Anders komt het in het nieuws... en wie weet erger.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef bwt het volgende:
pas op hier met de illigale zooi hier op het forum, kun je beter via msn regelen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dus jou zien we pas volgend jaar op een meet
![]()
![]()
Oh okay, zal wel even een CD'tje proberen te regelen dan en eerstvolgende meet meenemen, in ruil voor een DVD vol met foto's van vorige meets die Y. en ik nog tegoed van je hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een aantal cracks geprobeerd met als resultaat dat op 1 pc het programma helemaal niet meer aan de praat te krijgen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat niet maar ik heb een hele goede kraakvinder!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:18 schreef hicham het volgende:
Hmm, dan moet Luc mijn klant niet jatten he![]()
Ja dan zijn wij zo'n beetje op vakantie.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Er zit zomaar een gat tussen half juli en half augustus !!
Tot half juli zal ik niet over verre lokaties klagen... ik beloofquote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Aardig volgeboekt dus![]()
Niet meer klagen over de locatie van de meets dan he?!![]()
Nou doe eens wel !!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Das niet al te verweg. als de wind goed staat kan ik mee genieten.
Leuke lineup - ga er alleen niet naartoe.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ooohh, dus daar zijn de quadriceps oefeningen voor, om quattro-posts te maken![]()
![]()
Ik probeer me voor te stellen hoe Mercy in de baas z'n tijd met z'n benen op het toetsenbord een quattro-post aan het maken is, maar kan er met mijn hoofd niet bijquote:Op maandag 13 juni 2005 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
maar wel rustig opbouwen! Niet te vaak achter elkaar doen.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tot half juli zal ik niet over verre lokaties klagen... ik beloof
* spuugt
Afgelopen weken had het wel gekund, behalve gisteren dan ... maar toen verkoos men een aantrapmeet op de maasvlakte te doen bijvoorbeeld !![]()
![]()
Okquote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dan zijn wij zo'n beetje op vakantie.![]()
![]()
Misschien kunnen we nog wel ergens meeten, maar het is nu een beetje vroeg om te zeggen.
Iconquote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerst zien en dan geloven
![]()
je ben al meer dan een jaar een schim hier
![]()
![]()
Je annuleert gewoon die vakantie maar of jullie komen maar 2 week eerder terug !quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je annuleert gewoon die vakantie maar of jullie komen maar 2 week eerder terug !
was ik ook nog helemaal niet vergetenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh okay, zal wel even een CD'tje proberen te regelen dan en eerstvolgende meet meenemen, in ruil voor een DVD vol met foto's van vorige meets die Y. en ik nog tegoed van je hebben
Die foto's kan je er gewoon op knallen hoor in mappen enzo toch![]()
vorige keer had je het over renderen ofzo
Ik sta zaterdag avond helaas weer achter de bar bij de dansschool. laatste afdans avond.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou doe eens wel !!
Gezellig.... RB gaat ook mee.
Dacht ik ook laatst aanquote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh ja voor ik het vergeetik heb met Youssef gisteren over FOK-MC kenteken stickers gehad wat vinden de rijdende MC'ers daar van ?
Volgens mij is ze een bedenksel van het duo Luc & Ralf.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op school werken ook nietquote:
Hoiquote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een bedenksel van het duo Luc & Ralf.![]()
Bij Pep heb ik gewoon Cis aan de lijn gehad.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een bedenksel van het duo Luc & Ralf.![]()
Bij Pep heb ik gewoon Cis aan de lijn gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |