Jij doet net alsof iemand met een uitkering makkelijk rond zou moeten kunnen komen. Daar reageerde ik op. Dat is dus onzin. Vooral als je met een belastingschuld zit, kan het zijn dat je behoorlijk tekort komt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Moet schuldaflossing dan deel zijn van de uitkering? En krijgen de mensen zonder schulden dan ook deze verhoging? Het populisme van de SP is gewoon ziekmakend. Op elke regeling zijn uitzonderingen. Om voor verhoging van de uitkeringen te pleiten om de uitzonderingen tegen te gaan is gewoon verkeerd.
Maar Agnes kan lekker blijven doorschreeuwen![]()
Gaat dit over dat holocaustmonument?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ze toch echt dat ze het indrukwekkend vond hoe de schaduw, etc, etc iets symboliseerde. Maar dat de 'gebruiksaanwijzing' niet goed was.
Van Aaahikwordgek niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Monidique het volgende:
Jammer dat ik het niet meer over gebruikers hier op Fok! mag hebben.
Ik dacht dat ze het lelijk vond, zeker vergeleken met het werk van Wolkers. Maar ja, toen ze zei dat het haar ''telkens weer raakte'' heb ik het afgezet, dus er is een grote kans dat jij gelijk hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ze toch echt dat ze het indrukwekkend vond hoe de schaduw, etc, etc iets symboliseerde. Maar dat de 'gebruiksaanwijzing' niet goed was.
Dus, hoe moet dat worden opgelost? De uitkering verhogen om in de schuldvoorziening te voorzien. Maar wacht, wat dan voor mensen die geen schulden hebben? De meeste problemen komen voort uit het niet correct aanspraak maken op de regelingen of het boven je stand leven/schulden hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij doet net alsof iemand met een uitkering makkelijk rond zou moeten kunnen komen. Daar reageerde ik op. Dat is dus onzin. Vooral als je met een belastingschuld zit, kan het zijn dat je behoorlijk tekort komt.
Ik snap niet waarom ze niet wat kunnen verzinnen met een positief element. Waarom niet wat mooie kleuren of een mooi park?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dit over dat holocaustmonument?
Heb ik gezien toen het nognet niet af was en van een afstandje was het zeker wel indrukwekkend. Niet bepaald mijn smaak maar toch...
quote:Burger kan president Indonesië sms'en
Uitgegeven: 12 juni 2005 12:42
JAKARTA - Elke burger van Indonesië kan zich rechtstreeks richten tot president Susilo Bambang Yudhoyono met klachten over de bureaucratie. "Mensen met problemen kunnen mij een sms'je sturen. Mijn mobieltje staat 24 uur per dag klaar", aldus het staatshoofd volgens berichten in de Indonesische pers zondag.
De president waarschuwt echter voor het sturen van lasterpraat of valse informatie. Het nummer is 62811109949, zo meldde het Japanse persbureau Kyodo.
Ja, en deze erbij uitdelen;quote:Op zondag 12 juni 2005 13:09 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet wat kunnen verzinnen met een positief element. Waarom niet wat mooie kleuren of een mooi park?
Voor het nieuwe project op de plaats van het WTC zetten ze toch ook geen betonblokken neer voor alle mensen die zijn omgekomen?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en deze erbij uitdelen;
[afbeelding]
Nee, en op oorlogskerkhoven wel. Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:12 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Voor het nieuwe project op de plaats van het WTC zetten ze toch ook geen betonblokken neer voor alle mensen die zijn omgekomen?
Dit was de vraag die ik een maand geleden aan jouw stelde maar die jij hard probeerde te ontwijken. Misschien moet je de vraag eerst zelf beantwoorden.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:10 schreef Harry_Sack het volgende:
ben jij wel eens gelukkig, Underworld_ ?
Hoe was de vraagstellling dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Dit was de vraag die ik een maand geleden aan jouw stelde maar die jij hard probeerde te ontwijken. Misschien moet je de vraag eerst zelf beantwoorden.
...Moeder?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:13 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Dit was de vraag die ik een maand geleden aan jouw stelde
Agnes Kant moet het wordenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Kunst en cultuur, maar dan op z'n Duits.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet het volgende deel heten?
Doe jij dan maar weer alsof je slim bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |