Nee, jij hebt waarschijnlijk de pc versie. Ik heb hem hier op de xbox en zie niks rechtbovenin staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euh rechtsbovenin je scherm als je aan het spelen bent (in het groen)
Hoe moet ik dit aanpakken? Moet ik 6 keer heel hard langsrijden? Of beter langzaam en 1 keer? of?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Parvus het volgende:
Verder heb ik nu al 3 keer de missie vrij in het begin, dat je die Drive-By's moet gaan doen tegen die paarse mannekes, omdat die "homies" van mij niet kunnen schieten en ik dus 6 keer op en neer moet rijden, waardoor de auto dus kapotgaat![]()
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit aanpakken? Moet ik 6 keer heel hard langsrijden? Of beter langzaam en 1 keer? of?
Dat is jou standaard antwoord he "eroverheen rijden"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.
JA! maar het werkt wel, ik snap niet hoe je dat allemaal kunt verprutsenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is jou standaard antwoord he "eroverheen rijden"
Zo heb ik hem ook opgelost. Werkt perfectquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.
De shotgun in de wagon: 2 mogelijkheden. Vanaf de sijkant (zeg parallel aan de wagon) naar voren springen, en dan ter hoogte van de ingang naar "binnen"drukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:43 schreef Cerbie het volgende:
Kan ik die vriendin gewoon laten zitten eigenlijk, of haar overhoop schieten
Ik bedoel, kun je er nog wat mee verdienen / is het voor een missie nodig, het is zo nutteloos een vriendin in dat spel te hebben waar je dingen mee moet doen die niet eens leuk zijn, ik ga liever missies doen of wat chaos veroorzaken
En die sawn-off shotgun bij de body armor en teargas in de Docks van Los Santos. Die ligt in een wagon, maar ik kan dat ding maar niet te pakken krijgen, is dat überhaupt wel mogelijkHij springt de hele tijd op de wagon ipv erin
Ach, als ik dan toch aan het vragen ben
Ben ik de enige die de AK-47 in het warenhuis in de Docks van Los Santos niet kan oppakkenIk loop gewoon dwars door het geweer, maar pak hem niet op. Heb geen ander machinegeweer bij me.
En hoe maak je wheelies met een motor, in Vice City had je daar toetsen voor om naar voren of naar achteren op je motor te gaan zitten, die zijn er nu niet?
Hoe krijg je dat goed voor elkaar trouwens? Ik heb het net ook geprobeerd. Gelukkig knidderde mijn waarde tegenstander de nummer 8 in een zakje, waardoor ik uiteindelijk wel won. Maar ik vind de bediening maar vaag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef Mr-Z het volgende:
ik ben verslaafd geworden aan de pool tafel.. in het begin punt je straat uitrijden en na een tijdje aan de rechter kant 'The green bottles'.. Daar kan je ook wel lekker geld verdienen als je een beetje handig daar in bent.. Als je wint wordt je inlegbedrag verdubbeld... Maximaal 1000 dollar.. (het schiet ook niet echt meer op met de missies)
veel oefenen.. en als je verliest kill je hem gewoon.. pak het geld terug, ga naar buiten, ga naar binnen en een nieuw slachtoffer staat weer klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat goed voor elkaar trouwens? Ik heb het net ook geprobeerd. Gelukkig knidderde mijn waarde tegenstander de nummer 8 in een zakje, waardoor ik uiteindelijk wel won. Maar ik vind de bediening maar vaag!
Ik speel trouwens op de pc
Ah Thanks. Zat met de normale toetsenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:38 schreef Janteh het volgende:
[..]
met de knoppen op je numpad moet je de richting v/d pijlen indrukken, naar boven is dus 8, naar links 4 en bv. naar linksboven is 8 en 4 tegelijk.
Het probleem is dat ik geen kracht in mijn stoot krijg. Ze zijn allemaal zo lafjesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
veel oefenen.. en als je verliest kill je hem gewoon.. pak het geld terug, ga naar buiten, ga naar binnen en een nieuw slachtoffer staat weer klaar![]()
Oh ja druk op V om het zicht van bovonaf te krijgen.. dat speelt makkelijker..
Veel succes![]()
eerst de muis naar voren, dan naar achter stoten..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen kracht in mijn stoot krijg. Ze zijn allemaal zo lafjes
Heeft er trouwens ook iemand anders het probleem dat voetgangers op straat niet goed worden afgebeeld (half onzichtbaar met schaduw)? Ik heb al nieuwe drivers geïnstalleerd, maar goed zichtbaar zijn ze nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Waar is ie te vinden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Die supermarkt is geweldig.
Moet je eens in die schappen kijken: Cherry Popers!!
En die spelautomaten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef Ericjuh het volgende:
ff een spoiler over het veroveren van de gebieden... (gangwar)Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb dan
raar ikkrig geen missions meer nadat ik die leger basis heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus zeg maar die wapens op gehaald en weg gebracht.
hoe komk ik nu aan nioeuwe missions?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
[..]
ik rij altijd recht naar de plek toe... soms straatje naar links of recht.. vooral in het bossige gedeelte.. ik rag gewoon over de bergen, bossen heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
staat er bij jou op de map helemaal geen letter?? (behalve de N voor north)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
raar ikkrig geen missions meer nadat ik die leger basis heb gedaan.
Dus zeg maar die wapens op gehaald en weg gebracht.
hoe komk ik nu aan nioeuwe missions?
[..]
Ja ik rij ook vaak om, maar je kan een mark op je map plaatsen met B op je Xbox controller ( met de pc weet ik het niet ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon humor zulke dingen!!
zijn er nog meer van die kleine dingen in het spel gestopt van vorige delen?Dit keer zonder signature
ik save altijd na elke missiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:09 schreef AMD64 het volgende:
En gelukkig heb ik het daarvoor nog gesaved
ja dta wel maar geen rode dingen er bij :Squote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
staat er bij jou op de map helemaal geen letter?? (behalve de N voor north)
dus d'r staan wel letters.. maar geen rode cirkels.. waar je in moet lopen??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dta wel maar geen rode dingen er bij :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMD is het gelukt met je gebounce?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor mensen die niet verder komen dan te trein missie.En hoe maak je vaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:respect krijg je in 7 van de 10 missies.. ook krijg je repect door je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Ik heb nog iets gevonden. Een poster van Candy Suxxxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Die supermarkt is geweldig.
Moet je eens in die schappen kijken: Cherry Popers!!
En die spelautomaten.
Ik heb al weer wat gevonden moet naar die platen lui toe in die studio :Squote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dus d'r staan wel letters.. maar geen rode cirkels.. waar je in moet lopen??
ook niet als je er een paar keer over heen loopt?
Die zie je overal in die huizenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb nog iets gevonden. Een poster van Candy Suxxx
[[url=http://img265.echo.cx/img265/9483/naamloos1kopie7xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:Ja. Tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMD is het gelukt met je gebounce?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef XiChico het volgende:
Ryder is vet![]()
Gebasseerd op Eazy motherfocking E?![]()
Eh probeer eens TAB in te drukken, je hebt wss zo'n wapen al (dezelfde klasse) dus je zult moeten kiezen, bedenk wel dat je dan een ander wapen kwijt raakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, wheelies lukt nu. Nog even over die AK47, misschien dat het een bug is, maar toen ik ze tegenkwam in gangwars (vijand kapotschieten en die liet ze vallen) en ik liep eroverheen, pakte ik ze op als elk wapen maar het icoontje bleef gewoon staan. Die kon ik niet twee keer oppakken, maar het icoon bleef, misschien een bug dus, alleen dat geweer doet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |