quote:Op zondag 12 juni 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Hee pep weet jij die link nog naar die site van Cyborg, die knakker met die TE groene KLX
Rood tuigquote:Op zondag 12 juni 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Mooi verhaal
En ook gewoon foto's maken onder het rijden heh, gaat nog makkelijker op een BMW
![]()
en wat is die url van die site nou joh, gajesjong![]()
Helaasquote:
ik dacht dat je een foto aan het maken wasquote:Op zondag 12 juni 2005 23:17 schreef Youssef het volgende:
Ohja, heb nog 1 filmpje kunnen maken. Achteraf gezien had ik dus meer filmpjes moeten maken, ziet er leuk uit..Maar ik kon niet ver genoeg vooruit kijken dus filmen heb ik verder gelaten...
Shit man, lijkt er echt veel op.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:38 schreef hicham het volgende:
Jullie hebben iig lekker weer gehad![]()
Leuke foto's, en hoezo had Raus opeens een tanktas mee?
De SV van bwt zit gewoon in GTA:SA
[afbeelding]
Hey Luc, verwijs eens naar dat ene topic van je camera. Heb geen zin om te zoekenquote:
Wat was er eigenlijk met de buren?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Oh ja, sorry van de buren toen ik vertrok he
Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op maandag 13 juni 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
Alleen heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor dat spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 07:23 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Raus opeens die route voor kon rijden, was de route zo duidelijk danIk had de papieren alleen in de tanktas geprobt voor het geval dat...
quote:Op maandag 13 juni 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
Ah, dus hier komt die 80 kilo dus vandaanGa je ze nu allemaal in die wasbak gooien Pep?
Nog gefeliciteerd met Ome Gerrit Raus en Martie![]()
![]()
edit: En nou tyf ik maar weer op, straks spam ik dit hele topic nog vol![]()
ik denk dat ie bedoel de herrie die hij maakte toen ie wegreedquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoel de herrie die hij maakte toen ie wegreed![]()
maar dat zijn de buren allang gewend van ons![]()
Je moet natuurlijk wel wat kaartleeskwaliteiten hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd stond ik er ook versteld van dat ze hem zonder enig probleem kon uitrijden![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel wat kaartleeskwaliteiten hebben.![]()
misschien kan ik dan toch wel twee dingen tegelijk![]()
Kaartlezen en rijden ging in ieder geval best goed.
![]()
quote:
En wanneer gaat dat ding weer rijden danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
iemand met een gele motor wilde even doorgeven dat de standaardbeveiliging bijna gemaakt is
Youssef en ik keken elkaar wel even aan toen zij volgas ineens naar voren sprinttequote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenAls je aan het kaartlezen bent zie je niet dat al die mensen langs de kant aan het zwaaien en schreeuwen zijn, en al die tegenliggers je proberen te uitwijken omdat je op de verkeerde weghelft rijdt
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youssef en ik keken elkaar wel even aan toen zij volgas ineens naar voren sprintte![]()
volgens mij hadden ze allemaal zo van wtf![]()
Het ging best wel langzaam ja. Ik vond het een hele leuke rit zo hoor, maar ik was dit tempo helemaal niet gewend. In bochten zat ik daardoor steeds te dicht achter de voorganger en moest ik te veel afremmen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
[..]Die had zeker echt zoiets van "Wat is dit voor een slakkengangetje
![]()
![]()
GAAAAAAAANN!!!!!
"
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
[..]Die had zeker echt zoiets van "Wat is dit voor een slakkengangetje
![]()
![]()
GAAAAAAAANN!!!!!
"
Behalve sommige mensen dan...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ja, daar heb ik ook steeds last van
Hoeveel posts per pagina heb jij staanik 100
Youssef had ze ook gewoon moeten resizen met de img= tag tot 575. Of jij had ze bij voorbaat al naar 575 moeten resizen in plaats van 578
ik maar 50quote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Youssef had ze ook gewoon moeten resizen met de img= tag tot 575. Of jij had ze bij voorbaat al naar 575 moeten resizen in plaats van 578
dat is veel werk hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Niet 4 op een rij!quote:
Ik wou net gaan posten dat we de volgende meet maar een beetje in de buurt van Assen moest, kan zij weer nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Zeg dames... wisten jullie al dat het ontzettend mooi weer gaat worden ?
En dat ik pas half juli weer beschikbaar ben voor een meet ?
Grrrrrrrrr
Als je toch al resized, dan maakt het niet uit of je het naar 578 of 575 doetquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is veel werk hoor![]()
oh ja voodat ik het vergeet welk programma gebruik jij om gifs te maken ?![]()
Dat wist ik tochquote:Op maandag 13 juni 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
Ik wou net gaan posten dat we de volgende meet maar een beetje in de buurt van Assen moest, kan zij weer niet![]()
als dat gesoldeerd is, dan in een rechte, doch hortende rit naar de garage om banden te halen en af te laten stellenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
En wanneer gaat dat ding weer rijden dan
quote:Over de zeven miljoen auto's in Nederland
bronquote:Er rijden meer dan zeven miljoen auto's rond in Nederland. Dat blijkt uit vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Op 1 januari van dit jaar stonden er 9,5 miljoen motorvoertuigen geregistreerd, waaronder de zeven miljoen personenauto's. Begin 2004 waren er nog 6,9 miljoen personenauto's.
Naast de auto's en bedrijfswagens rijden er een half miljoen motoren rond in Nederland. In Zuid-Holland rijden er 1,36 miljoen auto's rond. Daarmee heeft die provincie het hoogste aantal. Noord-Brabant is tweede met 1,14 miljoen voertuigen. De autodichtheid per duizend inwoners is het grootst in Flevoland. Dat komt door de vestiging van autoleasebedrijven.
Toch zeker wel een heel groot deel.....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Misschien volgende week bij de week van Assen en de TT
Een groot deel zal waarschijnlijk ...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
[..]
bron
Uit dit bericht blijkt dat er 'slechts' een half miljoen motoren zijn.
Waar zijn ze dan?
Niet hier!
Misschien volgende week bij de week van Assen en de TT
... in schuurtjes aan het wegrotten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als dat gesoldeerd is, dan in een rechte, doch hortende rit naar de garage om banden te halen en af te laten stellen
Shitquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De rest zal in de schuur staan zoals die van jou, gebakken vissie en alle andere Ktm's, SM's
Hey, wat is er fout met mijn motoquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
iemand met een gele motor wilde even doorgeven dat de standaardbeveiliging bijna gemaakt is
Gaat niet over jouw brommer maar over de gele vlek van het vriendje van BE.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
Hey, wat is er fout met mijn moto
Die doet het gewoon hoor, vanmorgen nog mee naar mijn werk gegaan, en vanmiddag naar venendaal. (intake gesprek voor de cursus)
Uhhh,quote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef hicham het volgende:
Voortaan toch maar vaker smilies gebruiken
Ik bedoel ...
Voortaan toch maar vaker smilies gebruiken
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef bwt het volgende:
[..]
Uhhh,Smilies??
wat zijn dat??
![]()
Waar moet ik die vandaan halen dan?![]()
![]()
![]()
Ooooo, niet de quick reply gebruiken maar de uitgebreide![]()
![]()
![]()
Nou, oke dan maardan zal ik dat maar doen dan
![]()
![]()
Geen dankquote:
Nou,quote:
Hmmm, eitjequote:Op maandag 13 juni 2005 11:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
pics
Mooi is dat hequote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Rausdouwer het volgende:
wtf?
eerst reageert er niemand en ineens loop ik een pagina achter![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bestaat al een tijdjequote:
die is wel mega coolquote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy, wilde je zoiets gaan maken ofzo
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Rausdouwer het volgende:
wtf?
eerst reageert er niemand en ineens loop ik een pagina achter![]()
Dan eerst maar even![]()
@ ondeugend: wat is dat nu? We hadden het gisteren inderdaad nog over een meet in het noorden.
het zal ook weer eens niet zo zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Zeg dames... wisten jullie al dat het ontzettend mooi weer gaat worden ?
En dat ik pas half juli weer beschikbaar ben voor een meet ?
Grrrrrrrrr
Je bent de 'h' vergetenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
word ook nooit wat met die Krenten daar![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
Deze is oorspronkelijk ook voor het OUD forum.
(persweeën, en Pep gebruikt hem dagelijks, en ik moet dus dagelijks lachen om het oneigenlijke gebruik van die smaailie)
zo'n groot programma over MSN sturen?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die is wel mega cool![]()
kan je die mij vanavond dat programma eens sturen via msn ? ik heb een versie van OPM gehad maar die geeft alleen maar tijdens opstarten en het werkt daarna ook niet![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi is dat he
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Bestaat al een tijdje
Is voor het OUD forum
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komende zaterdag > Fields of Rock, Nijmegen. (De dag daarop zal mijn staat van brak hoog zijn)
Een week later > TT
Weer een week later > weekendje weg
Nog een week later > North Sea Jazz, Den haag
Daarna ziet het er saaier uit eventjes.
Tot half augustus... dan weer een weekendje weg
Wat een rotleven heb ik eigenlijk !![]()
jaaah ik wil het graag heb het al een paar keer gedownload maar dan houd het op na een proefperiodequote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef hicham het volgende:
[..]Vandaar dat pep hem zo vaak gebruikt
Dacht dat het poepe was ofzo
[..]
zo'n groot programma over MSN sturen?Je weet nog wel hoe snel het ging om foto's naar je te sturen he?
maar ik heb het programma zelf niet, dat heb ik ooit van mijn broer gekregen en geinstalleerd. De CD weer teruggegeven. Als je het echt echt echt heeeeel graag wilt kan ik het wel even ophalen bij hem een keer
Aardig volgeboekt dusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komende zaterdag > Fields of Rock, Nijmegen. (De dag daarop zal mijn staat van brak hoog zijn)
Een week later > TT
Weer een week later > weekendje weg
Nog een week later > North Sea Jazz, Den haag
Daarna ziet het er saaier uit eventjes.
Tot half augustus... dan weer een weekendje weg
Wat een rotleven heb ik eigenlijk !![]()
Heb je geen crack kunnen downloaden?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah ik wil het graag heb het al een paar keer gedownload maar dan houd het op na een proefperiodeanders bij volgende meet CD is ook goed hoor
Jij traint ook te veel.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en 4
![]()
zie je wel ondeugd dat het kan ?![]()
Das niet al te verweg. als de wind goed staat kan ik mee genieten.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
ik heb een aantal cracks geprobeerd met als resultaat dat op 1 pc het programma helemaal niet meer aan de praat te krijgen isquote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je geen crack kunnen downloaden?
Installeer het anders even, dan probeer ik een crack voor je te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |