Héél herkenbaar en idd irritant...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:02 schreef Cerbie het volgende:
Dat had ik al geprobeerd, als ik geen wapen in die klasse heb pakt ie hem gewoon niet in de hangar, maar bij gangwars kan ik hem wel oppakken van mensen. Ergens anders dan de hangar of gangwars heb ik nog niet geprobeerd, kan hem nog nergens anders vinden. Maar boeit niet verder
Waar ik echt niet tegen kan is de achterlijkheid van andere mensen die met je meerijden tijdens missies. Je moet dan van het spel die auto gebruiken, en als je die per ongeluk op de kop legt of hij begint te branden en je springt eruit, blijft je bijrijder gewoon zitten waardoor ie doodgaat en de missie mislukt. Dat vind ik al vanaf GTA3 irritant, en hebben ze nog steeds niet verbeterd.
Hoe moeilijk kan het zijn een poppetje zo te programmeren dat ie je volgt uit de auto en in een andere auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/ss8.jpg"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand trouwens enig idee wat er gebeurt als je alle sprays hebt gedaan?
nog beter, installeer mircquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is het leuk om op irc er ook over verder te praten.
Join http://irc.fok.nl en vul bij channel San-Andreas in.
Tot zo of later?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Yess yes yesser de yes!!
Iemand trouwens enig idee wat er gebeurt als je alle sprays hebt gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De pc versie is echt vele malen makkelijker dan de PS2 versie. Zelfs die missies van Zero zijn makkelijk te doen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop dan een betere pc. Hier draait ie vloeiend en perfect. Dus niet mauwen dat het aan het spel ligt..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Slecht spel. Ik heb 'm eindelijk gespeeld.
Graphics vallen heel erg tegen. Gaat schokkerig terwijl de graphics slechter zijn dan Vice City.
Er is genoeg vrijheid. Je kan een heleboel dingen zelf ontdekken en doen. Maar als je geen greintje fantasie hebt, dan lijkt het idd gedirigeerdquote:De gameplay is helemaal fucked up. Het speelt totaal niet lekker meer. Er wordt meer gediregeerd dan er gespeeld wordt.
Veel plezier met pacman. Daar kan je zelf bepalen of links of rechts gaat...quote:2,0 voor dit zeer slechte spel.
Wie dit officieel in de winkel koopt is officieel compleet gestoord.
Extreen tegenvallend spel. Vice City was minimaal 1000 keer beter.quote:
Ik heb een 3000+ en 1gb ram, en nog draait ie bagger. De gebruikte engine is gewoon van bedroevend niveau. Vice City draait extreem prima daarentegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Koop dan een betere pc. Hier draait ie vloeiend en perfect. Dus niet mauwen dat het aan het spel ligt..
[..]
Er is genoeg vrijheid. Je kan een heleboel dingen zelf ontdekken en doen. Maar als je geen greintje fantasie hebt, dan lijkt het idd gedirigeerd
[..]
Veel plezier met pacman. Daar kan je zelf bepalen of links of rechts gaat...
Spannend man!
Dan zou ik toch eens kijken naar je pc want dan is er misschien iets zieks aan de hand.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb een 3000+ en 1gb ram, en nog draait ie bagger. De gebruikte engine is gewoon van bedroevend niveau. Vice City draait extreem prima daarentegen.
Hey!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Extreen tegenvallend spel. Vice City was minimaal 1000 keer beter.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Graphics vallen heel erg tegen. Gaat schokkerig terwijl de graphics slechter zijn dan Vice City. De gameplay is helemaal fucked up. Het speelt totaal niet lekker meer. Er wordt meer gediregeerd dan er gespeeld wordt.
2,0 voor dit zeer slechte spel.
3d mark en Sandra Soft zeggen gewoon dat m'n pc gemiddeld presteert voor wat het is, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens kijken naar je pc want dan is er misschien iets zieks aan de hand.
Mijn pc heeft minder "stats" maar het spel draait soepel en perfect.
Hoe lang heb je het gespeeld? 5 minutenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Extreen tegenvallend spel. Vice City was minimaal 1000 keer beter.
Bespaar je deze teleurstelling, en koop op z'n minst het spel niet en download het of doe het beide niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb nog steeds hoge verwachtingen.
Wil je dat niet verkloten?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
Graphics vallen heel erg tegen. Gaat schokkerig terwijl de graphics slechter zijn dan Vice City. De gameplay is helemaal fucked up. Het speelt totaal niet lekker meer. Er wordt meer gediregeerd dan er gespeeld wordt.
2,0 voor dit zeer slechte spel.
Half uurtje.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het gespeeld? 5 minuten
Dit spel roeleert de pan uit!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey!
Ik heb nog steeds hoge verwachtingen.
Wil je dat niet verkloten?
Je kan het gewoon niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Half uurtje.
Maar dan nog, Vice City was vanaf de eeste minuut al geweldig, dit klotespel daarentegen niet.
Ik was een ster in Vice City. Helemaal uitgespeeld.quote:
Hmmm.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Bespaar je deze teleurstelling, en koop op z'n minst het spel niet en download het of doe het beide niet.
Als ik dit klotespel in het echt zou hebben gekocht, zou ik me zwaar genaaid voelen.
Mag ik je aanraken. Ik heb die 5keer 100% uitgespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik was een ster in Vice City. Helemaal uitgespeeld.
GTA3 - jaar pret.quote:
Ja, dat bevestigt mijn mening nog eens. Dat San Andreas een mislukte convert-game is van de console. Baggerspel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken. Ik heb die 5keer 100% uitgespeeld
Zo moeilijk is dat echt niet
Ja, Van Gogh was een te laag varken vergeleken met mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
pberends = relnicht
Beetje jezelf vergelijken met van Gogh
Jawel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken. Ik heb die 5keer 100% uitgespeeld
Zo moeilijk is dat echt niet
Het enige wat zuigt aan SA is dat je met apen speelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigt mijn mening nog eens. Dat San Andreas een mislukte convert-game is van de console. Baggerspel.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
GTA3 - jaar pret.
GTA-VC - 3/4 jaar pret.
Zelfs als ie zuigt, is het goedkoper vertier voor een half jaar dan 1 avondje stappen....
Dat was vice city ook kneusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigt mijn mening nog eens. Dat San Andreas een mislukte convert-game is van de console. Baggerspel.
Lameass motherfucker.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef The.PhantoM het volgende:
Nieuwe ingame screenshtos van de nieuwe game van rockstar, een vervolg op de GTA reeks!!:
*ook hier maar ff weg*
![]()
![]()
hebbuh hebbuh
sukkelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef The.PhantoM het volgende:
Nieuwe ingame screenshtos van de nieuwe game van rockstar, een vervolg op de GTA reeks!!:
*ook hier maar ff weg*
![]()
![]()
hebbuh hebbuh
-quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef The.PhantoM het volgende:
![]()
![]()
hebbuh hebbuh
Je mening is ondertussen wel duidelijk, jankzak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef pberends het volgende:
Wie San Andreas beter dan Vice City vind heeft teveel bukkake's ontvangen van het Rockstar-team.
Hallo, "Owned by Yvonne", mensen vroegen er toch zeker naquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je mening is ondertussen wel duidelijk, jankzak.
Er is een SA klaagtopic, misschien moet je de mensen daar even gaan verblijden met je ongezouten mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hallo, "Owned by Yvonne", mensen vroegen er toch zeker na?
Link naar het topic?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er is een SA klaagtopic, misschien moet je de mensen daar even gaan verblijden met je ongezouten mening.
Vice City was w.b. omgeving en grootte ook een tegenvaller op 3, dus wat dat btereft kan het alleen maar meevallen met zo'n enorme map...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef pberends het volgende:
Wie San Andreas beter dan Vice City vind heeft teveel bukkake's ontvangen van het Rockstar-team.
hij moet gewoon yvonne's bier betalen, lekker boeiend verderquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hallo, "Owned by Yvonne", mensen vroegen er toch zeker na?
Scheer je wegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef pberends het volgende:
We zullen zien, ongelovige.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Vice City was w.b. omgeving en grootte ook een tegenvaller op 3, dus wat dat btereft kan het alleen maar meevallen met zo'n enorme map...
De poll ging over *irrelevant*quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef The.PhantoM het volgende:
*ook hier maar ff weg*
![]()
![]()
hebbuh hebbuh
Zeg nu eens duidelijk wat er minder aan is, behalve dan het grote nadeel dat je met een aap moet rondsjouwen en niet meer met een kicken Tommy of Fido?quote:
Croky en Laysquote:Op zondag 12 juni 2005 00:00 schreef pberends het volgende:
[..]
De poll ging over Crocky en Lays: *off topic*
sneu klootviool.
haha zeker wel ,en dan nog terug in de TIJD te gaan de eerste GTA was PC only (toen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
Weet iemand na welke missien je een andere stad krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Heb ik het ooit over een aap of een neger gehad in dit topic????quote:Op zondag 12 juni 2005 00:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Zeg nu eens duidelijk wat er minder aan is, behalve dan het grote nadeel dat je met een aap moet rondsjouwen en niet meer met een kicken Tommy of Fido?
en Gaphics huil huil Aldi PC
Nee, maar ik wel, dat vind ík het grote nadeel aan dit deel.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over een aap of een neger gehad in dit topic????
Tip voor alle alle race missies: Rij gewoon rustig. Niet beuken maar probeer liever te remmen dan ergens tegenaan te rijden. Je hebt zo een hele grote voorsprong.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef MrJonez het volgende:
aaargh, ik kom maar niet door die stomme lowrider race, en da's mijn enige openstaande missie...
die karren rijden echt zo bagger, ik glij continu de bocht uit...
ja daar ben ik ook zelf dopor een voet ganger waar je normaal over heen walst.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef MrJonez het volgende:
aaargh, ik kom maar niet door die stomme lowrider race, en da's mijn enige openstaande missie...
Er zijn een stuk of wat auto's die als lowrider meetellen. Er zit groot verschil in de handling van de auto's, probeer dus gewoon eens een ander als je dat nog niet gedaan hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef MrJonez het volgende:
Je bedoelt dat je bij Smoke achterop zit en de Russen moet afpaffen?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:08 schreef AMD64 het volgende:
Wow.Wat een missie was dat zeg. Op de bike met Big. Al die motoren en die andere kneuzen afschieten!
Yup die bedoelde ikquote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bij Smoke achterop zit en de Russen moet afpaffen?![]()
Dat vind ik de leukste missie die ik tot nu toe gehad heb (ik zit nu ergens in the badlands-missies)
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb ik het ooit over een aap of een neger gehad in dit topic????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Tijdens het spelen blijft het scherm hangen, enmijn geluid gaat weg.quote:
Start -> Run (Uitvoeren) -> Tik in: Dxdiag -> Geluid -> en dan basisversnellingquote:Op zondag 12 juni 2005 00:35 schreef Easyedwin het volgende:
mijn geluid van wapens/auto rijden vallen soms weg :p
Up2Youquote:Op zondag 12 juni 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nog 9, dan issie vol.
Wie opent de volgende?
Ja idd. Had ik net ookquote:Op zondag 12 juni 2005 00:47 schreef Paxlie het volgende:
"you wanna come inside for some coffee"
"aaaight bitch"
*neukt denise de kamer rond*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |