Party on, dude!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je klinkt als een redneck die in de jaren '60 klaagt over de aggressie van rock 'n roll. Die mensen willen gewoon feesten.
We moeten het er toch van hebben, de Ali B's zijn degenen die de kloof moeten dichten tussen het nuchtere Nederland en het hosselachtige Marokkaanse karakterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na dat debiele ''Leven van de straot'' heeft hij geloof ik weinig echt opruiende muziek meer gemaakt. Wel klotenmuziek, maar niet subversief.
Ah, je bent op de hoogte.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Na dat debiele ''Leven van de straot'' heeft hij geloof ik weinig echt opruiende muziek meer gemaakt. Wel klotenmuziek, maar niet subversief.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar niemand luistert naar jou.
Wij helpen Sideking juist door hem op de gevaren te wijzen van passiviteit na je opleiding.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Basisschool argument. Over en weer 'als onderdeel van een discussie' elkaar irriteren is in mijn ogen heel wat ander dan jullie hier laten zien.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
Die mensen willen gewoon feesten.
Hell yeah my nigga.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je klinkt als een redneck die in de jaren '60 klaagt over de aggressie van rock 'n roll. Die mensen willen gewoon feesten.
Kijk die blik van Ali. Hij filosofeert er lustig op los, weet juh?!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef pberends het volgende:
Meki's schapen op ned1.
doofstomme graagquote:
Moet je die vorige eens bekijken, dan zie je een candyman aan het werk........quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De eerste 3 pagina's van deze SC waar ik doorging alvorens weer mee te posten.
En het gebrek aan carrieremogelijkheden aldaar door de recessie in de snoepindustrie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wij helpen Sideking juist door hem op de gevaren te wijzen van passiviteit na je opleiding.
De natte droom van Remkesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Ow ja, heerlijk Schiphol. Zo'n crimineel als securityman.
Is dat jouw idool?quote:
Wat jij wil. Ik noem het op een kinderachtige manier met je vriendjes iemand af lopen zeiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wij helpen Sideking juist door hem op de gevaren te wijzen van passiviteit na je opleiding.
ja, zeg dat maar eens tegen blauw"mantra"monidique.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik noem het op een kinderachtige manier met je vriendjes iemand af lopen zeiken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |