staan er bij en als het goed is kan je zelf nog je OP editten nu zodat je alles makkelijk in een txt kan zetten en anders moet je maar eventjes mailen dan doe ik het voor je en stuur ik het txt'tje naar je opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:17 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een topic report geplaatst zodat een mod eve nde screens er bij kan zetten.
Als ik terug ben van mijn werk, vanavond dus pas, dan zal ik een text file maken en de op nog verder uitbreiden.
Die vond ik echt makkelijkquote:
Die race of dat dansen met die auto? Ik vond vooral dat dansen kut, heb het wel gehaald maar je moet net voor het pijltje in het midden is de juiste toets raken ofzo, had het gevoel dat dat niet helemaal kloptequote:
ik heb die lowrider challenge al 10x geprobeerd, nog maar is een poging wagen danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:28 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die vond ik echt makkelijk
Wat ik ook wel gaaf vind dat je mensen van achter kan killen met je mes, je snijd dan iemands strot door ofzoiets. (heb het zelf nog niet gedaan, zag me broertje het doen)
Mischien had ik geluk maar ik haalde hem in 1x en had niet echt het idee dat het nou moeilijk was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb die lowrider challenge al 10x geprobeerd, nog maar is een poging wagen dan
Die heb ik in 1 keer gehaald, ik vond die missie met smoke op die motor vele malen moeilijkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die race of dat dansen met die auto? Ik vond vooral dat dansen kut, heb het wel gehaald maar je moet net voor het pijltje in het midden is de juiste toets raken ofzo, had het gevoel dat dat niet helemaal klopte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
staan er bij en als het goed is kan je zelf nog je OP editten nu zodat je alles makkelijk in een txt kan zetten en anders moet je maar eventjes mailen dan doe ik het voor je en stuur ik het txt'tje naar je op
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor mensen die niet verder komen dan te trein missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio Los Santos past het beste bij het spel en geweldige 90's rap muziekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef Cerbie het volgende:
Welke radiostations hebben jullie meestal opstaan (naast de usertrack). Ik vooral Radio-X, of K-DST
spatie volgens mijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe kun je trouwens de Nitro aanzetten??
Ik heb 10 X nitro geinstalleerd. Maar spatie is bij mij handrem.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
spatie volgens mij
moet je het wel instaleren anders werkt het niet
Radio Los Santos natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef Cerbie het volgende:
Welke radiostations hebben jullie meestal opstaan (naast de usertrack). Ik vooral Radio-X, of K-DST
I haven't got the radio edit of this song, but fuck it, I'll play it anywayquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:52 schreef truSteh het volgende:
[..]
Radio Los Santos natuurlijk
Yayibbiyee Death Row is in the motherf*cking house! ofzoiets
Verder als de mensen hun handen omhoog laten doen, ben ik ook niet ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:17 schreef Paxlie het volgende:
ik weet nog steeds niet of je een fast food restaurant kan overvallen
Ik heb ergens iets gelezen over dat Dildo een item is in het spel, maar verder weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:20 schreef Knoekie het volgende:
Nu heb ik een hoer in me auto gekregen. Maar dan zit ze naast me. Zijn er nog meer opties?
Op een rustige plek gaan staan, dan zegt ze vanzelf dat je goed staat (of niet natuurlijk).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:20 schreef Knoekie het volgende:
Nu heb ik een hoer in me auto gekregen. Maar dan zit ze naast me. Zijn er nog meer opties?
10 uur bezig en 16%quote:Progress made
16.04%
Playing time
10:27
er fietsen er een paar rond, maar er staat er ook bijvoorbeeld een bij het huis van madd dogg, waar je die stealth missie voor og loc moet doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
M'n vraag uit het vorige topique: iemand enig idee waar ik een mountainbike haal?
Ik ook, hadden ze van mij er wel uit kunnen laten. Of komt er nog een missie waarvoor je een vriendin nodig hebt, anders ga ik er gewoon nooit meer langsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:55 schreef truSteh het volgende:
Hehe ik vergeet die bitch ook telkensIk zit al een tijdje in San Fierro.. maar toen ik op de map ff keek viel me dat hartje me weer op, ik denk ga ik ff langs. Verdomme een half uur op die motor lopen cruisen.. kom ik daar, is ze niet thuis
Progress Made: 26.20%quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb wel een bos bloemen gevonden waarmee ik mensen kan meppen
zit ff me stats te lezen ?
[..]
10 uur bezig en 16%
Rij ze gewoon plat, draai je om en schiet de resterende gastjes aan puin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:47 schreef Easyedwin het volgende:
k zit pas op 5 % en word telkens neergeknald bij die flat van vriendin van uh..geen idee wie het was
ja dat probeer ik heel de tijd, en dan heb ik ze heel de tijd allemaal gekild en dan komt er ineens nog een paar van de andere kant, en dan heb ik geen ammo meerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Rij ze gewoon plat, draai je om en schiet de resterende gastjes aan puin.
Raap hun wapens op, dan heb je toch genoeg ammo of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ja dat probeer ik heel de tijd, en dan heb ik ze heel de tijd allemaal gekild en dan komt er ineens nog een paar van de andere kant, en dan heb ik geen ammo meer![]()
hm nu is t wel gelukt, nu nog die stomme mongool op die motor achterna en killenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Raap hun wapens op, dan heb je toch genoeg ammo of niet?
stoer! nee ik speel het liever zelf uit..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:11 schreef Ubeydullah het volgende:
ach wacht gewoon op de 100% game, ik heb hem al uit op PS2
ik heb hem al 3x op 100% uitgespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
stoer! nee ik speel het liever zelf uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dit op GoT staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ook, hadden ze van mij er wel uit kunnen laten. Of komt er nog een missie waarvoor je een vriendin nodig hebt, anders ga ik er gewoon nooit meer langs
Hoe lang heb je er over gedaan, de eerste keer dan hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:17 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
ik heb hem al 3x op 100% uitgespeeld![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:37 schreef Knoekie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
zo wordt het ook uitgelegd trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:45 schreef truSteh het volgende:
Die pijltjes is de richting die jij moet indrukken op jou pijltjes
de toetsen van je numpad pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef Ondergrond het volgende:
Mijn pijltjes toetsen, of WASD ?
Bouncen dus gewoon met 2, gewoon op de muziek dus?
Die pijltjes gingen in ieder geval niet op het ritme van de muziek.
Jezus het word uitvoerig uitgelegd in het spel voordat het begint? Of kan jij geen woord engels?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:44 schreef Ondergrond het volgende:
WTF is die bouncing missie ??
Ik snap er echt geen bal van... Op de muziek stuiteren.. ik neem aan dat je gewoon op '2' moet drukken.![]()
.
En waar dienen die pijltjes voor die de hele tijd langs komen??
Zo'n wazige missie.
Heb ik niet op m'n laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de toetsen van je numpad pakken
dat cijferblokje zeg maar
D'r wordt helemaal niks uitgelegd.. of ik heb de andere kant op zitten kijken..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jezus het word uitvoerig uitgelegd in het spel voordat het begint? Of kan jij geen woord engels?![]()
L-E-Z-E-N die informatie die in beeld komt. Dan weet je hoe je moet bouncen. En je begrijpt op een gegeven moment toch wel dat die pijltjes onder in beeld vormen waar jij op moet drukken om mooi te kunnen bouncen???quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
D'r wordt helemaal niks uitgelegd.. of ik heb de andere kant op zitten kijken..
Het enigste wat er stond is move to the music met 2-button.. meer niet.
Jah leek mij ook logisch idd..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N die informatie die in beeld komt. Dan weet je hoe je moet bouncen. En je begrijpt op een gegeven moment toch wel dat die pijltjes onder in beeld vormen waar jij op moet drukken om mooi te kunnen bouncen???![]()
![]()
geweldig is dat iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef Drifter__ het volgende:
Altijd leuk
Ik rustig rondrijden, opzoek naar een leuk huisje. Opeens, wat politie wagens achter 4 gangsters in een bak, gangsters schieten kogels in de rond enz, lol
Of politie-heli's die opeens een schijnwerper op je schijnen, en dan weer wegvliegen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
geweldig is dat idd
stond ook een keer een gast in elkaar te hoeken toen het gebeurde
Vooral hoe het gebeurtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk dat de politie nu ook achter anderen aan gaat ja
Langs de straatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:56 schreef Drifter__ het volgende:
Waar zijn de hoertjes te vinden eigenlijk??
Escape => Options => Control options oid => Redefine controls => zoek ff special dingen bij de auto, staan er 4 naast elkaar en stel die opnieuw in, die moet je gebruiken bij het bouncen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Ondergrond het volgende:
Ik de hele tijd op 2 drukken.. met WASD proberen.. pijltjes.... (numpad heb ik niet) maar nog niet eens 1 punt
Er zijn meerdere trein missie's.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef Easyedwin het volgende:
trein missie heb ik gehat, nu ben ik bij legerbasis, met die heftruck , klote missie
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Janteh het volgende:
Is er een mogelijkheid om in 1x het hele spel te unlocken? want ik heb geen zin in al die missies te doen enzo en wil alleen een beetje aankloten![]()
100% save game downloaden. Maar wie heeft nu in hemelsnaam al een 100% save game, het is net uit op de PC.quote:
oh wist ik veelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er zijn meerdere trein missie's.![]()
missies zxijn frustrerend ja, als ze bijna lukken, ik had bijna 6 kisten in wagen bij legerbasis, ja zit nog steeds in beginquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
100% save game downloaden. Maar wie heeft nu in hemelsnaam al een 100% save game, het is net uit op de PC.
En bovendien zijn die missies toch leuk. (ok ook hoop frustratie)
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef Fillipe het volgende:
Jezus die missies zijn zo makkelijk. Gewoon af en toe afstappen tijdens het laden van de kisten en ff paar gasten neerschieten en verder gaan met de kisten verzamelen.
Hehehe ja dat hoop ik ook. Die missie met dat klote helicoptertje....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:48 schreef Kreator het volgende:
Kwou net zeggen. Tot nu toe zijn de missies een eitje (zit op 10%). In elk geval een stuk simpeler dan in Vice vind ik....
(nu maar hopen dat ik niet meer met zo'n ranzige kut remote controlled plane hoef te vliegen hier...
Mijn vraag: IK doe nu missies voor de hamburgerflippende gangstarapper...maar ik save graag na missies....nu moet ik echter telkens de halve stad door om te saven...kan dat ook dichterbij?
Bedoel je die missie dat je 4 man eraf moet schieten? Als je rechts van het rechter spoor rijdt, schiet je niet op de trein, maar op de mannetjes....eitje...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kom maar niet verder met die missie met die kut trein gvd.
Sta echt op het punt om met een bazooka dat hele ding op te blazen.
Ja, maar hij haalt het steeds nét niet, dan heeft hij er 3 afgeschoten maar dan rijd het net weer over die brug, en dan is het CJ al we've had to do was follow the goddamn train. Als hij nou eens niet zo fokking scheef schoot..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef Kreator het volgende:
Bedoel je die missie dat je 4 man eraf moet schieten? Als je rechts van het rechter spoor rijdt, schiet je niet op de trein, maar op de mannetjes....eitje...
dat doe ik, en die kisten blijven zweven hier van die heftruckquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef Fillipe het volgende:
Jezus die missies zijn zo makkelijk. Gewoon af en toe afstappen tijdens het laden van de kisten en ff paar gasten neerschieten en verder gaan met de kisten verzamelen.
dat je die gast achterna moet, en dan op zo plein komt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik krijg ook een aardige geitensik van die missie op die motor met OG Loc.
Juistem.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
dat je die gast achterna moet, en dan op zo plein komt?![]()
Oh shit jij bent in voor een verassingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:48 schreef Kreator het volgende:
(nu maar hopen dat ik niet meer met zo'n ranzige kut remote controlled plane hoef te vliegen hier...
Je hebt het hele spel verpestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh shit jij bent in voor een verassing. Later in het spel moet je echt hele battles uitvoeren met die kutdingen ( niet spoilerwaardig, vind je dat wel, I don't care
)
Dat doen die bestuurbare kutdingen welquote:
Je hebt wel muscle nodig om een gang mee te kunnen nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
je hoeft geen stamina te kweken of vet eraf trainen hoor![]()
daar ben je dan niet de enige inquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Jippoe, net mn eerste hood verovert. Wel vreemd, soms valt het geluid uit? Meestal tijdens een regenbui.
DxDiag draaien, dan bij sound onder advanced de hardware acceleration lager zetten. Werkte bij mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:16 schreef Cheiron het volgende:
Jippoe, net mn eerste hood verovert. Wel vreemd, soms valt het geluid uit? Meestal tijdens een regenbui.
Ik hou van makkelijk gezien de grote van dit spel. Ik heb geen zin om ergens lang te blijven hangen, ik wil snel doorgaan. Er is niets vervelender dan hele tijd hele moeilijke missies opnieuw en opnieuw blijven doen en maar blijven rijden van hop naar her om de missie weer te starten. Dan duurt het gewoon te lang en dan raken veel mensen snel minder geinteresseerd in het spel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:23 schreef BB-King het volgende:
Leuk maar beetje makkelijk spel... vooral de Zero missions.
Die zijn inderdaad zwaar kut!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Arghhh als ze maar niet met die remote controlled vliegtuigjes en helicopters aankomen. Dus weer!!!!![]()
![]()
![]()
Zijn er geen cheats om die missies over te slaan. En dat dansen en auto's bouncen vind ik ook echt kut missies!!!![]()
Ah ik heb m gevonden voor je.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef Knoekie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar je moet gokken?
Ik heb al een paar keer heel het centrum doorgereden en het enige wat ik vond was dat basejumping gedoe.
helemaal in het begin van het spel zat ie al. Je gaat daar langs en hij begint over drugs te lullen. Je herkent hem meteen aan zijn stem. Zijn uiterlijk hebben ze ook een beetje erop laten lijken. Is de 2e, 3e of 4e missie ofzo al.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:35 schreef -Mo- het volgende:
Wanneer komt The Game in het spel, en hoor je hem een beetje veel?
Het is de eerste missie die je met Ryder samen doetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
helemaal in het begin van het spel zat ie al. Je gaat daar langs en hij begint over drugs te lullen. Je herkent hem meteen aan zijn stem. Zijn uiterlijk hebben ze ook een beetje erop laten lijken. Is de 2e, 3e of 4e missie ofzo al.
Euh rechtsbovenin je scherm als je aan het spelen bent (in het groen)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:28 schreef Viets het volgende:
Ben nog niet zo heel lang bezig ( 4,6% ). Maar waar kan ik zien hoeveel geld ik heb? Ik word niet wijzer van die money stats waar ik alleen mijn uitgaven zie.
Vond ik ook wel een beetje, maarja .. aan de andere kant is het spel al heel vet opzich. Er is nu gewoon een soort van nieuwe supermap, en een ander verhaal. Toch vind ik hem heel goed geluktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Parvus het volgende:
Heb gister dan de Xbox versie gekocht en vind het eigenlijk best wel tegenvallen..
Ze hebben het spel niet echt verbeterd, maar meer dus gewoon uitgebreid...
met de knoppen op je numpad moet je de richting v/d pijlen indrukken, naar boven is dus 8, naar links 4 en bv. naar linksboven is 8 en 4 tegelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef AMD64 het volgende:
Kom even niet verder met de 'lowriders club'
Moet ik bouchen met het muziek, maar snap er geen ruk van
Wat kun je daar nou aan verkloten, hij wacht toch steeds op een aantal puntenquote:
Nee, jij hebt waarschijnlijk de pc versie. Ik heb hem hier op de xbox en zie niks rechtbovenin staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euh rechtsbovenin je scherm als je aan het spelen bent (in het groen)
Hoe moet ik dit aanpakken? Moet ik 6 keer heel hard langsrijden? Of beter langzaam en 1 keer? of?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:31 schreef Parvus het volgende:
Verder heb ik nu al 3 keer de missie vrij in het begin, dat je die Drive-By's moet gaan doen tegen die paarse mannekes, omdat die "homies" van mij niet kunnen schieten en ik dus 6 keer op en neer moet rijden, waardoor de auto dus kapotgaat![]()
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit aanpakken? Moet ik 6 keer heel hard langsrijden? Of beter langzaam en 1 keer? of?
Dat is jou standaard antwoord he "eroverheen rijden"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.
JA! maar het werkt wel, ik snap niet hoe je dat allemaal kunt verprutsenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is jou standaard antwoord he "eroverheen rijden"
Zo heb ik hem ook opgelost. Werkt perfectquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gewoon niet langs rijden maar er gewoon overheen.
De shotgun in de wagon: 2 mogelijkheden. Vanaf de sijkant (zeg parallel aan de wagon) naar voren springen, en dan ter hoogte van de ingang naar "binnen"drukken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:43 schreef Cerbie het volgende:
Kan ik die vriendin gewoon laten zitten eigenlijk, of haar overhoop schieten
Ik bedoel, kun je er nog wat mee verdienen / is het voor een missie nodig, het is zo nutteloos een vriendin in dat spel te hebben waar je dingen mee moet doen die niet eens leuk zijn, ik ga liever missies doen of wat chaos veroorzaken
En die sawn-off shotgun bij de body armor en teargas in de Docks van Los Santos. Die ligt in een wagon, maar ik kan dat ding maar niet te pakken krijgen, is dat überhaupt wel mogelijkHij springt de hele tijd op de wagon ipv erin
Ach, als ik dan toch aan het vragen ben
Ben ik de enige die de AK-47 in het warenhuis in de Docks van Los Santos niet kan oppakkenIk loop gewoon dwars door het geweer, maar pak hem niet op. Heb geen ander machinegeweer bij me.
En hoe maak je wheelies met een motor, in Vice City had je daar toetsen voor om naar voren of naar achteren op je motor te gaan zitten, die zijn er nu niet?
Hoe krijg je dat goed voor elkaar trouwens? Ik heb het net ook geprobeerd. Gelukkig knidderde mijn waarde tegenstander de nummer 8 in een zakje, waardoor ik uiteindelijk wel won. Maar ik vind de bediening maar vaag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef Mr-Z het volgende:
ik ben verslaafd geworden aan de pool tafel.. in het begin punt je straat uitrijden en na een tijdje aan de rechter kant 'The green bottles'.. Daar kan je ook wel lekker geld verdienen als je een beetje handig daar in bent.. Als je wint wordt je inlegbedrag verdubbeld... Maximaal 1000 dollar.. (het schiet ook niet echt meer op met de missies)
veel oefenen.. en als je verliest kill je hem gewoon.. pak het geld terug, ga naar buiten, ga naar binnen en een nieuw slachtoffer staat weer klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat goed voor elkaar trouwens? Ik heb het net ook geprobeerd. Gelukkig knidderde mijn waarde tegenstander de nummer 8 in een zakje, waardoor ik uiteindelijk wel won. Maar ik vind de bediening maar vaag!
Ik speel trouwens op de pc
Ah Thanks. Zat met de normale toetsenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:38 schreef Janteh het volgende:
[..]
met de knoppen op je numpad moet je de richting v/d pijlen indrukken, naar boven is dus 8, naar links 4 en bv. naar linksboven is 8 en 4 tegelijk.
Het probleem is dat ik geen kracht in mijn stoot krijg. Ze zijn allemaal zo lafjesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
veel oefenen.. en als je verliest kill je hem gewoon.. pak het geld terug, ga naar buiten, ga naar binnen en een nieuw slachtoffer staat weer klaar![]()
Oh ja druk op V om het zicht van bovonaf te krijgen.. dat speelt makkelijker..
Veel succes![]()
eerst de muis naar voren, dan naar achter stoten..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik geen kracht in mijn stoot krijg. Ze zijn allemaal zo lafjes
Heeft er trouwens ook iemand anders het probleem dat voetgangers op straat niet goed worden afgebeeld (half onzichtbaar met schaduw)? Ik heb al nieuwe drivers geïnstalleerd, maar goed zichtbaar zijn ze nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Waar is ie te vinden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Die supermarkt is geweldig.
Moet je eens in die schappen kijken: Cherry Popers!!
En die spelautomaten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:00 schreef Ericjuh het volgende:
ff een spoiler over het veroveren van de gebieden... (gangwar)Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb dan
raar ikkrig geen missions meer nadat ik die leger basis heb gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus zeg maar die wapens op gehaald en weg gebracht.
hoe komk ik nu aan nioeuwe missions?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
[..]
ik rij altijd recht naar de plek toe... soms straatje naar links of recht.. vooral in het bossige gedeelte.. ik rag gewoon over de bergen, bossen heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
staat er bij jou op de map helemaal geen letter?? (behalve de N voor north)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
raar ikkrig geen missions meer nadat ik die leger basis heb gedaan.
Dus zeg maar die wapens op gehaald en weg gebracht.
hoe komk ik nu aan nioeuwe missions?
[..]
Ja ik rij ook vaak om, maar je kan een mark op je map plaatsen met B op je Xbox controller ( met de pc weet ik het niet ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon humor zulke dingen!!
zijn er nog meer van die kleine dingen in het spel gestopt van vorige delen?Dit keer zonder signature
ik save altijd na elke missiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:09 schreef AMD64 het volgende:
En gelukkig heb ik het daarvoor nog gesaved
ja dta wel maar geen rode dingen er bij :Squote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
staat er bij jou op de map helemaal geen letter?? (behalve de N voor north)
dus d'r staan wel letters.. maar geen rode cirkels.. waar je in moet lopen??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dta wel maar geen rode dingen er bij :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMD is het gelukt met je gebounce?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Voor mensen die niet verder komen dan te trein missie.En hoe maak je vaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:respect krijg je in 7 van de 10 missies.. ook krijg je repect door je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Ik heb nog iets gevonden. Een poster van Candy Suxxxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:45 schreef RayMania het volgende:
Die supermarkt is geweldig.
Moet je eens in die schappen kijken: Cherry Popers!!
En die spelautomaten.
Ik heb al weer wat gevonden moet naar die platen lui toe in die studio :Squote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dus d'r staan wel letters.. maar geen rode cirkels.. waar je in moet lopen??
ook niet als je er een paar keer over heen loopt?
Die zie je overal in die huizenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb nog iets gevonden. Een poster van Candy Suxxx
[[url=http://img265.echo.cx/img265/9483/naamloos1kopie7xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:Ja. Tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMD is het gelukt met je gebounce?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:07 schreef XiChico het volgende:
Ryder is vet![]()
Gebasseerd op Eazy motherfocking E?![]()
Eh probeer eens TAB in te drukken, je hebt wss zo'n wapen al (dezelfde klasse) dus je zult moeten kiezen, bedenk wel dat je dan een ander wapen kwijt raakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:42 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, wheelies lukt nu. Nog even over die AK47, misschien dat het een bug is, maar toen ik ze tegenkwam in gangwars (vijand kapotschieten en die liet ze vallen) en ik liep eroverheen, pakte ik ze op als elk wapen maar het icoontje bleef gewoon staan. Die kon ik niet twee keer oppakken, maar het icoon bleef, misschien een bug dus, alleen dat geweer doet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |