Geen dankquote:
Nou,quote:
Hmmm, eitjequote:Op maandag 13 juni 2005 11:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
pics
Mooi is dat hequote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Rausdouwer het volgende:
wtf?
eerst reageert er niemand en ineens loop ik een pagina achter![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bestaat al een tijdjequote:
die is wel mega coolquote:Op maandag 13 juni 2005 10:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Mercy, wilde je zoiets gaan maken ofzo
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef Rausdouwer het volgende:
wtf?
eerst reageert er niemand en ineens loop ik een pagina achter![]()
Dan eerst maar even![]()
@ ondeugend: wat is dat nu? We hadden het gisteren inderdaad nog over een meet in het noorden.
het zal ook weer eens niet zo zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Zeg dames... wisten jullie al dat het ontzettend mooi weer gaat worden ?
En dat ik pas half juli weer beschikbaar ben voor een meet ?
Grrrrrrrrr
Je bent de 'h' vergetenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
word ook nooit wat met die Krenten daar![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
Deze is oorspronkelijk ook voor het OUD forum.
(persweeën, en Pep gebruikt hem dagelijks, en ik moet dus dagelijks lachen om het oneigenlijke gebruik van die smaailie)
zo'n groot programma over MSN sturen?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die is wel mega cool![]()
kan je die mij vanavond dat programma eens sturen via msn ? ik heb een versie van OPM gehad maar die geeft alleen maar tijdens opstarten en het werkt daarna ook niet![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi is dat he
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Bestaat al een tijdje
Is voor het OUD forum
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komende zaterdag > Fields of Rock, Nijmegen. (De dag daarop zal mijn staat van brak hoog zijn)
Een week later > TT
Weer een week later > weekendje weg
Nog een week later > North Sea Jazz, Den haag
Daarna ziet het er saaier uit eventjes.
Tot half augustus... dan weer een weekendje weg
Wat een rotleven heb ik eigenlijk !![]()
jaaah ik wil het graag heb het al een paar keer gedownload maar dan houd het op na een proefperiodequote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef hicham het volgende:
[..]Vandaar dat pep hem zo vaak gebruikt
Dacht dat het poepe was ofzo
[..]
zo'n groot programma over MSN sturen?Je weet nog wel hoe snel het ging om foto's naar je te sturen he?
maar ik heb het programma zelf niet, dat heb ik ooit van mijn broer gekregen en geinstalleerd. De CD weer teruggegeven. Als je het echt echt echt heeeeel graag wilt kan ik het wel even ophalen bij hem een keer
Aardig volgeboekt dusquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komende zaterdag > Fields of Rock, Nijmegen. (De dag daarop zal mijn staat van brak hoog zijn)
Een week later > TT
Weer een week later > weekendje weg
Nog een week later > North Sea Jazz, Den haag
Daarna ziet het er saaier uit eventjes.
Tot half augustus... dan weer een weekendje weg
Wat een rotleven heb ik eigenlijk !![]()
Heb je geen crack kunnen downloaden?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaah ik wil het graag heb het al een paar keer gedownload maar dan houd het op na een proefperiodeanders bij volgende meet CD is ook goed hoor
Jij traint ook te veel.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en 4
![]()
zie je wel ondeugd dat het kan ?![]()
Das niet al te verweg. als de wind goed staat kan ik mee genieten.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef ondeugend het volgende:
ik heb een aantal cracks geprobeerd met als resultaat dat op 1 pc het programma helemaal niet meer aan de praat te krijgen isquote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je geen crack kunnen downloaden?
Installeer het anders even, dan probeer ik een crack voor je te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |