Progress Made: 26.20%quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb wel een bos bloemen gevonden waarmee ik mensen kan meppen
zit ff me stats te lezen ?
[..]
10 uur bezig en 16%
Rij ze gewoon plat, draai je om en schiet de resterende gastjes aan puin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:47 schreef Easyedwin het volgende:
k zit pas op 5 % en word telkens neergeknald bij die flat van vriendin van uh..geen idee wie het was
ja dat probeer ik heel de tijd, en dan heb ik ze heel de tijd allemaal gekild en dan komt er ineens nog een paar van de andere kant, en dan heb ik geen ammo meerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Rij ze gewoon plat, draai je om en schiet de resterende gastjes aan puin.
Raap hun wapens op, dan heb je toch genoeg ammo of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:52 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
ja dat probeer ik heel de tijd, en dan heb ik ze heel de tijd allemaal gekild en dan komt er ineens nog een paar van de andere kant, en dan heb ik geen ammo meer![]()
hm nu is t wel gelukt, nu nog die stomme mongool op die motor achterna en killenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Raap hun wapens op, dan heb je toch genoeg ammo of niet?
stoer! nee ik speel het liever zelf uit..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:11 schreef Ubeydullah het volgende:
ach wacht gewoon op de 100% game, ik heb hem al uit op PS2
ik heb hem al 3x op 100% uitgespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
stoer! nee ik speel het liever zelf uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dit op GoT staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ook, hadden ze van mij er wel uit kunnen laten. Of komt er nog een missie waarvoor je een vriendin nodig hebt, anders ga ik er gewoon nooit meer langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang heb je er over gedaan, de eerste keer dan hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:17 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
ik heb hem al 3x op 100% uitgespeeld![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:37 schreef Knoekie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
zo wordt het ook uitgelegd trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:45 schreef truSteh het volgende:
Die pijltjes is de richting die jij moet indrukken op jou pijltjes
de toetsen van je numpad pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef Ondergrond het volgende:
Mijn pijltjes toetsen, of WASD ?
Bouncen dus gewoon met 2, gewoon op de muziek dus?
Die pijltjes gingen in ieder geval niet op het ritme van de muziek.
Jezus het word uitvoerig uitgelegd in het spel voordat het begint? Of kan jij geen woord engels?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:44 schreef Ondergrond het volgende:
WTF is die bouncing missie ??
Ik snap er echt geen bal van... Op de muziek stuiteren.. ik neem aan dat je gewoon op '2' moet drukken.![]()
.
En waar dienen die pijltjes voor die de hele tijd langs komen??
Zo'n wazige missie.
Heb ik niet op m'n laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
de toetsen van je numpad pakken
dat cijferblokje zeg maar
D'r wordt helemaal niks uitgelegd.. of ik heb de andere kant op zitten kijken..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jezus het word uitvoerig uitgelegd in het spel voordat het begint? Of kan jij geen woord engels?![]()
L-E-Z-E-N die informatie die in beeld komt. Dan weet je hoe je moet bouncen. En je begrijpt op een gegeven moment toch wel dat die pijltjes onder in beeld vormen waar jij op moet drukken om mooi te kunnen bouncen???quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
D'r wordt helemaal niks uitgelegd.. of ik heb de andere kant op zitten kijken..
Het enigste wat er stond is move to the music met 2-button.. meer niet.
Jah leek mij ook logisch idd..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N die informatie die in beeld komt. Dan weet je hoe je moet bouncen. En je begrijpt op een gegeven moment toch wel dat die pijltjes onder in beeld vormen waar jij op moet drukken om mooi te kunnen bouncen???![]()
![]()
geweldig is dat iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef Drifter__ het volgende:
Altijd leuk
Ik rustig rondrijden, opzoek naar een leuk huisje. Opeens, wat politie wagens achter 4 gangsters in een bak, gangsters schieten kogels in de rond enz, lol
Of politie-heli's die opeens een schijnwerper op je schijnen, en dan weer wegvliegen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
geweldig is dat idd
stond ook een keer een gast in elkaar te hoeken toen het gebeurde
Vooral hoe het gebeurtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk dat de politie nu ook achter anderen aan gaat ja
Langs de straatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:56 schreef Drifter__ het volgende:
Waar zijn de hoertjes te vinden eigenlijk??
Escape => Options => Control options oid => Redefine controls => zoek ff special dingen bij de auto, staan er 4 naast elkaar en stel die opnieuw in, die moet je gebruiken bij het bouncen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef Ondergrond het volgende:
Ik de hele tijd op 2 drukken.. met WASD proberen.. pijltjes.... (numpad heb ik niet) maar nog niet eens 1 punt
Er zijn meerdere trein missie's.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef Easyedwin het volgende:
trein missie heb ik gehat, nu ben ik bij legerbasis, met die heftruck , klote missie
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef Janteh het volgende:
Is er een mogelijkheid om in 1x het hele spel te unlocken? want ik heb geen zin in al die missies te doen enzo en wil alleen een beetje aankloten![]()
100% save game downloaden. Maar wie heeft nu in hemelsnaam al een 100% save game, het is net uit op de PC.quote:
oh wist ik veelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Er zijn meerdere trein missie's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |