quote:
Als jij nog voor die tijd ff zegt of je een crack hebt kunnen regelen of niet, dan breng ik eventueel die CD van Adobe meequote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zal hem fikken voor jeen bij de eerstvolgende meet meenemen
![]()
quote:[..]
hij is cool heHben er blij mee
![]()
Waar gaan jullie heen op vakantiequote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie mogen wel achter ons aanrijden hoor![]()
![]()
3 weken = 27 dagen = 27 meetsquote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
ik ga denk ik 3 weken mee met den ouders![]()
En mis ik hopelijk maar drie meets![]()
Deja vuquote:Op maandag 13 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie mogen ook wel achter ons aanrijden hoor![]()
![]()
heb jij die gezien dan ?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:36 schreef Youssef het volgende:
[..]Sticker is perfect zo
Jij denkt alleen maar aan pimpen, kijk maar eens naar die PC van jou
![]()
Viva le Francequote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen op vakantie
en is dat in een koekblik?
Hmz, wat gaan jullie doen dan? Het valt te overwegen namelijk (alleen als jullie dat ook willenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Viva le France![]()
Koekblik![]()
hoe kom je op het idee
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmz, wat gaan jullie doen dan? Het valt te overwegen namelijk (alleen als jullie dat ook willen) Ik ga dit jaar niet op vakantie omdat ik niet veel te doen heb in Marokko. Familie van mijn leeftijd werkt grotendeels of hebben geen geld (of ze verwachten dat jij alles betaald
) en vrienden van hier gaan ook niet naar Marokko
Dus heb besloten maar niet naar Marokko te gaan maar be nwel een beetje aan het kijken wat ik anders kan doen in de vakantie
En hoe ik op het idee kom dat jullie met koekblik gaan? Jij doet wel vaker gekke dingen
Subtiele hint: Foto op een 70 cc motor zegt al genoeg, die kop die je trekt![]()
![]()
FokMC bestaat bestaat pas sinds onsquote:Op maandag 13 juni 2005 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: complete fok dvdzal ik dan ff 18 mapjes naar je mailen
of nee, fok mc bestaat pas sinds 5 meets voor jullie
![]()
Was suggestie van Mercy, ik weet niet wat ie allemaal heeft hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham: complete fok dvdzal ik dan ff 18 mapjes naar je mailen
of nee, fok mc bestaat pas sinds 5 meets voor jullie
![]()
Je begrijpt het wel toch?quote:
OPM begon toch echt wel hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je smileys post maar je begint arrogantieverschijnselen te vertonen youssef
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier hequote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je smileys post maar je begint arrogantieverschijnselen te vertonen youssef
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier he
![]()
Zie je, doet ie het weer hichamquote:Op maandag 13 juni 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is natuurlijk wel de knee-down expert hier he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |