Heel goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die ander maar even volgepost Tong
Klopt hij was een paar jaar geleden een van de kickers.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
De Amsterdam Admirals..is dat niej die club die die ex-prof hadden? Diliberto ofzo?
Manfred Burgsmuller de voetballer van Dortmund ging hem voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt hij was een paar jaar geleden een van de kickers.
Hans Werdekker heeft er ook even gespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
De Amsterdam Admirals..is dat niej die club die die ex-prof hadden? Diliberto ofzo?
Oh ja hoe die ooit bij Ajax terecht kwam vragen we ons nog af.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hans Werdekker heeft er ook even gespeeld
Ik had het ook graag gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Bjoro het volgende:
werd net gebeld door mijn broertje die zit/zat in het stadion en was er live bij...geweldig genoten !
Heeft Nederland weer. Hebben we een WK Zit heel europa te rukken op vrouwenvoetbal.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Ik zap me ook een ongeluk overal vrouwenvoetbal
Ik zit maar te wachten op de close-ups, maar ze blijven het spel maar filmenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Wat een drama. Hemeltergend.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Ze zenden het WK nergens uit, ja op C+ maar dat heb ik niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Nederland weer. Hebben we een WK Zit heel europa te rukken op vrouwenvoetbal.
Was ook wel een wedstrijd waar ik bij had willen zijn iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Bjoro het volgende:
werd net gebeld door mijn broertje die zit/zat in het stadion en was er live bij...geweldig genoten !
welke wedstrijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was ook wel een wedstrijd waar ik bij had willen zijn idd
HCAW-Neptunus.quote:
veel talenten bij neptunus hoorde ikquote:
Ja morgen de finale tegen een Italiaanse club.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
veel talenten bij neptunus hoorde ik
Dank jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Muziekfeest: Jubileumcruise, Middelandse zee.
We zijn begonnen
Hij bewaart het beste voor dinsdag natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:44 schreef 9christensen het volgende:
Nou ik en Dos37 zijn er weer uit Enschede.
Freddy Adu viel tegen zeg
Hoeveel minuten mocht je spelen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heerlijk bij de Japanner gegeten zonet. Was m'n debuut daar.![]()
Bijna 3 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel minuten mocht je spelen?
Dat wordt vanavond weer trainen op afwerken op doelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Zelfs geen assist.
Japans is inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Echt leuk, zoals ze dat voor je neus klaarmaken.
Gezellig, als het ware met vreemden aan een grote tafel. En veel verschillende dingen gehad.
Absoluut voor herhaling vatbaar.![]()
Vroeg laatst aan zo'n meisje of ze bukake wilde maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Japans is inderdaad lekkerEn ook erg leuk om te zien hoe ze van de bereiding een hele show maken
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg laatst aan zo'n meisje of ze bukake wilde maken.
'Himorieto, pu Tieto *&^&^%^^%%$&%$quote:
Volgens mij kun jij die beter klaarmaken, dat zij hem dan opeet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg laatst aan zo'n meisje of ze bukake wilde maken.
Het was wel een erg domme typoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die kon ik echt niet laten, sorry
Was de Galgenwaard nog een beetje bezet? De organisatie maakte zich eerder deze week een beetje zorgen over de kaartverkoop in Utrechtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
WK is echt leuk zeg - iets te koud maar als het deze week warm wordt is het heerlijk zomeravondvoetbal. Leuk, al dat buitenlandse publiek - veel Turken en Chinezen en ook Panamezen en een verdwaalde Oekrainees.
Beide korte kanten waren leeg - maar lange kant redelijk vol. Moeilijk schatten, maar vijfduizend man ofzo, best wel sfeertje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was de Galgenwaard nog een beetje bezet? De organisatie maakte zich eerder deze week een beetje zorgen over de kaartverkoop in Utrecht
Nog een beetje geintegreerd met de Oekrainezen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide korte kanten waren leeg - maar lange kant redelijk vol. Moeilijk schatten, maar vijfduizend man ofzo, best wel sfeertje.
Zat er geen cabaretier onder dat haar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mag je wel stellen,heb gelijk een andere kijk op Wilders gekregen
Vond ik net als Jol ook een saaie lul, maar de grappen waren erg goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stroftjtotskaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog een beetje geintegreerd met de Oekrainezen?
Hij kwam goed over inderdaad..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maak je niet druk.. er was niks mis met zijn optreden in DWHN.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Wel raar dat ze zo'n engerd zoveel ruimte geven.
ach,jou laten ze ook vrij over het toneel hobbelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Wel raar dat ze zo'n engerd zoveel ruimte geven.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,jou laten ze ook vrij over het toneel hobbelen
in het zuiden van Noord-Brabant ?quote:
Hai mate..how issie hanging ?quote:
g'de matequote:
Ik ben er vroeger nog wel eens naar toe geweest... was altijd wel leuk om te zienquote:
ben een keer naar Aussie rule football geweest....echt een aanraderquote:
O oke *mental note*quote:Op zondag 12 juni 2005 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben een keer naar Aussie rule football geweest....echt een aanrader![]()
Sidney Swans, echt gaaf !
Rugby?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben een keer naar Aussie rule football geweest....echt een aanrader![]()
Sidney Swans, echt gaaf !
ben ook naar het windhondenrennen geweest, was ook leuk om te zien.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke *mental note*
Ik moet zowiezo ff kijken wat er allemaal aan sport is daar....
Maar dat zie ik wel als ik daar ben
Hoe lang ben je in Oz geweest eigenlijk ?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben ook naar het windhondenrennen geweest, was ook leuk om te zien.
Zeker het hele gokgebeuren eromheen !
@teringrobbie:dat soort rugby maar dan iets steviger, zeg maar
die last-minute duurde slechts 3 weken, maar heb aardig wat gezien !quote:Op zondag 12 juni 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je in Oz geweest eigenlijk ?
Dan zie ik je daar rond kerstquote:Op zondag 12 juni 2005 00:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die last-minute duurde slechts 3 weken, maar heb aardig wat gezien !
zou er zo weer naar toe gaan
eerst ff vangen van de belastingdienst, daarna kan ik er nog wel ff over denkenquote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar rond kerstlijkt me gezellig
Nemen we een biertje daar...
zo ongeveer ja...was "vroeger" ook nog wel eens op RTL 5 ofzo....toch ?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Aussie rules is toch dat je elkaar half kapot mag schoppen?
ik krijg wel ¤ 250,- terug... ach alle kleine beetje helpen..quote:Op zondag 12 juni 2005 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eerst ff vangen van de belastingdienst, daarna kan ik er nog wel ff over denken![]()
Cewlquote:Op zondag 12 juni 2005 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Aussie rules is toch dat je elkaar half kapot mag schoppen?
Ailantsjeeeeeeeeequote:Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
Net samenvatting van Admirals gezien, goede wedstrijd!
Iedereen heeft zich eigenlijk best gedragen tijdens jouw afwezigheid ..... hoe saaiquote:Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn weer terug van het staan swingen met Joe Cocker.
Nu even op mijn gemakkie alles nalezen hier.
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
Nu even op mijn gemakkie alles nalezen hier.
slaap lekker jochiequote:Op zondag 12 juni 2005 00:40 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen!
Slaapzzzzzzzzzzzzze
Ik ben intussen redelijk bij en jullie zijn allemaal liev geweest.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:33 schreef Eilanden het volgende:
Iedereen heeft zich eigenlijk best gedragen tijdens jouw afwezigheid ..... hoe saai![]()
er zijn iig zat gegadigden, wordt nog moeilijk kiezenquote:Op zondag 12 juni 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
De George Best award is een award die erg in trek is dit jaar.
* Bjoro ookquote:
en dan heb je mij nog niet gezien met zwart/groene sminkquote:Op zondag 12 juni 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, ik had niet anders verwacht met zo'n pakkie.
Maar het is de hoogste tijd om naar m'n hol te gaan, welterusten!
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef Noca het volgende:![]()
Hahaa alles cd's van Cold[ay binnene! Wheieiejsaik de bset!
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:41 schreef Noca het volgende:
Ik speciaal hier nog even kijkenn is er ngof nisd bekdnas!
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:46 schreef Noca het volgende:
Zinn we dr al>
quote:Op zondag 12 juni 2005 01:44 schreef Noca het volgende:
Ik vnd het nog steeda een stomel rege;!
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:05 schreef Bananenman het volgende:
Jawi is aan het knokken in 'een of andere foute kroeg', hoor ik net
ik bin der ook wierquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe kandidaat voor de George Best-award.
![]()
Dan wordt het wel tijd dat je zijn naam eens goed leert schrijvenquote:Op zondag 12 juni 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
Al met al heb ik genoten en ben ik SCH en vooral Sjors Fröhlig erg dankbaar voor de kaarten.
Maar dat is een Anglicaanse dienst.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
Lekker suikkie, zullen we de BBC-kerkdienst aanzetten?
Lekker!quote:Op zondag 12 juni 2005 10:49 schreef Suijk het volgende:
Al bijna een uur geen post in Hools.
Ik zet wat croissantjes neer.
Nee Grunn zelf isquote:Op zondag 12 juni 2005 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah.. Groningen dan vraag je er ook wel om..![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 05:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik bin der ook wier
das nog een einde fietsen vanaf oe
Hetzelfde recept hierquote:Op zondag 12 juni 2005 11:48 schreef JaWi het volgende:
Hoi, water graag.
Onze Tuur is er ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:54 schreef JaWi het volgende:
Pffffff. Ik ga nooit meer iemand uit het eerste van Haarlem lopen verdedigen.
Waarom neem je elke keer je tas me menquote:
Ik hoop te weten waar hij staat, anders ben ik de sjaakquote:
quote:
Had je dat nummer eignelijk nog gebeld?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hoop te weten waar hij staat, anders ben ik de sjaak. Iemand anders ook, maar dat terzijde
.
Nee, ik was gisteravond met een heel leuk meisje geweest, dus die andere bel ik nog wel eens. Het is alleen een vriendin van een ander meisje wat ik goed kenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had je dat nummer eignelijk nog gebeld?![]()
Gezellig!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:03 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, vanmiddag ma's 65ste verjaardag vieren in een zaaltje dat we heben gehuurd.
M'n oom heeft CDtjes gebrand, dus veel Fransje Bauer en BZN.
Koffie graag, zwart.
Roddeltantequote:Op zondag 12 juni 2005 02:05 schreef Bananenman het volgende:
Jawi is aan het knokken in 'een of andere foute kroeg', hoor ik net
Wij smsen altijd in labiele toestandquote:Op zondag 12 juni 2005 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol, ik had dat bericht niet eens gezien
Omdat ik oorspronkelijk niet uit Grunn kom, Robbiequote:Op zondag 12 juni 2005 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom support je ajax als je in Grunn woont?
Neuh, was niet nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, dan is het goed
Jawi, kwam hij je niet helpen?
Sorrie.... TMF chatbox.....quote:Van: **********@xs4all.nl>
Aan: Pfaf
Onderwerp: Waarom staat je in onze MSN lijst?
Ga naar het vorige bericht | Ga naar het volgende bericht | Verwijderen | Postvak IN
He hallo,
Ik heb je maar uit mijn lijst gehaald want ik weet niet je bent. Mocht ik in je lijst staan, zou je me dan willen verwijderen.
Mijn MSN email is ****@hotmail.com. Ben je wel een bekende of heb je me ooit om iets gevraagt? laat me het dan ff weten.
Sorrie voor het ongemak, maar ik heb zo veel mensen in mn msn lijsten dat ik niet meer weet wie wie is en daarom bericht ik je.
Kan het zijn dat we elkaar op een chatbox van TMF hebben ontmoet of dat je op mijn website bent geweest?? misschien. ...
Mocht je het echt niet weten, nogmaals sorrie voor het ongemak.
Mvg,
Peter
Ik ga een beetje naar dat boerengat waar hij woont rijden omdat hij een knokpartijtje in een kroeg hadquote:Op zondag 12 juni 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, dan is het goed
Jawi, kwam hij je niet helpen?
Nee Zaandam is een wereldstadquote:Op zondag 12 juni 2005 12:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga een beetje naar dat boerengat waar hij woont rijden omdat hij een knokpartijtje in een kroeg had
En toen?quote:Overigens. Gisteren liep ik door de Kalverstraat. Kwam ik een vies rotterdams wijf tegen met een kakkerlakken shirt aan. In de Kalverstraat![]()
![]()
Zaandam is zwaar okayquote:Op zondag 12 juni 2005 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee Zaandam is een wereldstad![]()
![]()
Ik was er laatst nog trouwens, de avond/nacht voor koniginnedag, AudioAttack.![]()
[..]
En toen?
Is dat vandaagquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat trekt die Redbull Airrace een hoop mongolen aan
Wat is de Redbull Airrace ?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god, wat trekt die Redbull Airrace een hoop mongolen aan
Correct.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ze gaan toch onder de erasmusbrug door?
Idd - beetje met vliegtuigen gaan stunten in de bebouwde komquote:Op zondag 12 juni 2005 12:45 schreef JaWi het volgende:
Zou mooi zijn als ze tegen die brug aanvlogen.
hehehe, achja je moet eens nagaan waar allemaal vieze neuzen met een neuzen shirt of weet ik het wat rondlopen...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef Bananenman het volgende:
Maargoed. Ik had AFCA vest aan en keek haar héél vuil aan. Toen keek ze héél vuil terug. Toen haalde ze een kettinkje van haar hals met kakkerlakken embleem, dat kuste ze en ze liep door 8(7
Als het nou een kerel was hadden we nog een mooie knokpartij kunnen starten![]()
Inderdaad, gekkenhuisquote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Idd - beetje met vliegtuigen gaan stunten in de bebouwde kom![]()
Zolang er huizen en flats binnen 50 meter afstand staan wellicht?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer ligt 'De Zwaan' in de bebouwde kom?
Webcamquote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef Bananenman het volgende:
Ik overwoog nog te gaan kijken. Lijkt me wel stoer. Maar ik ben nog nooit van m'n leven in die stad geweest (behalve 17 april j.l dan) en dat wil ik zo houden
Ach, volgens mij is het allemaal redelijk ongevaarlijk. Anders hadden ze natuurlijk nooit een vergunning hiervoor gekregen.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Zolang er huizen en flats binnen 50 meter afstand staan wellicht?
Hoelaat begint het?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Webcam
Ik wilde eerst ook gaan kijken, maar het weer is me niet mooi genoeg, moet eigenlijk studeren en die drukte met allemaal debiele figuren zie ik ook niet zitten.
Ga straks wel even op het balkon of dak staan, zie ik ook wat stukjes.
Wheheh die is gekquote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef Bananenman het volgende:
Ik overwoog nog te gaan kijken. Lijkt me wel stoer. Maar ik ben nog nooit van m'n leven in die stad geweest (behalve 17 april j.l dan) en dat wil ik zo houden
Dat heb ik iets te vaak gehoord bij die vliegshows. Ik heb het er niet zo op.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is het allemaal redelijk ongevaarlijk. Anders hadden ze natuurlijk nooit een vergunning hiervoor gekregen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?name=televisiegids&site=televisiegids&file=detail&znr=36&zdatum=2005-06-12&btijd=1655&zendernr=36
quote:De piloten doen in totaal negen wereldsteden aan, waaronder Rotterdam.
Dit zijn natuurlijk wel vliegtuigjes die doormidden breken als ze tegen een boom vliegen.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik iets te vaak gehoord bij die vliegshows. Ik heb het er niet zo op.
Van mij mogen ze ook tegen die brug aanvliegen. Dat is pas spektakel.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik iets te vaak gehoord bij die vliegshows. Ik heb het er niet zo op.
Kunnen nog altijd wel ongelukken bij gebeurenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk wel vliegtuigjes die doormidden breken als ze tegen een boom vliegen.
Het enige wat er gebeurd is dat het vliegtuigje uit elkaar valt, en de piloot pijn heeft.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook tegen die brug aanvliegen. Dat is pas spektakel.
Ja leuk... mensen die zich dood vliegenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook tegen die brug aanvliegen. Dat is pas spektakel.
quote:Vier aanhoudingen om voorbereiden doodslag Air Race
Uitgegeven: 12 juni 2005 12:02
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft zaterdagochtend vier personen aangehouden wegens voorbereidingshandelingen voor doodslag. Het gaat om mensen die op de site Lunatic News, een "onafhankelijk fansite voor de fanatieke Feyenoord-supporters", in een forum hebben gesproken over het zondag afschieten van vuurpijlen op vliegtuigen van de Red Bull Air Race .
Een van de verdachten gaf zelfs aan dat hij een rookboei voor de Erasmusbrug kon aansteken, als de vliegtuigen er onder door moesten vliegen. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) zei dat de politie de gesprekken op het forum heeft ontdekt en daarna de vier van hun bed heeft gelicht. Drie aanhoudingen vonden plaats in Rotterdam en een in Krimpen aan de Lek.
Vliegrace
Rotterdam is zondagmiddag het decor van een spectaculaire vliegrace tegen de klok. De deelnemers proberen boven de rivier die de stad doorsnijdt zo snel mogelijk een parcours af te leggen. Daarbij voeren ze adembenemende figuren uit. De piloten moeten onder meer onder de Erasmusbrug doorvliegen.
In een toelichting zei de woordvoerster van justitie dat de voorgenomen daden zowel voor de piloten als de vele omstanders die worden verwacht, een groot risico zouden betekenen. Daarom is direct ingegrepen.
Forum
Op het forum is te lezen dat een van de verdachten vraagt of er nog "vuurpijlen thuis liggen". "Er ligt nog wel wat in de loods en anders heeft à waarschijnlijk nog wat thuis liggen." De derde verdachte zegt: "Ga dan wel aan de kant van de stad staan. De zuid-zijde zal worden afgesloten en langs de waterkant komen hekken met zwart doek te staan." De vierde verdachte meldt dan dat hij "zelfs nog een rookboei heeft liggen". "Net voor de Erasmusburg in het water gooien en dan maar hopen dat ie tegen die pijler aanklapt."
Ontkenning
De advocaat van een van de verdachten, F. van Ardenne, zegt dat zijn cliënt in alle toonaarden ontkent dat er sprake is van "enig plan om het evenement te verstoren". De raadsman vindt het zelf "ongelofelijk" als de politie zich slechts zou baseren op een site die populair is bij Feyenoord-fans. "Op een deel van deze site wordt allerlei flauwekul uitgewisseld", meent hij. "Het lijkt er op dat de politie zich hierop heeft gebaseerd."
Een of ander freefight galaquote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bollywood-spektakel was gisteren hoor
Zo lekker niks doen vandaagquote:
7 uur volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is de F1 eigenlijk?
mjah dat moest ik anders nou nog fietsen en nou ben ik lamquote:
En ik had gehoopt dat ik het 's middags lekker met m'n brakke hoofd zou kunnen gaan kijkenquote:
Da's gunstig...quote:
Heeft iedereenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's gunstig...
ik heb overigens niets aan mn instellingen veranderd, maar koekiemonster is ineens foetsie en nou heb ik ook zon lelijk fototoestel
die zaten bij maartenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom waren er eigenlijk geen ajacieden op het huwelijk van vd vaart?![]()
Geen zin en geen tijdquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Die waren er welquote:Op zondag 12 juni 2005 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
En de supporters ook? (die bedoelde ik eigenlijk)
Beter dan achteraf de lul zijn tochquote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OMG, wat een stumperds bij de politie![]()
Alles gaan geloven wat op internet gezegd word![]()
die koop jequote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef Noca het volgende:![]()
Hahaa alles cd's van Cold[ay binnene! Wheieiejsaik de bset!
Mooiquote:
Die trouwde op een geheime locatie.quote:
Voor de volledigheid, die is dus ook getrouwd vrijdag.quote:
aangepastquote:Op zondag 12 juni 2005 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Het gaat beter met me dan verwacht. Gisteren ook iets te veel gedronken. Maar dat hoort bij de Hools Ajax supporters die niet tegen drank kunnen lees ik.
Sfeerteam was aanwezig, vak410 aanwezigquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ook wel weer genoeg gehad.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Het gaat beter met me dan verwacht. Gisteren ook iets te veel gedronken. Maar dat hoort bij de Hools lees ik.
Ik zie het nu ja.. Maar had er nog niks van gehoord..quote:Op zondag 12 juni 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sfeerteam was aanwezig, vak410 aanwezig
Ik ben ook altijd blij dat mn PC uit staatquote:Op zondag 12 juni 2005 11:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hetzelfde recept hier
Men het is maar goed dat ik gistere niet gepost heb, zit nog steeds te tollen op m'n steol [afbeelding]
Lang pfff.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe lang heb je moeten wachten Dos, voordat je het stadion in kon gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |