missies zxijn frustrerend ja, als ze bijna lukken, ik had bijna 6 kisten in wagen bij legerbasis, ja zit nog steeds in beginquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
100% save game downloaden. Maar wie heeft nu in hemelsnaam al een 100% save game, het is net uit op de PC.
En bovendien zijn die missies toch leuk. (ok ook hoop frustratie)
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef Fillipe het volgende:
Jezus die missies zijn zo makkelijk. Gewoon af en toe afstappen tijdens het laden van de kisten en ff paar gasten neerschieten en verder gaan met de kisten verzamelen.
Hehehe ja dat hoop ik ook. Die missie met dat klote helicoptertje....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:48 schreef Kreator het volgende:
Kwou net zeggen. Tot nu toe zijn de missies een eitje (zit op 10%). In elk geval een stuk simpeler dan in Vice vind ik....
(nu maar hopen dat ik niet meer met zo'n ranzige kut remote controlled plane hoef te vliegen hier...
Mijn vraag: IK doe nu missies voor de hamburgerflippende gangstarapper...maar ik save graag na missies....nu moet ik echter telkens de halve stad door om te saven...kan dat ook dichterbij?
Bedoel je die missie dat je 4 man eraf moet schieten? Als je rechts van het rechter spoor rijdt, schiet je niet op de trein, maar op de mannetjes....eitje...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kom maar niet verder met die missie met die kut trein gvd.
Sta echt op het punt om met een bazooka dat hele ding op te blazen.
Ja, maar hij haalt het steeds nét niet, dan heeft hij er 3 afgeschoten maar dan rijd het net weer over die brug, en dan is het CJ al we've had to do was follow the goddamn train. Als hij nou eens niet zo fokking scheef schoot..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef Kreator het volgende:
Bedoel je die missie dat je 4 man eraf moet schieten? Als je rechts van het rechter spoor rijdt, schiet je niet op de trein, maar op de mannetjes....eitje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doe ik, en die kisten blijven zweven hier van die heftruckquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef Fillipe het volgende:
Jezus die missies zijn zo makkelijk. Gewoon af en toe afstappen tijdens het laden van de kisten en ff paar gasten neerschieten en verder gaan met de kisten verzamelen.
dat je die gast achterna moet, en dan op zo plein komt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik krijg ook een aardige geitensik van die missie op die motor met OG Loc.
Juistem.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
dat je die gast achterna moet, en dan op zo plein komt?![]()
Oh shit jij bent in voor een verassingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:48 schreef Kreator het volgende:
(nu maar hopen dat ik niet meer met zo'n ranzige kut remote controlled plane hoef te vliegen hier...
Je hebt het hele spel verpestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh shit jij bent in voor een verassing. Later in het spel moet je echt hele battles uitvoeren met die kutdingen ( niet spoilerwaardig, vind je dat wel, I don't care
)
Dat doen die bestuurbare kutdingen welquote:
Je hebt wel muscle nodig om een gang mee te kunnen nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
je hoeft geen stamina te kweken of vet eraf trainen hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben je dan niet de enige inquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Jippoe, net mn eerste hood verovert. Wel vreemd, soms valt het geluid uit? Meestal tijdens een regenbui.
DxDiag draaien, dan bij sound onder advanced de hardware acceleration lager zetten. Werkte bij mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Jippoe, net mn eerste hood verovert. Wel vreemd, soms valt het geluid uit? Meestal tijdens een regenbui.
Ik hou van makkelijk gezien de grote van dit spel. Ik heb geen zin om ergens lang te blijven hangen, ik wil snel doorgaan. Er is niets vervelender dan hele tijd hele moeilijke missies opnieuw en opnieuw blijven doen en maar blijven rijden van hop naar her om de missie weer te starten. Dan duurt het gewoon te lang en dan raken veel mensen snel minder geinteresseerd in het spel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:23 schreef BB-King het volgende:
Leuk maar beetje makkelijk spel... vooral de Zero missions.
Die zijn inderdaad zwaar kut!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Arghhh als ze maar niet met die remote controlled vliegtuigjes en helicopters aankomen. Dus weer!!!!![]()
![]()
![]()
Zijn er geen cheats om die missies over te slaan. En dat dansen en auto's bouncen vind ik ook echt kut missies!!!![]()
Ah ik heb m gevonden voor je.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef Knoekie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar je moet gokken?
Ik heb al een paar keer heel het centrum doorgereden en het enige wat ik vond was dat basejumping gedoe.
helemaal in het begin van het spel zat ie al. Je gaat daar langs en hij begint over drugs te lullen. Je herkent hem meteen aan zijn stem. Zijn uiterlijk hebben ze ook een beetje erop laten lijken. Is de 2e, 3e of 4e missie ofzo al.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:35 schreef -Mo- het volgende:
Wanneer komt The Game in het spel, en hoor je hem een beetje veel?
Het is de eerste missie die je met Ryder samen doetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
helemaal in het begin van het spel zat ie al. Je gaat daar langs en hij begint over drugs te lullen. Je herkent hem meteen aan zijn stem. Zijn uiterlijk hebben ze ook een beetje erop laten lijken. Is de 2e, 3e of 4e missie ofzo al.
Euh rechtsbovenin je scherm als je aan het spelen bent (in het groen)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Viets het volgende:
Ben nog niet zo heel lang bezig ( 4,6% ). Maar waar kan ik zien hoeveel geld ik heb? Ik word niet wijzer van die money stats waar ik alleen mijn uitgaven zie.
Vond ik ook wel een beetje, maarja .. aan de andere kant is het spel al heel vet opzich. Er is nu gewoon een soort van nieuwe supermap, en een ander verhaal. Toch vind ik hem heel goed geluktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Parvus het volgende:
Heb gister dan de Xbox versie gekocht en vind het eigenlijk best wel tegenvallen..
Ze hebben het spel niet echt verbeterd, maar meer dus gewoon uitgebreid...
met de knoppen op je numpad moet je de richting v/d pijlen indrukken, naar boven is dus 8, naar links 4 en bv. naar linksboven is 8 en 4 tegelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef AMD64 het volgende:
Kom even niet verder met de 'lowriders club'
Moet ik bouchen met het muziek, maar snap er geen ruk van
Wat kun je daar nou aan verkloten, hij wacht toch steeds op een aantal puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |