ik maar 50quote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ja, daar heb ik ook steeds last van
Hoeveel posts per pagina heb jij staanik 100
Youssef had ze ook gewoon moeten resizen met de img= tag tot 575. Of jij had ze bij voorbaat al naar 575 moeten resizen in plaats van 578
dat is veel werk hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ja, daar heb ik ook steeds last van
Hoeveel posts per pagina heb jij staanik 100
Youssef had ze ook gewoon moeten resizen met de img= tag tot 575. Of jij had ze bij voorbaat al naar 575 moeten resizen in plaats van 578
Niet 4 op een rij!quote:
Ik wou net gaan posten dat we de volgende meet maar een beetje in de buurt van Assen moest, kan zij weer nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef ondeugend het volgende:
Zeg dames... wisten jullie al dat het ontzettend mooi weer gaat worden ?
En dat ik pas half juli weer beschikbaar ben voor een meet ?
Grrrrrrrrr
Als je toch al resized, dan maakt het niet uit of je het naar 578 of 575 doetquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is veel werk hoor![]()
oh ja voodat ik het vergeet welk programma gebruik jij om gifs te maken ?![]()
Dat wist ik tochquote:Op maandag 13 juni 2005 10:33 schreef hicham het volgende:
Ik wou net gaan posten dat we de volgende meet maar een beetje in de buurt van Assen moest, kan zij weer niet![]()
als dat gesoldeerd is, dan in een rechte, doch hortende rit naar de garage om banden te halen en af te laten stellenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
En wanneer gaat dat ding weer rijden dan
quote:Over de zeven miljoen auto's in Nederland
bronquote:Er rijden meer dan zeven miljoen auto's rond in Nederland. Dat blijkt uit vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Op 1 januari van dit jaar stonden er 9,5 miljoen motorvoertuigen geregistreerd, waaronder de zeven miljoen personenauto's. Begin 2004 waren er nog 6,9 miljoen personenauto's.
Naast de auto's en bedrijfswagens rijden er een half miljoen motoren rond in Nederland. In Zuid-Holland rijden er 1,36 miljoen auto's rond. Daarmee heeft die provincie het hoogste aantal. Noord-Brabant is tweede met 1,14 miljoen voertuigen. De autodichtheid per duizend inwoners is het grootst in Flevoland. Dat komt door de vestiging van autoleasebedrijven.
Toch zeker wel een heel groot deel.....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Misschien volgende week bij de week van Assen en de TT
Een groot deel zal waarschijnlijk ...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
[..]
bron
Uit dit bericht blijkt dat er 'slechts' een half miljoen motoren zijn.
Waar zijn ze dan?
Niet hier!
Misschien volgende week bij de week van Assen en de TT
... in schuurtjes aan het wegrotten zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als dat gesoldeerd is, dan in een rechte, doch hortende rit naar de garage om banden te halen en af te laten stellen
Shitquote:Op maandag 13 juni 2005 10:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De rest zal in de schuur staan zoals die van jou, gebakken vissie en alle andere Ktm's, SM's
Hey, wat is er fout met mijn motoquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
iemand met een gele motor wilde even doorgeven dat de standaardbeveiliging bijna gemaakt is
Gaat niet over jouw brommer maar over de gele vlek van het vriendje van BE.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
Hey, wat is er fout met mijn moto
Die doet het gewoon hoor, vanmorgen nog mee naar mijn werk gegaan, en vanmiddag naar venendaal. (intake gesprek voor de cursus)
Uhhh,quote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef hicham het volgende:
Voortaan toch maar vaker smilies gebruiken
Ik bedoel ...
Voortaan toch maar vaker smilies gebruiken
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:24 schreef bwt het volgende:
[..]
Uhhh,Smilies??
wat zijn dat??
![]()
Waar moet ik die vandaan halen dan?![]()
![]()
![]()
Ooooo, niet de quick reply gebruiken maar de uitgebreide![]()
![]()
![]()
Nou, oke dan maardan zal ik dat maar doen dan
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |