Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op maandag 13 juni 2005 07:58 schreef hicham het volgende:
Alleen heb ik eigenlijk helemaal geen tijd voor dat spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 07:23 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Raus opeens die route voor kon rijden, was de route zo duidelijk danIk had de papieren alleen in de tanktas geprobt voor het geval dat...
quote:Op maandag 13 juni 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
Ah, dus hier komt die 80 kilo dus vandaanGa je ze nu allemaal in die wasbak gooien Pep?
Nog gefeliciteerd met Ome Gerrit Raus en Martie![]()
![]()
edit: En nou tyf ik maar weer op, straks spam ik dit hele topic nog vol![]()
ik denk dat ie bedoel de herrie die hij maakte toen ie wegreedquote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoel de herrie die hij maakte toen ie wegreed![]()
maar dat zijn de buren allang gewend van ons![]()
Je moet natuurlijk wel wat kaartleeskwaliteiten hebben.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd stond ik er ook versteld van dat ze hem zonder enig probleem kon uitrijden![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel wat kaartleeskwaliteiten hebben.![]()
misschien kan ik dan toch wel twee dingen tegelijk![]()
Kaartlezen en rijden ging in ieder geval best goed.
![]()
quote:
En wanneer gaat dat ding weer rijden danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
iemand met een gele motor wilde even doorgeven dat de standaardbeveiliging bijna gemaakt is
Youssef en ik keken elkaar wel even aan toen zij volgas ineens naar voren sprinttequote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenAls je aan het kaartlezen bent zie je niet dat al die mensen langs de kant aan het zwaaien en schreeuwen zijn, en al die tegenliggers je proberen te uitwijken omdat je op de verkeerde weghelft rijdt
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Youssef en ik keken elkaar wel even aan toen zij volgas ineens naar voren sprintte![]()
volgens mij hadden ze allemaal zo van wtf![]()
Het ging best wel langzaam ja. Ik vond het een hele leuke rit zo hoor, maar ik was dit tempo helemaal niet gewend. In bochten zat ik daardoor steeds te dicht achter de voorganger en moest ik te veel afremmen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
[..]Die had zeker echt zoiets van "Wat is dit voor een slakkengangetje
![]()
![]()
GAAAAAAAANN!!!!!
"
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef hicham het volgende:
[..]Die had zeker echt zoiets van "Wat is dit voor een slakkengangetje
![]()
![]()
GAAAAAAAANN!!!!!
"
Behalve sommige mensen dan...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
Ja, daar heb ik ook steeds last van
Hoeveel posts per pagina heb jij staanik 100
Youssef had ze ook gewoon moeten resizen met de img= tag tot 575. Of jij had ze bij voorbaat al naar 575 moeten resizen in plaats van 578
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |