Dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Als je zo'n metaal of stof ontdekt en je hebt dat patent dan is het waarschijnlijk heel profijtelijk en zullen vliegtuig maatschappijen subsidies krijgen als ze er gebruik van maken. Reden te meer om het juist niet geheim te houden, het is oorlog in airline land momenteel en de maatschappiejn doen van alles om klanten te trekken.
In methode A zal er niet geheimzinnig overworden gedaan. Er is dan blijkbaar iets om het weer op deze planeet te kalmeren. Olie en luchtvaart maatschappijen zullen het dan niet ontkennen dat ze zoeits toevoegen aan de kerosine. Ze zullen het dan zelfs gebruiken als reclame, vliegen is dan immers goed voor het millieu dus hoe meer men vliegt hoe beter...quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Stel ik vind metaal X uit en wanneer dat uitgesproetd wordt boven de aarde kan dat het weer controleren. Dan zijn er twee mogelijkheden:
A- het is een goedje wat ervoor zorgt dat het broeikaseffect verminderd. Dan is het in ieders belang dat het veel en vaak en overal uitgestrooid wordt. Dan maakt het niet uit wie het uitstrooid, ik heb het patent dus ik krijg mijn geld wel en dan is het simpelweg het makkelijkst om het standaard aan kerosine toe te voegen, zodat elke maatschappij het gebruikt.
B- het is een goedje wat het weer kan controleren om militaire redenen. Blijkbaar is het nodig om dit goedje overal op aarde te sproeien, gezien de vele wereldwijde rapporten. Dan lijkt het mij nog steeds makkleijker om wederom methode A toe te passen. Eideren, behalve ik en mijn "klant", waar ik het spul aan verkocht heb, denkt dat het is om het broeikas effect te verminderen, en sproeien lekker het spul, niet wetende dat ze een heel ander doel dienen.
Geld is nooit een reden geweest om zulke dingen steikem te doen. Als het goed is voor de mensheid, zijn er altijd groepen die er niet in geloven en er weigeren geld aan te spenderen, en in geval van mogelijkheid B zijn er groepen die niet geloven in je "vreedzame" doel en ook geen geld geven, maar het stiekem wereldwijd sproeien omdat anders iedereen subsidie wil, is nie echt reëel.
Ben ik het op zich mee eens, mits het gaat oveer een spcifiek gebied. Echter "chemtrails" zijn een wereldwijd fenomeen. Blijkbaar wordt boven alle 1ste wereld landen gesproeid. (veel minder boven 2de en 3de wereldlanden(*))quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
In methode A zal er niet geheimzinnig overworden gedaan. Er is dan blijkbaar iets om het weer op deze planeet te kalmeren. Olie en luchtvaart maatschappijen zullen het dan niet ontkennen dat ze zoeits toevoegen aan de kerosine. Ze zullen het dan zelfs gebruiken als reclame, vliegen is dan immers goed voor het millieu dus hoe meer men vliegt hoe beter...
Asl je het om militaire redenen wilt controeleren, bijvoorbeeld door je tegenstander schade te berokkenen dan wil je wel invloed hebben wie het waar gebruikt. Stel je voor ze vinden iets uit waarmee je het weer zo kan beinvloeden dat je de oogsten kan doen mislukken. Een land als de VS zie ik er wel voor aan om dat in te zetten tegen "as van het kwaad". Door het te sproeien boven bijvoorbeeld noord korea ontstaat er een voedselprobleem en kan de VS heel humanitair vrede sluiten door het aanbieden van hulp. Maar als de effecten van dergelijke substanties zo sterk zijn wil je niet dat dat door de lokale luchtvaart maatschappij boven de graan en mais velden in de VS wordt gebruikt. Als stanaard toevoeging voor kerosine werkt het dan dus niet bepaald optimaal.
Komt mischien wel omdat er in west-europa en de vs nogal veel gevlogen wordt door de commercieel maatschappijen. Zoals wij hier op de trein stappen doen ze dat in de vs in het vliegtuig. En hier hebben we een aantal zeer grote drukke vliegvelden dicht bij elkaar: Londen, Parijs, Brussel, Amsterdam en Frankfurt. Deze handelen niet alleen lokaal verkeer af, maar dienen ook als 'hubs' naar verre bestemmingen, en frankfurt doet ook heel veel vracht afhandelen (ik dacht dat UPS of DHL daar een terminal heeft. En er lopen over ons land een aantal doorgaande vliegroutes. Boven derde wereld landen is er weinig te vliegen of kunnen slechts weinigen dat betalen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ben ik het op zich mee eens, mits het gaat oveer een spcifiek gebied. Echter "chemtrails" zijn een wereldwijd fenomeen. Blijkbaar wordt boven alle 1ste wereld landen gesproeid. (veel minder boven 2de en 3de wereldlanden(*))
Dus van gelocaliseerde weercontrole kan geen sprake zijn.
(*)Vind het wel erg toevallig dat de landen met het meeste vliegverkeer ook de meeste chemtrails rapporteren. Wat het doel ook is van die chemtrails, waarom worden ze minder boven Afrika gesproeid dan boven Europa en Amerika? Hebben ze in Afrika geen doel?
Dit is nu precies wat ik bedoel. De hoeveelheid chemtrails zijn blijkbaar recht evenredig met de hoeveelheid vluchten boven ene bepaald gebied.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef Fixers het volgende:
[..]
Komt mischien wel omdat er in west-europa en de vs nogal veel gevlogen wordt door de commercieel maatschappijen. Zoals wij hier op de trein stappen doen ze dat in de vs in het vliegtuig. En hier hebben we een aantal zeer grote drukke vliegvelden dicht bij elkaar: Londen, Parijs, Brussel, Amsterdam en Frankfurt. Deze handelen niet alleen lokaal verkeer af, maar dienen ook als 'hubs' naar verre bestemmingen, en frankfurt doet ook heel veel vracht afhandelen (ik dacht dat UPS of DHL daar een terminal heeft. En er lopen over ons land een aantal doorgaande vliegroutes. Boven derde wereld landen is er weinig te vliegen of kunnen slechts weinigen dat betalen.
Welke verklaring je achter de chemtrails ook zoekt. Stoffen toevogen aan kerosine, speciale sproeinstallaties, of gewoon standaard uitlaatgassen die condeseren... Het lijkt me duidelijk dat waar er meer vleigtuigen zijn er ook meer trails te zien zijn.
Wat mij met name intrigeert is waarom met de hoge olie prijs zo'n beetje elk mee tellend vliegveld in Nederland en de rest van europa (onder het mom van uitbreiding door de prijsvechters) de komende periode (jaren) uitbreiding van zowel dag als nacht vluchten kan verwachten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dit is nu precies wat ik bedoel. De hoeveelheid chemtrails zijn blijkbaar recht evenredig met de hoeveelheid vluchten boven ene bepaald gebied.
Zorgt dit feit er niet voor dat veel beoogde doelen van chemtrails al niet meer mogelijk zijn? Als het een wereldwijd doel heeft, verwacht je ook wereldwijde verspreiding. Luchtstromen op het noordelijk halfrond zorgen ervoor dat het stofje nooit en te nimmer in redelijke concentrtaties op het zuidelijk halfrond komt.
Blijkbaar liggen de doelen op het westerlijke halfrond, vooral West Europa en Amerika. Dit maakt het hele verhaal voor mij zo onlogisch.
Waarom zou Amerika en/of Europa zijn eigen bevolking willen besproeien. En als het niet die twee "landen" zijn, er zijn niet veel andere landen die dit onopgemerkt kunnen doen.
Al met al een zeer onlogisch verhaal (voor mij), al afgezien van de logistieke problemen die een chemtrailer tegenkomt.
Omdat er steeds meer mensen gaan vliegen?quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Wat mij met name intrigeert is waarom met de hoge olie prijs zo'n beetje elk mee tellend vliegveld in Nederland en de rest van europa (onder het mom van uitbreiding door de prijsvechters) de komende periode (jaren) uitbreiding van zowel dag als nacht vluchten kan verwachten.
Terwijl we het juist allemaal onderhand eens waren dat de luchtvaart gewoonweg een reusachtige vervuiler van het milieu blijkt, word het monster nog groter gemaakt.
Dan tevens nogmaals ondanks de zeurende topmensen van de luchtvaartmaatschappijen blijven de vliegvelden uitbreiden waarbij Maastricht en Eindhoven bijde voor een verwerking van 1.000.000 reizigers zijn verbouwd met betrekking (zij de directeur van het vliegveld op tv) tot de komende "groei-jaren", waarbij allebij de luchthavens voor de verbouwing amper 100.000 mensen per jaar konden verwerken.
Kortom de "duurste vliegende misleiding allertijden" ?
Ik blijf rustig doorspitten. De waarheid komt boven.
Ten eerste worden de auto's wel steeds schoner en zuiniger gemaakt.quote:Op zondag 18 september 2005 11:27 schreef Knarf het volgende:
[..]
Omdat er steeds meer mensen gaan vliegen?
En ja een auto vervuilt ook enorm, maar dat worden er ook echt niet minder.
Iemand al eens uitgezocht wat de grote voordelen van auto's en vliegtuigen zijn tenopzichte van de nadelen.. Ja ze vervuilen en ja ze zijn erg handig. Mensen vinden het handige er aan meer voordelen hebben dan de nadelen.
BTW, 100.000 mensen per jaar is toch niets. dat zijn nog geen 275 mensen per dag. Dat is 1 vliegtuig.
Ook vliegtuigbouwers werken aan zuinigere vliegtuigen. Daarom is die enorme A380 zo populair, ondanks dat deze op een aantal vliegvelden niet kan landen zonder deze aan te passen. Schiphol is er daar één van. Per passagier of kilo nuttige vracht is een de A380 een stuk effiecenter dan bijvoorbeeld een 747. Das trouwens de kerncompetentie van Airbus: efficiente vliegtuigen bouwen. Maar ook de andere bedrijven proberen de vliegtuigen te verbeteren. Das niet omdat het goed is voor het millieu, maar omdat vliegtuig maatschappijen goedkoop willen vliegen.quote:Op maandag 19 september 2005 04:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ten eerste worden de auto's wel steeds schoner en zuiniger gemaakt.
Het eerste vliegtuig dat op waterstof vliegt moet ik nog zien opstijgen lol.
En tevens met de nieuwste Airbus 380 (Super Dubbeldekker) doet mij vermoeden dat minder vliegen absoluut niet tot de opties van de toekomst behoort.
Kortom enig terugdringen van de milieu vervuiling is bij voorbaat gedoemd als alle vliegvelden in europa een toename kennen waarbij de minimale verwerking van 1 miljoen reizigers gehaald word.
Want die 100.000 is voor de verbouwingen.
Inmiddels betreft het op Maastricht en ik meen Eindhoven eenzelvde, een totale verwerking van één miljoen mensen per jaar, keer het x aantal van zulke commercieele (nieuwe) vliegvelden in europa, maakt een hele hoop extra luchtvervuiling met of zonder toevoeging.
Elke ontwikkelaar van energieverbruikers doet zijn best om het ding zo zuinig mogelijk te maken, een vliegtuigbouwer dus ook. Daar is het zelfs van veel groter belang als in de auto industrie, gezien de vele kilometers die gemaakt worden.quote:Op maandag 19 september 2005 04:45 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ten eerste worden de auto's wel steeds schoner en zuiniger gemaakt.
Het eerste vliegtuig dat op waterstof vliegt moet ik nog zien opstijgen lol.
Even naar aanleiding hiervan. Ook boven de oceanen verschijnen de contrails, maar waarom daar sproeien?quote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ten westen van Engeland ligt vooral veel water, dus enkel wat intercontinentale vluchten die voor rotzooi kunnen zorgen.
Lol omdat de rommel gesproeid boven de oceanen waar mogelijk weer middels een grote of kleine orkaan wederom op land terecht komt ?quote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even naar aanleiding hiervan. Ook boven de oceanen verschijnen de contrails, maar waarom daar sproeien?
quote:Op maandag 19 september 2005 09:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ook vliegtuigbouwers werken aan zuinigere vliegtuigen.
Daarom is die enorme A380 zo populair, ondanks dat deze op een aantal vliegvelden niet kan landen zonder deze aan te passen.
Schiphol is er daar één van.
Per passagier of kilo nuttige vracht is een de A380 een stuk effiecenter dan bijvoorbeeld een 747. Das trouwens de kerncompetentie van Airbus: efficiente vliegtuigen bouwen.
Maar ook de andere bedrijven proberen de vliegtuigen te verbeteren.
Das niet omdat het goed is voor het millieu, maar omdat vliegtuig maatschappijen goedkoop willen vliegen.
Nog een goed zichtbaar voorbeeldje dat ook vliegtuigen efficienter worden gemaakt.
De eerste 747's hadden gewoon rechte vleugels.
Op de modernere exemplaren zijn er aan het uiteinde van de vleugels "winglets" geplaatst kleine opstaande staartjes.
Die dingen zijn maar zo'n 2 meter hoog, maar verlagen het brandstof verbruik met enkele procenten.
En daarom erg populair, want: minder verbruik = minder kosten =meer winst.
Fijn dank maaruh noem is een goed en bruikbaar alternatief voor de enorme olie consumptie door de luchtvaart industrie ?!!quote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:
Elke ontwikkelaar van energieverbruikers doet zijn best om het ding zo zuinig mogelijk te maken, een vliegtuigbouwer dus ook.
Daar is het zelfs van veel groter belang als in de auto industrie, gezien de vele kilometers die gemaakt worden.
Verder neemt vliegverkeer idd behoorlijk toe, net als auto verkeer.
Dat is dus geen zinvol argument.
Waterstof behoord helemaal niet in deze discussie, aangezien het geen echte brandstof is, en nauwelijk wordt toegepast.
Bovendien wordt waterstof vooral gemaakt met behulp van fossiele brandstoffen.
Overigens, ze zitten in bv Engeland (en wij in Nederland ook og wel lijkt me) lekker veilig tav uitstoot van vliegtuigen.
Die rotzooi valt nu niet bepaald recht naar beneden, dus wat boven NL verprijd zou worden komt ergens in Polen terecht.
Ten westen van Engeland ligt vooral veel water, dus enkel wat intercontinentale vluchten die voor rotzooi kunnen zorgen.
Och, 2 van die 380's vervuilen minder als 3 jumbo's das toch een aardige besparing terwijl er met die twee even veel passagiers vervoerd kunnen worden. Dat vliegtuig wordt aangeschaft om te kunnen besparen op oa brandstof. Besparing --> minder vervuiling.quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Lijkt wel een verkooppraatje voor Airbus.
Is er nog niet, net zo min als dat er is voor de auto. Longkanker krijg je van fijnstof, dieselmotoren dus. En soweiso elke auto die remt.quote:[..]
Fijn dank maaruh noem is een goed en bruikbaar alternatief voor de enorme olie consumptie door de luchtvaart industrie ?!!
Waarbij de klote kisten ook daadwerkelijk amper ongewijzigd hun afstandjes kunnen vliegen zonder dat de halve wereld bevolking zodadelijk met longkanker en emphyceem de kist in hoeft.
Omdat het niveau aan uitstoot van fossiele brandstof onaanvaardbaar hoog is.
Da's lekker efficiënt sproeien dan, als je een doel wilt bereiken, probeer je toch je spul zo geconcentreerd mogelijk ergens te krijgen, niet zomaar in het wilde weg sproeien en hopen dat het goed terecht komt?quote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Lol omdat de rommel gesproeid boven de oceanen waar mogelijk weer middels een grote of kleine orkaan wederom op land terecht komt ?
Gezien de enorme aantallen van die stormpjes mag je verwachten dat de rommel zo'n beetje overal terechtkomt.
Joh maar het hoeft niks te kosten toch ?quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's lekker efficiënt sproeien dan, als je een doel wilt bereiken, probeer je toch je spul zo geconcentreerd mogelijk ergens te krijgen, niet zomaar in het wilde weg sproeien en hopen dat het goed terecht komt?
Ooit gehoord dat er op schaalvergroting inkrimping van capaciteit volgde ?quote:Op maandag 19 september 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
Och, 2 van die 380's vervuilen minder als 3 jumbo's das toch een aardige besparing terwijl er met die twee even veel passagiers vervoerd kunnen worden.
Dat vliegtuig wordt aangeschaft om te kunnen besparen op oa brandstof.
Besparing --> minder vervuiling.
quote:Frezer schreef het volgende:
Is er nog niet, net zo min als dat er is voor de auto.
Longkanker krijg je van fijnstof, dieselmotoren dus.
En soweiso elke auto die remt.
Bron : (het advies ‘Public health impact of large airports’)quote:Luchtverontreiniging aanbieding advies 2 september 1999 door Gezondheidsraad
De bijdragen van vliegtuigen, die van het wegkeer van en naar het vliegveld en die van
verkeer met andere bestemmingen aan de gezondheidseffecten van luchtverontreiniging
zijn nauw met elkaar verweven.
Dat komt door de verspreiding van de verontreinigende stoffen in de atmosfeer, terwijl de luchtverontreiniging ook nog wordt bepaald door bronnen elders, mogelijk zelfs ver weg.
Een belangrijke conclusie is dat de niveaus van luchtverontreiniging rond grote luchthavens overeenkomen met die in stedelijke gebieden en vooral hun oorzaak vinden in uitstoot door het wegverkeer.
Bij dergelijke concentraties zijn effecten op de gezondheid te verwachten,
ook indien de concentraties in het algemeen onder de officiële richtwaarden blijven.
Volgens de huidige inzichten verstoort luchtverontreiniging de ademhaling, zij het bij
de meeste mensen niet blijvend.
Bij voortdurende blootstelling kunnen de gevolgen meer invaliderend zijn.
In beperkte mate bewezen effecten die optreden na een episode van luchtverontreiniging,
zijn luchtwegklachten en verergering van astma.
De commissie beoordeelt deze effecten respectievelijk als licht en ernstig.
Epidemiologisch onderzoek van verschillend type heeft aanwijzingen opgeleverd
voor een verband tussen langdurige blootstelling aan luchtverontreiniging en vermindering
van levensverwachting, toegenomen sterfte aan longkanker, longfunctievermindering
en een toename van luchtwegaandoeningen, in het bijzonder van bronchitis.
De bewijskracht voor deze verbanden acht de commissie voldoende, zij het dat de relatie
tussen blootstelling en respons opheldering behoeft. Ook is onduidelijk in welke mate er
sprake is van verergering van bestaande aandoeningen. De huidige gegevens over een
verband tussen chronische blootstelling aan luchtverontreiniging en het vóórkomen van
allergieën en astma hebben volgens de commissie een beperkte bewijskracht. In de
lucht rond luchthavens zijn tot op heden geen voor het luchthavenbedrijf specifieke
carcinogene stoffen aangetoond.
Rond luchthavens zijn slechts enkele onderzoeken uitgevoerd naar het verband tussen luchtverontreiniging en gezondheid.
Ziekte- en sterftecijfers voor aandoeningen die zouden kunnen samenhangen met luchtverontreiniging, verschillen niet van die voor stedelijke gebieden.
Een onderzoek in de omgeving van Schiphol toonde aan dat het
aantal luchtwegklachten afneemt met toenemende afstand tot de luchthaven.
Of dat samenhangt met de heersende niveaus van luchtverontreiniging,
en in welke mate andere factoren een rol spelen, is onderwerp van nader onderzoek.
Onderzoek naar de gevolgen van chronische blootstelling aan geur leverde niet
alleen gegevens op over hinder, maar ook aanwijzingen voor het optreden van allerhande
matig ernstige somatische en psychosomatische aandoeningen.
De bewijskracht voor een oorzakelijk verband tussen geur en deze aandoeningen acht de commissie beperkt.
De commissie constateert dat om luchtverontreiniging aan banden te leggen de
industrie en het wegverkeer aan wettelijke regels zijn onderworpen.
Dat geldt niet voor het vliegverkeer.
Een geïntegreerde aanpak van het tegengaan van luchtverontreiniging is niet mogelijk als een belangrijke bron, te weten de uitstoot van vliegtuigen, buiten de
regels blijft.
Kortom liever laat dan nooit bezwaar maken.quote:Mevrouw de Minister,
Hierbij bied ik u — gehoord de Beraadsgroep Gezondheid en Omgeving en de Beraadsgroep
Geneeskunde — het advies ‘Public health impact of large airports’ aan. Met dit
advies beantwoordt de Gezondheidsraad uw brief van 13 februari 1998.
Ik maak probeer duidelijk te maken dat het helemaal niet moeilijk is om chemtrails te maskeren met enorme aantallen vliegtuigen die onder het mom van commercieel vliegverkeer het luchtruim vervuilen.quote:Frezer schreef het volgende:
Overigens, wat heeft heel die vervuilingsdiscussie te maken met de vermeende chemtrails?
Dat vliegtuigen vervuilen is niks schokkends of unieks, dat doen je auto, je stroomleverancier, en de producenten van alle producten die je consumeerd ook. (Eigenlijk ben jij dus de grote vervuiler)
Kan een kind ook wel bedenken lijkt me, dat rond een vliegveld extra vervuiling plaats vind met als oorzaken vliegtuigen. Maar dat zijn geen chem/contrails, of heb je wel eens een witte sliert achter een jumbo zien hangen terwijl hij land op Schiphol?quote:Op dinsdag 20 september 2005 04:05 schreef Tiesemans het volgende:
Bron : (het advies ‘Public health impact of large airports’)
Schat, als het zo makkelijk is bij vliegtuigen, dan was het net zo makkelijk geweest om die rotzooi in autobrandstof te mieteren. En VEEL effectiever, autos rijden namelijk voor je naus langs, en niet op 2km hoogte zoals vliegtuigen. Je beseft natuurlijk ook dat het allemaal gebeurt met medeweten van miljoenen medewerkers van vliegtuimaatschappijen, brandstofleveranciers, regeringen, luchthavens, enz. Maar die houden allemaal hun mond wel.quote:Ik maak probeer duidelijk te maken dat het helemaal niet moeilijk is om chemtrails te maskeren met enorme aantallen vliegtuigen die onder het mom van commercieel vliegverkeer het luchtruim vervuilen.
Immers een kostbare lading kerosine lozen 60 kilometer van Schiphol vandaan zal niemand vreemd vinden ook al kost het basis materiaal tegenwoordig rond de $1,65 per vat en zijn het maar honderden vliegtuigen per dag die het doen, je zou toch enige besparende gedachtes verwachten.
Uiteraard de ijle lucht "sporen" niet mee-tellende.
Die borden waarschuwen vast en zeker voor een naderende betonnen muur waar je hoofdpijn van krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:40 schreef Frezer het volgende:.Als je toch bezig bent overal wat achter te zoeken: Hier in de omgeving staan veel driehoekige verkeersborden met een rode rand, misschien staan ze bij jou ook al wel. Die worden vast gebruikt om ons te hersenspoelen.
Veel effectiever voor wat ? Als je niet het doel weet van de eventuele operatie, kun je ook niet oordelen over effectiviteit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:40 schreef Frezer het volgende:
[q]
Schat, als het zo makkelijk is bij vliegtuigen, dan was het net zo makkelijk geweest om die rotzooi in autobrandstof te mieteren. En VEEL effectiever, autos rijden namelijk voor je naus langs, en niet op 2km hoogte zoals vliegtuigen. Je beseft natuurlijk ook dat het allemaal gebeurt met medeweten van miljoenen medewerkers van vliegtuimaatschappijen, brandstofleveranciers, regeringen, luchthavens, enz. Maar die houden allemaal hun mond wel.
Dus de vele foto's in topics over 'chemtrails' van pasagiersvliegtuigen zijn dus geen 'chemtrails'?quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:39 schreef Haspel33 het volgende:
Het gaat hier immers niet om passagiersvliegtuigen die uitgerust zijn ermee, maar om een aparte vloot aangepaste vliegtuigen. Logistiek valt dit theoretisch allemaal best te runnen vanuit speciale vliegvelden (Nato) als het gaat om refilling. Dat kan zelf in de lucht gebeuren met tankvliegtuigen.
Misschien wel. Je snapt het punt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus de vele foto's in topics over 'chemtrails' van pasagiersvliegtuigen zijn dus geen 'chemtrails'?
En jij denkt dat een KLM/EasyJet/Ryanair/AirFrance outstation niet raar staat te kijken als er een kist landt die niet in het schema staat? Dat een verkeersleider niet aan de bel trekt als er een KLM/EasyJet/Ryanair/AirFrance vliegtuig landt buiten het schema?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:01 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Misschien wel. Je snapt het punt niet.
Er werd gesuggeerd dat KLM/EasyJet/Ryanair/AirFrance etc hiervan moesten weten en in het complot zitten. Ik zeg : dat hoeft niet, niet als dat gebeuren gerund wordt door aparte bedrijven. Die vliegtuigen kunnen van buiten keurig als passagiersvliegtuig ogen, maar het zou wel erg link zijn als er ook daadwerkelijk particulier reisvervoer mee gepleegd wordt.
De illusie wekken dat het personenvervoer is, is veel slimmer, en vanuit de grond zullen luchtverkeerscontrollers geen rare militaire vliegtuigen zien maar normale Boeings 757 of whatever, alleen dan wel gevuld met spuitinstallatie's. Moet men alleen nog wat speciale vliegvelden gebruiken die het refill gebeuren verzorgen.
Een niet geidentificeerd vliegtuig wat zich voordoet als pasagierstoestel (als dat al mogelijk is) zorgt voor nogal veel paniek bij airtrafficcontrolers. Dus lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:01 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Misschien wel. Je snapt het punt niet.
Er werd gesuggeerd dat KLM/EasyJet/Ryanair/AirFrance etc hiervan moesten weten en in het complot zitten. Ik zeg : dat hoeft niet, niet als dat gebeuren gerund wordt door aparte bedrijven. Die vliegtuigen kunnen van buiten keurig als passagiersvliegtuig ogen, maar het zou wel erg link zijn als er ook daadwerkelijk particulier reisvervoer mee gepleegd wordt.
De illusie wekken dat het personenvervoer is, is veel slimmer, en vanuit de grond zullen luchtverkeerscontrollers geen rare militaire vliegtuigen zien maar normale Boeings 757 of whatever, alleen dan wel gevuld met spuitinstallatie's. Moet men alleen nog wat speciale vliegvelden gebruiken die het refill gebeuren verzorgen.
Theoretisch kan wat jij zegt dus niet want die manier zou juist moeilijker geheim te houden zijn.quote:Theoretisch kan het. best Er wordt hier imho veel te vaak ervanuitgegaan dat het een globale vergifting en genocide is, dat is het wellicht wel zo in kleine mate vanuit een bepaald oogpunt als bijeffect, maar dat is waarschijnlijk helemaal niet het echte doel ervan. Aan een uitgestorven aardbol valt niets te manipuleren en daar valt niets aan te verdienen. Dat had men allang gedaan en kunnen doen als dat het doel was.
Hoezo ongeidentificeerd. Zoals gezegd zijn het mogelijk gewoon allerlei bestaande Boeings, wat zou daar verdacht aan zijn, kwestie van computerwerk richting luchtverkeerscomputers om dat soort vluchten ongestoord zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een niet geidentificeerd vliegtuig wat zich voordoet als pasagierstoestel (als dat al mogelijk is) zorgt voor nogal veel paniek bij airtrafficcontrolers. Dus lijkt me onzin.
En weer de Carlyle Group.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:25 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Hoezo ongeidentificeerd. Zoals gezegd zijn het gewoon allerlei bestaande Boeings, kwestie van computerwerk richting luchtverkeerscomputers om dat soort vluchten ongestoord zijn gang laten gaan.
Je hebt het hier over de machtigste rijkste menselijke elementen die erachter kunnen zitten, dat zijn mensen die de touwtjes in werkelijk elke bedrijfstak of megacorporatie in handen hebben via allerlei netwerken en daarom ook alles naar hun hand kunnen zetten.
Het zijn bovendien mensen die op veel hoger niveau technologie beschikken waar zelfs de ruimtevaart of de gangbare wetenschap doorgaans niet mee werkt, ik zou dus niet verbaasd staan dat ze helemaal niet opgepikt worden door de radars omdat zij zelf (laten we ze maar de Illuminatie noemen) via bijvoorbeeld de machtigste wapenbedrijven onder hun beheer (Carlyle Groupe) de radarinstallatie's leveren en onderhouden, en dus kunnen manipuleren. Heel simpel allemaal : Zender X = niet weergeven op radar. Theoretisch heb je 1 computerregel nodig.
En wat betreft geheimhouding, er zijn natuurlijk wel elementen in regeringen die er wel van weten. NIet bij ons, want hier vraagt niemand zich wat af en het zijn allemaal nitwits in onze regering die globaal niet meetellen (Bos of Balkenende weten hier echt niks van), maar een Poetin of die ouwe Bush die zal wel wat ervanaf weten.
Dat je nog moeite doen. Het kan niet. De logistieke operatie is te groot. Daar zijn zoveel mensen bij betrokken dat t onmogelijk te garanderen is dat niemand uit de school zal klappen. Daarbij worden de mensen die meewerken ook allemaal besproeid met dat goedje, en die zouden dat allemaal prima vinden? Of zijn die ingeent of zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
En weer de Carlyle Group.
De Carlyle Group is niet groot. Robeco is minimaal 3 keer zo groot en bepaalde pensioen fondsen 10 keer.
Ben jij wel eens bij een vliegveld geweest?
Heb je wel eens opgelet hoeveel mensen aan de kant van weg staan om die vliegtuigen te bekijken en de registratie gegevens opschrijven?
Die mensen valt het gelijk op als er iets niet klopt.
Er zijn ook heel wat magazines (oa. Scramble) waarin staat welke (militaire) vliegtuigen er worden verwacht op en vliegveld. Als er dan opeens wat anders land, valt het hen gelijk op.
En geheime militaire vliegvelden hebben we in Europa niet.
En het is natuurlijk onzin dat vliegtuigen niet op de radar verschijnen, waarom denk je dat verkeersleiders er zijn. Juist om het vliegverkeer te leiden. Als er dan vliegtuigen tussendoor vliegen die zij niet zien, dan wordt het wel erg gevaarlijk. En nee, dit kunnen dan niet een paar vliegtuigen zijn, omdat er op sommige dagen erg veel trails te zien zijn, minimaal de helft van alle vliegtuigen. Jij wilt dus beweren dat al deze vliegtuigen niet op de radar te zien zijn?
Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
En weer de Carlyle Group.
De Carlyle Group is niet groot. Robeco is minimaal 3 keer zo groot en bepaalde pensioen fondsen 10 keer.
Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.quote:Ben jij wel eens bij een vliegveld geweest?
Heb je wel eens opgelet hoeveel mensen aan de kant van weg staan om die vliegtuigen te bekijken en de registratie gegevens opschrijven?
Die mensen valt het gelijk op als er iets niet klopt.
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.quote:Er zijn ook heel wat magazines (oa. Scramble) waarin staat welke (militaire) vliegtuigen er worden verwacht op en vliegveld. Als er dan opeens wat anders land, valt het hen gelijk op.
Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.quote:En geheime militaire vliegvelden hebben we in Europa niet.
Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.quote:En het is natuurlijk onzin dat vliegtuigen niet op de radar verschijnen, waarom denk je dat verkeersleiders er zijn. Juist om het vliegverkeer te leiden. Als er dan vliegtuigen tussendoor vliegen die zij niet zien, dan wordt het wel erg gevaarlijk. En nee, dit kunnen dan niet een paar vliegtuigen zijn, omdat er op sommige dagen erg veel trails te zien zijn, minimaal de helft van alle vliegtuigen. Jij wilt dus beweren dat al deze vliegtuigen niet op de radar te zien zijn?
Goeie suggestie, ingeent ertegen. En wellicht zijn ze psychologisch mindcontrolled om niet uit de school te klappen. Manchurian candidates. Die technologie bestaat natuurlijk allang, en wellicht zijn die mensen speciaal gefokt ervoor. Misschien zijn het wel de slechte aliens die zich kunnen voordoen als mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doen. Het kan niet. De logistieke operatie is te groot. Daar zijn zoveel mensen bij betrokken dat t onmogelijk te garanderen is dat niemand uit de school zal klappen. Daarbij worden de mensen die meewerken ook allemaal besproeid met dat goedje, en die zouden dat allemaal prima vinden? Of zijn die ingeent of zo
Nogmaals, ik denk dat de landingen op gewone gangbare vliegvelden alleen in nood zal zijn.quote:Wat Haspel33 aan t doen is nu is dingen opnoemen waarop t eventueel zou kunnen. Er vanuit gaande dat er dan nooit ongelukken gebeuren door vliegtuigen die niet op radar te zien zijn, maar er wel echt vliegen tussen t overige luchtverkeer door, en gewoon landen op banen die door ander verkeer gebruikt worden.
Ja, dat is ook altijd zo een simpelheid dat ik me afvraag waar sommige dat vandaan halen.. Alsof die spraytoestellen landen en opstijgen vanaf een burgerluchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef Haspel33 het volgende:
Nogmaals, ik denk dat de landingen op gewone gangbare vliegvelden alleen in nood zal zijn.
Er is niet één bedrijf dat alle radarsystemen maakt. Daar zijn er ook meerdere van die ieder aan vliegvelden en andere gebruiksers leverd. Hier in nederland kennen we de HSA. Die doen veel werk voor de marine. En ook de weerkundigen gebruiken veel radarspul voor neerslag enzo. Dat komt niet van één bedrijf af (laat staan de ontelbare institutetn en universiteiten die onderzoek doen naar radar apparatuur).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.
[..]
Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.
Een vlucht die geen passagiers in of uit laat stappen staat echt niet op het vluchtschema die jij op teletext of op internet kan opvragen.
[..]
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.
[..]
Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.
[..]
Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.
ALS het waar is, dna wordt het gedaan door een elitemacht die boven alles kan staan. 80% van de Amerikaanse economie is in het bezit van een relatief klein gedeelte van iets van 200 megacorporatie's/eigenaren/netwerken. Als jij het hi-tech bedrijf bezit dat radar-apparaat maakt voor de wereld, dan kan jij makkelijk radarsoftware manipuleren. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik geef alleen maar aan dat er w.m.b. honderden optie's mogelijk zijn om dit alles te laten runnen op een manier dat het kan. Er is verder maar 1 Awacs en wat eigen radarstaions nodig om je eigen vliegtuigen een beetje te loodsen tussen anderen door.
Joh de CIA is al niet eens in staat een onbenullig atoomspionnetje op te pakken. Eéntje die de nederlandse politie zonder problemen had ingerekend destijds.... Daar verwacht ik niet van dat ze zo'n grote samenzwering kunnen onderhouden.quote:En wat als een luchtverkeersleider vragen stelt ? Ja en ? Aan wie moet ie die stellen ? Alles vragen worden doorgestuurd naar boven, en die krijgen weer supervisie van weer een hogere internationale orde, totdat de informatievoorzineing ergens stopt en men geen verantwoording verschuldigd is onder het motto Homeland-Security, Staatsbelang en Nationale veiligheid. En iemand die teveel vragen stelt wordt eruit gewerkt.
Pas als mensen die direct betrokken zijn gaan lekken en hun geweten laten spreken of na gaan denken, en niet constant de riedel herhalen dat het te ongeloofwaardig is om erover te praten en te belachelijk is om in een discussie te betrekken, dan kan er met genoeg mensen die gericht zoeken en tegelijk uit de school klappen iets naar buiten komen.
Maar nogmaals, als dit waar is moet je ervanuit gaan dat dit vanuit de allermachtigste elementen gestuurd is, die niet zichtbaar zijn. Dan heb je het dus over mensen die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde presidenten gekozen worden, gedeeltes van geheime diensten runnen zoals de CIA en dat soort macht ook kunnen uitoefenen.
Dat is wel wat ik zo begrijp uit alle theorieën en beweringen. Dat er wordt gesproeid door de burgerluchtvaart.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef WWSK het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd zo een simpelheid dat ik me afvraag waar sommige dat vandaan halen.. Alsof die spraytoestellen landen en opstijgen vanaf een burgerluchtvaartmaatschappij.![]()
Marine heeft echt niet de supervisie over het Europees luchtruim hoor. Die mogen best eigen apparatuur hebben in hun vloot en installatie's. Supervisie gebeurt volgens mij o.a. in Maastricht/Beek, toepasselijk genaamd EUROCONTROL.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Er is niet één bedrijf dat alle radarsystemen maakt. Daar zijn er ook meerdere van die ieder aan vliegvelden en andere gebruiksers leverd. Hier in nederland kennen we de HSA. Die doen veel werk voor de marine. En ook de weerkundigen gebruiken veel radarspul voor neerslag enzo. Dat komt niet van één bedrijf af (laat staan de ontelbare institutetn en universiteiten die onderzoek doen naar radar apparatuur).
Je kunt je ten eerste afvragen of het wel zo'n grote samenzwering is. Je hebt niet zo'n enorme vloot nodig als je de hele dag met 1 vliegtuig kan sproeien in rechte paralelle lijnen, en het goedje wat eruit komt zich door zijn samenstelling uit zichzelf flink verbreed en verspreid. Dat schiet aardig op.quote:Joh de CIA is al niet eens in staat een onbenullig atoomspionnetje op te pakken. Eéntje die de nederlandse politie zonder problemen had ingerekend destijds.... Daar verwacht ik niet van dat ze zo'n grote samenzwering kunnen onderhouden.
En Robeco niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.
[..]
Ja dat kunnen ze wel. Elk vliegtuig heeft een nummer. Daar zijn boeken van. Als het nummer er niet in staan dan valt dat op.quote:Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.
Een vlucht die geen passagiers in of uit laat stappen staat echt niet op het vluchtschema die jij op teletext of op internet kan opvragen.
[..]
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.
[..]
Je ziet de vliegtuigen echter wel landen en opstijgen.quote:Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.
[..]
Je ziet genoeg foto's met veel strepen waarbij elk vliegtuig een 'chem'trail achterlaat. Allemaal onopvallend dus?quote:Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.
ALS het waar is, dan wordt het gedaan door een elitemacht die boven alles kan staan. 80% van de Amerikaanse economie is in het bezit van een relatief klein gedeelte van iets van 200 megacorporatie's/eigenaren/netwerken. De elite. Als jij het hi-tech bedrijf bezit dat radar-apparaat maakt voor de wereld, dan kan jij makkelijk radarsoftware manipuleren. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik geef alleen maar aan dat er w.m.b. honderden optie's mogelijk zijn om dit alles te laten runnen op een manier dat het kan. Er is verder maar 1 Awacs en wat eigen radarstations nodig om je eigen vliegtuigen een beetje te loodsen tussen anderen door.
En wat nu als het niet waar is?quote:En wat als een luchtverkeersleider vragen stelt ? Ja en ? Aan wie moet ie die stellen ? Alles vragen worden doorgestuurd naar boven, en die krijgen weer supervisie van weer een hogere internationale orde, totdat de informatievoorzineing ergens stopt en men geen verantwoording verschuldigd is onder het motto Homeland-Security, Staatsbelang en Nationale veiligheid. En iemand die teveel vragen stelt wordt eruit gewerkt.
Pas als mensen die direct betrokken zijn gaan lekken en hun geweten laten spreken of na gaan denken, en niet constant de riedel herhalen dat het te ongeloofwaardig is om erover te praten en te belachelijk is om in een discussie te betrekken, dan kan er met genoeg mensen die gericht zoeken en tegelijk uit de school klappen iets naar buiten komen.
Maar nogmaals, als dit waar is moet je ervanuit gaan dat dit vanuit de allermachtigste elementen gestuurd is, die niet zichtbaar zijn. Dan heb je het dus over mensen die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde presidenten gekozen worden, gedeeltes van geheime diensten runnen zoals de CIA en dat soort macht ook kunnen uitoefenen. Die gaan dus over lijken.
Ja, je link werkt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:49 schreef WWSK het volgende:
Maareh, Knarf, wat vind jij van Scott Stevens? Daar zal je vast wel een mening over hebben.
Durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat Carlyle heel erg nauw betrokken is in wapeninvesteringen.quote:
En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.quote:Ja dat kunnen ze wel. Elk vliegtuig heeft een nummer. Daar zijn boeken van. Als het nummer er niet in staan dan valt dat op.
Als een vliegtuig niet op een vluchtschema staat, dan valt dat dus helemaal op. Dan wordt het dus nog eens extra gecheckt.
Ja maar dat zal het probleem niet zijn. Je kan er niet inkijken op een beschermde basis..quote:Je ziet de vliegtuigen echter wel landen en opstijgen.
Voor de meeste mensen kennelijk wel, want die strepen zijn immers voor 99,9% van de mensen contrails.quote:Je ziet genoeg foto's met veel strepen waarbij elk vliegtuig een 'chem'trail achterlaat. Allemaal onopvallend dus?
Dan is dit gebeuren ontmaskert en kan men zich richten op meer tastbare mind-manipulatie-bewijzen in het gebeuren rondom voedseladditieven en globale dekkende stralingsnetwerken.quote:En wat nu als het niet waar is?
Als een vlucht geregistreerd is als een passagiersvlucht, dan zal die vlucht ook op een passagiersvluchthaven moeten opstijgen en landen en de daar gebruikelijke procedures moeten volgen. Er moeten bv. mensen in- en uitstappen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef Haspel33 het volgende:
En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat Carlyle heel erg nauw betrokken is in wapeninvesteringen.
[..]
Zal de KLM leuk vinden als er opeens een vliegtuig van hun land in afgelegerijen, waar ze niets vanaf weten.quote:En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.
[..]
Vliegtuigen stijegen en landen ook, kun je mooi kijken hoe ze eruit zien en wat voor nummers er op staan.quote:Ja maar dat zal het probleem niet zijn. Je kan er niet inkijken op een beschermde basis..
[..]
We leven anders nog steeds langer. Ik zeg niet dat die middelen goed zijn. Maar erg slecht voor de gemiddelde mens nu ook weer niet.quote:Voor de meeste mensen kennelijk wel, want die strepen zijn immers voor 99,9% van de mensen contrails.
[..]
Dan is dit gebeuren ontmaskert en kan men zich richten op meer tastbare mind-manipulatie-bewijzen in het gebeuren rondom voedseladditieven en globale dekkende stralingsnetwerken.
Lege kisten die op weg zijn naar een oppiklocatie laten ook geen passagiers instappen als ze alleen even landen voor te tanken of een checkup.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als een vlucht geregistreerd is als een passagiersvlucht, dan zal die vlucht ook op een passagiersvluchthaven moeten opstijgen en landen en de daar gebruikelijke procedures moeten volgen. Er moeten bv. mensen in- en uitstappen.
Als ik een autofabriek bezit kan ik 100 auto's met exact hetzelfde uiterlijk en chassinummers laten aanmaken. Zoalng die auto's op totaal verschillende locatie's gaan rijden op de aardbol en ze bij voorkeur ook niet tegelijk rijden qua tijdstip, kan een 'autospotter' niet achterhalen of dit dezelfde auto is die men eerder op foto of papier vastegelegd heeft.quote:Vluchtnummers kun je ook niet zomaar dubbel gebruiken, want dat valt dus op bij de luchtverkeersleiding.
Maakt toch niet uit. Ik roep maar een machtige naam. Natuurlijk zijn er vele meer. Die vaak allemaal terugleiden naar enkele noemers via omwegconstructie's. Vandaar dat ik zei dat 80% van de Amerikaanse economie in handen is van iets van 200 organisatie's. Dat is gewoon een heel klein elitair clubje, als je daar de vinger in de pap hebt, heb je de beschikking over enorm veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.
KLM lijkt me niet echt een gegadigde kandidaat. Ik zou het meer zoeken in Amerikaanse maatschappijen of Russische.quote:Zal de KLM leuk vinden als er opeens een vliegtuig van hun land in afgelegerijen, waar ze niets vanaf weten.
Misschien kunnen we potentieel wel 1000 jaar worden als we volledige kennis beschikken over wat exact goed is voor ons en wat niet, maar zijn we wel via water, inentingen, voedsel en externe factoren gemodificeerd om zo snel mogelijk oud te worden of onder controle te staan.quote:We leven anders nog steeds langer. Ik zeg niet dat die middelen goed zijn. Maar erg slecht voor de gemiddelde mens nu ook weer niet.
Parrrrrrrrrrdon?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.
[..]
Waar heb je het over? Beweer ik dat de vliegtuigen niet op radar zichtbaar zijn? Beweer ik dat chemtrails onopvallend zijn? Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja, je link werkt niet.
[edit]
Hmm, na 3 keer F5'en wel
[Ik ben trouwens geen weerdeskundige ofzo trouwens, ik heb wel een chemische opleiding gehad]
Hmm het begint al goed.
Ivan en Katrina. He, dat zijn russische namen, oh en laten nu net de russen in de jaren 60 en 70 met het 'geknoeid' hebben.
Jammer dat hij geen update over Rita heeft.
Oke verder met Chemtrails.
Leuk plaatje:
[afbeelding]
Allemaal 'onopvallende, niet door radar gedecteerde vliegtuigen??
Nou, voor zover ik me kan herinneren kon ik als kind op de lagere school eind jaren zeventig al contrails enkele uren zien hangen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef WWSK het volgende:
[.. Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.
Zover ik me kan herinneren juist niet, in de jaren 80 zag ik ze tientallen minuten hangen, maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, voor zover ik me kan herinneren kon ik als kind op de lagere school eind jaren zeventig al contrails enkele uren zien hangen.
Ik weet niet meer zeker, maar volgens kon ik ze iig van horizon tot horizon zien, en langzaam vervagen. Hoe lang dat precies duurde kan ik neit meer met zekerheid zeggen, maar in ieder geval was het langer dan maximaal 10-20 seconden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren juist niet, in de jaren 80 zag ik ze tientallen minuten hangen, maar dat was het ook wel.
Zeker niet uren.
Even samenvattend. Volgens jou kunnen contrails dus tientallen minuten zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef Haspel33 het volgende:
Contrails kunnen vaak zat minuten tot tientallen minuten zichtbaar zijn, het chemtrail verhaal is een hardnekkiger langduriger tafereel dat zich eerder in uren voltrekt en veel uitgestrekter is qua werking.
Dat heb ik niet gezegd, je moet leren lezen. Hierbij had ik het over de gemiddelde levensduur van een ouderwetse contrail zoals wij die tot voor kort tientallen jaren kenden. De maximale levensduur van een normale contrail onder ideale weersomstandigheden hiervoor is 20 minuten. En niet uren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even samenvattend. Volgens jou kunnen contrails dus tientallen minuten zichtbaar zijn.
Volgens WWSK maximaal 20 seconden.
Hier staat toch echt seconden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef WWSK het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Beweer ik dat de vliegtuigen niet op radar zichtbaar zijn? Beweer ik dat chemtrails onopvallend zijn? Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.
In ieder geval niet tientallen minuten, dat is niet normaal. Zo was het vroeger niet. Toen was bijv. 10 minuten al buitengewoon uitzonderlijk en kwam dat hier in Europa voor zover ik weet niet eens voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef Haspel33 het volgende:
Max 20 seconden lijkt me onzin, en uitlaatgassen en waterdamp die uren hangt is ook niet echt logisch, dan heb je dus m.i. wel te maken met andersoortige chemie. Behalve de tijdsduur is vooral het uitwaaieren van een dikke aanvankelijke streep tot aan grote nevelige semi-wolken een groot verschil met contrails die w.m.b. idd tientallen minuten wel zichtbaar kunnen zijn, maar nooit echt zo massaal de breedte opzoeken qua omvang en structuuruitbreiding. Een stinkende trabant laat ook een stinkwolk achter zich qua uitlaat van allerlei onfrisse stoffen, maar het is niet iets wat blijvend in die walmdichtheid blijft hangen op 1 plek. Het is verdacht als uitlaatgassen en waterdampen zich ontwikkelen tot nevel en sluierbewolking.
Ja rond de koers van 20 mins max, maar idd doorgaans eerder minutenwerk dan meer dan 10 mins.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef WWSK het volgende:
[..]
In ieder geval niet tientallen minuten, dat is niet normaal. Zo was het vroeger niet. Toen was bijv. 10 minuten al buitengewoon uitzonderlijk en kwam dat hier in Europa voor zover ik weet niet eens voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |