Een of ander freefight galaquote:Op zondag 12 juni 2005 12:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bollywood-spektakel was gisteren hoor
Zo lekker niks doen vandaagquote:
7 uur volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe laat is de F1 eigenlijk?
mjah dat moest ik anders nou nog fietsen en nou ben ik lamquote:
En ik had gehoopt dat ik het 's middags lekker met m'n brakke hoofd zou kunnen gaan kijkenquote:
Da's gunstig...quote:
Heeft iedereenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's gunstig...
ik heb overigens niets aan mn instellingen veranderd, maar koekiemonster is ineens foetsie en nou heb ik ook zon lelijk fototoestel
die zaten bij maartenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom waren er eigenlijk geen ajacieden op het huwelijk van vd vaart?![]()
Geen zin en geen tijdquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Die waren er welquote:Op zondag 12 juni 2005 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
En de supporters ook? (die bedoelde ik eigenlijk)
Beter dan achteraf de lul zijn tochquote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OMG, wat een stumperds bij de politie![]()
Alles gaan geloven wat op internet gezegd word![]()
die koop jequote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef Noca het volgende:![]()
Hahaa alles cd's van Cold[ay binnene! Wheieiejsaik de bset!
Mooiquote:
Die trouwde op een geheime locatie.quote:
Voor de volledigheid, die is dus ook getrouwd vrijdag.quote:
aangepastquote:Op zondag 12 juni 2005 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Het gaat beter met me dan verwacht. Gisteren ook iets te veel gedronken. Maar dat hoort bij de Hools Ajax supporters die niet tegen drank kunnen lees ik.
Sfeerteam was aanwezig, vak410 aanwezigquote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ook wel weer genoeg gehad.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Het gaat beter met me dan verwacht. Gisteren ook iets te veel gedronken. Maar dat hoort bij de Hools lees ik.
Ik zie het nu ja.. Maar had er nog niks van gehoord..quote:Op zondag 12 juni 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sfeerteam was aanwezig, vak410 aanwezig
Ik ben ook altijd blij dat mn PC uit staatquote:Op zondag 12 juni 2005 11:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hetzelfde recept hier
Men het is maar goed dat ik gistere niet gepost heb, zit nog steeds te tollen op m'n steol [afbeelding]
Lang pfff.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe lang heb je moeten wachten Dos, voordat je het stadion in kon gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |