand die Jarboe dus kent? Jammer. Iemand anders mag door met een vraag
Goed nieuws was het wel, maar waar ik me voor schaam is dat als ik eens iets onthoud, dat dat dan weer iets van justin timberlake moet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:51 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hoezo? Je zag zoiets ergens staan en van blijdschap heb je het onthouden... niets om je voor te schamen toch?
Ik zit even tv te kijken, dús doe maar even 10 liedjes over vliegtuigen...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:43 schreef ranja het volgende:
Ik zit even tv te kijken, dus doe maar even 10 liedjes over vliegtuigen
Valt het te merken dat ik last van vliegangst heb?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat een onzekere post, GLO
Sjips, te laat.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
There is something about Mary?
fexual transmitted diseasequote:Op zondag 12 juni 2005 18:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weet iemand hier wat FTD is?
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:15 schreef Neleos het volgende:
Airplane???
Zit ik een reply op Neleos in elkaar te knutselen, heb jij het antwoord alquote:Op zondag 12 juni 2005 18:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
There is something about Mary?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |