quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarna noemde men het protectoraten en tegenwoordig noemt men het frontiers in the war on terror. En ja, inderdaad geen glorie.
heb je een ontsmet pepermuntje voor me?quote:
Zo wijs, en toch zo hopeloos!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
wat ben je toch wijs, mijn wallpaperscratchert!
Xtra Strong?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heb je een ontsmet pepermuntje voor me?
Uit de beste fabriek, met de grootste zorg en informatici samengesteld!quote:
Maar waar stond dat CDA@ voor danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
* Monidique is playing Joy Division - Day of the Lords (MP3@224kbps, 8.57mb, 0:05/4:49)
Aaah wiki wordt gek?!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Aaahwikwordgek die mijn grappen probeert over te nemen. De wereld heeft zijn onschuld verloren.
LPF-Audio.quote:
Aha, bedankt.quote:
"aaaaaaaaaaaaat your service" van Gerard.quote:
CDA-audio: krrrrrrristenhonden, bedaaaaaaank fuer die Blueme!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
"aaaaaaaaaaaaat your service" van Gerard.
Daar zeg je zo iets, waar is kaalhei(d?)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:52 schreef Monidique het volgende:
Nog steeds niet van Kaalhei mogen vernemen waar ik zijn post verkeerd gelezen heb.
Belastingcentjes verdienen, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Daar zeg je zo iets, waar is kaalhei(d?)
In Kirchroi?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:53 schreef speedfreak1 het volgende:
Daar zeg je zo iets, waar is kaalhei(d?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |