Anders komt het in het nieuws... en wie weet erger.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
pas op hier met de illigale zooi hier op het forum, kun je beter via msn regelen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dus jou zien we pas volgend jaar op een meet
![]()
![]()
Oh okay, zal wel even een CD'tje proberen te regelen dan en eerstvolgende meet meenemen, in ruil voor een DVD vol met foto's van vorige meets die Y. en ik nog tegoed van je hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een aantal cracks geprobeerd met als resultaat dat op 1 pc het programma helemaal niet meer aan de praat te krijgen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat niet maar ik heb een hele goede kraakvinder!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:18 schreef hicham het volgende:
Hmm, dan moet Luc mijn klant niet jatten he![]()
Ja dan zijn wij zo'n beetje op vakantie.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Er zit zomaar een gat tussen half juli en half augustus !!
Tot half juli zal ik niet over verre lokaties klagen... ik beloofquote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Aardig volgeboekt dus![]()
Niet meer klagen over de locatie van de meets dan he?!![]()
Nou doe eens wel !!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Das niet al te verweg. als de wind goed staat kan ik mee genieten.
Leuke lineup - ga er alleen niet naartoe.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ooohh, dus daar zijn de quadriceps oefeningen voor, om quattro-posts te maken![]()
![]()
Ik probeer me voor te stellen hoe Mercy in de baas z'n tijd met z'n benen op het toetsenbord een quattro-post aan het maken is, maar kan er met mijn hoofd niet bijquote:Op maandag 13 juni 2005 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
maar wel rustig opbouwen! Niet te vaak achter elkaar doen.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tot half juli zal ik niet over verre lokaties klagen... ik beloof
* spuugt
Afgelopen weken had het wel gekund, behalve gisteren dan ... maar toen verkoos men een aantrapmeet op de maasvlakte te doen bijvoorbeeld !![]()
![]()
Okquote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dan zijn wij zo'n beetje op vakantie.![]()
![]()
Misschien kunnen we nog wel ergens meeten, maar het is nu een beetje vroeg om te zeggen.
Iconquote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerst zien en dan geloven
![]()
je ben al meer dan een jaar een schim hier
![]()
![]()
Je annuleert gewoon die vakantie maar of jullie komen maar 2 week eerder terug !quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je annuleert gewoon die vakantie maar of jullie komen maar 2 week eerder terug !
was ik ook nog helemaal niet vergetenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh okay, zal wel even een CD'tje proberen te regelen dan en eerstvolgende meet meenemen, in ruil voor een DVD vol met foto's van vorige meets die Y. en ik nog tegoed van je hebben
Die foto's kan je er gewoon op knallen hoor in mappen enzo toch![]()
vorige keer had je het over renderen ofzo
Ik sta zaterdag avond helaas weer achter de bar bij de dansschool. laatste afdans avond.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou doe eens wel !!
Gezellig.... RB gaat ook mee.
Dacht ik ook laatst aanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh ja voor ik het vergeetik heb met Youssef gisteren over FOK-MC kenteken stickers gehad wat vinden de rijdende MC'ers daar van ?
Volgens mij is ze een bedenksel van het duo Luc & Ralf.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op school werken ook nietquote:
Hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een bedenksel van het duo Luc & Ralf.![]()
Bij Pep heb ik gewoon Cis aan de lijn gehad.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat met dat meten?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
HoiIk had nog een vraagje laatst aan je gepost, kan ik hem nu nogmaals stellen of verdwijn je dan weer vanwege spontane zelfontbranding?
Ja, maar jij zei laatst iets over dat je gewoon links en rechts moest meten, en dat aan beide kanten de velg precies even ver van de achterbrug moet staan. Maar nu vroeg ik me dus af of dat ook echt zo is omdat er aan de linkerkant ook nog een ketting langs moet lopenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat met dat meten?Gewoon voor en na meten, dan op paddock om de velg te controleren. Die meet ik aan beide zijden iedere 5 cm om te kijken of ie nog recht is.
(dat hoeft natuurlijk niet elke keer.
)
ik zal hem fikken voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
[..]
OkMoet Mercy ff zeggen of het gelukt is
Dan weet ik of ik tegen de eerstvolgende meettijd een CD'tje klaar moet hebben liggen
[..]
hij is cool heHquote:Icon
jullie mogen wel achter ons aanrijden hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie dus er moeten wel wat Fok!MC'ers achterblijven om te kunnen meeeten
euhquote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dacht ik ook laatst aanTweeling - telepathie
![]()
![]()
Maar het idee is leuk, maar misschien een ander soort sticker? Want ook een sticker op de kentekenplaat komt een beetje afgezaagd over omdat dat het MF idee is![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeg !quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
werken???
neu, heb net pauze gehad, moet eerst ff bijkomen
Van de pauze?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef bwt het volgende:
werken???
neu, heb net pauze gehad, moet eerst ff bijkomen
ik bespeur hier regelrechte discriminatie naar de rat-biker(s)quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja voor ik het vergeetik heb met Youssef gisteren over FOK-MC kenteken stickers gehad wat vinden de rijdende MC'ers daar van ?
pekelfiets? Rijdt er nog iemand BMW danquote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:
Hoezo..Wil jij dan niet zo een mooie sticker op je pekelfiets?
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
pekelfiets? Rijdt er nog iemand BMW dan
Ik vind het wel een gave sticker. Mooie kleurtjes zo. Alleen past dit natuurlijk niet bij mijn CBerretje.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:
Hoezo..Wil jij dan niet zo een mooie sticker op je pekelfiets?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een gave sticker. Mooie kleurtjes zo. Alleen past dit natuurlijk niet bij mijn CBerretje.![]()
jullie mogen ook wel achter ons aanrijden hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
Zo een smal MF-sticker lookalike onder de kentekenplaat vind ik trouwens baggerlelijk, die man had hem gewoon op z'n kenteken moeten plakken. Rond oogt volgens mij beter, bovendien heb ik geen taartschep achterop dus dat gaat ook niet werken
Enneeuh, leuke plannen voor die vakantie hoorHicham is ook niet van plan op vakantie te gaan dit jaar, ik ga denk ik 3 weken mee met den ouders
Heen met het vliegtuig en terug wanneer ik maar wil... maar dan met de bus oid
Kan ik lekker FokMC'en in Marokko
En mis ik hopelijk maar drie meets![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
![]()
En ik mag niet met mijn kop op de foto![]()
Ik ben te lelijk zeiden ze![]()
![]()
Tot 500 km, en dan weer terug ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie mogen ook wel achter ons aanrijden hoor![]()
![]()
quote:
Als jij nog voor die tijd ff zegt of je een crack hebt kunnen regelen of niet, dan breng ik eventueel die CD van Adobe meequote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal hem fikken voor jeen bij de eerstvolgende meet meenemen
![]()
quote:[..]
hij is cool heHben er blij mee
![]()
Waar gaan jullie heen op vakantiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie mogen wel achter ons aanrijden hoor![]()
![]()
3 weken = 27 dagen = 27 meetsquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
ik ga denk ik 3 weken mee met den ouders![]()
En mis ik hopelijk maar drie meets![]()
Deja vuquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie mogen ook wel achter ons aanrijden hoor![]()
![]()
heb jij die gezien dan ?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Youssef het volgende:
[..]Sticker is perfect zo
Jij denkt alleen maar aan pimpen, kijk maar eens naar die PC van jou
![]()
Viva le Francequote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen op vakantie
en is dat in een koekblik?
Hmz, wat gaan jullie doen dan? Het valt te overwegen namelijk (alleen als jullie dat ook willenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Viva le France![]()
Koekblik![]()
hoe kom je op het idee
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmz, wat gaan jullie doen dan? Het valt te overwegen namelijk (alleen als jullie dat ook willen) Ik ga dit jaar niet op vakantie omdat ik niet veel te doen heb in Marokko. Familie van mijn leeftijd werkt grotendeels of hebben geen geld (of ze verwachten dat jij alles betaald
) en vrienden van hier gaan ook niet naar Marokko
Dus heb besloten maar niet naar Marokko te gaan maar be nwel een beetje aan het kijken wat ik anders kan doen in de vakantie
En hoe ik op het idee kom dat jullie met koekblik gaan? Jij doet wel vaker gekke dingen
Subtiele hint: Foto op een 70 cc motor zegt al genoeg, die kop die je trekt![]()
![]()
FokMC bestaat bestaat pas sinds onsquote:Op maandag 13 juni 2005 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: complete fok dvdzal ik dan ff 18 mapjes naar je mailen
of nee, fok mc bestaat pas sinds 5 meets voor jullie
![]()
Was suggestie van Mercy, ik weet niet wat ie allemaal heeft hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: complete fok dvdzal ik dan ff 18 mapjes naar je mailen
of nee, fok mc bestaat pas sinds 5 meets voor jullie
![]()
Je begrijpt het wel toch?quote:
OPM begon toch echt wel hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je smileys post maar je begint arrogantieverschijnselen te vertonen youssef
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier hequote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je smileys post maar je begint arrogantieverschijnselen te vertonen youssef
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier he
![]()
Zie je, doet ie het weer hichamquote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |