Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
En weer de Carlyle Group.
De Carlyle Group is niet groot. Robeco is minimaal 3 keer zo groot en bepaalde pensioen fondsen 10 keer.
Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.quote:Ben jij wel eens bij een vliegveld geweest?
Heb je wel eens opgelet hoeveel mensen aan de kant van weg staan om die vliegtuigen te bekijken en de registratie gegevens opschrijven?
Die mensen valt het gelijk op als er iets niet klopt.
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.quote:Er zijn ook heel wat magazines (oa. Scramble) waarin staat welke (militaire) vliegtuigen er worden verwacht op en vliegveld. Als er dan opeens wat anders land, valt het hen gelijk op.
Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.quote:En geheime militaire vliegvelden hebben we in Europa niet.
Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.quote:En het is natuurlijk onzin dat vliegtuigen niet op de radar verschijnen, waarom denk je dat verkeersleiders er zijn. Juist om het vliegverkeer te leiden. Als er dan vliegtuigen tussendoor vliegen die zij niet zien, dan wordt het wel erg gevaarlijk. En nee, dit kunnen dan niet een paar vliegtuigen zijn, omdat er op sommige dagen erg veel trails te zien zijn, minimaal de helft van alle vliegtuigen. Jij wilt dus beweren dat al deze vliegtuigen niet op de radar te zien zijn?
Goeie suggestie, ingeent ertegen. En wellicht zijn ze psychologisch mindcontrolled om niet uit de school te klappen. Manchurian candidates. Die technologie bestaat natuurlijk allang, en wellicht zijn die mensen speciaal gefokt ervoor. Misschien zijn het wel de slechte aliens die zich kunnen voordoen als mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doen. Het kan niet. De logistieke operatie is te groot. Daar zijn zoveel mensen bij betrokken dat t onmogelijk te garanderen is dat niemand uit de school zal klappen. Daarbij worden de mensen die meewerken ook allemaal besproeid met dat goedje, en die zouden dat allemaal prima vinden? Of zijn die ingeent of zo
Nogmaals, ik denk dat de landingen op gewone gangbare vliegvelden alleen in nood zal zijn.quote:Wat Haspel33 aan t doen is nu is dingen opnoemen waarop t eventueel zou kunnen. Er vanuit gaande dat er dan nooit ongelukken gebeuren door vliegtuigen die niet op radar te zien zijn, maar er wel echt vliegen tussen t overige luchtverkeer door, en gewoon landen op banen die door ander verkeer gebruikt worden.
Ja, dat is ook altijd zo een simpelheid dat ik me afvraag waar sommige dat vandaan halen.. Alsof die spraytoestellen landen en opstijgen vanaf een burgerluchtvaartmaatschappij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef Haspel33 het volgende:
Nogmaals, ik denk dat de landingen op gewone gangbare vliegvelden alleen in nood zal zijn.
Er is niet één bedrijf dat alle radarsystemen maakt. Daar zijn er ook meerdere van die ieder aan vliegvelden en andere gebruiksers leverd. Hier in nederland kennen we de HSA. Die doen veel werk voor de marine. En ook de weerkundigen gebruiken veel radarspul voor neerslag enzo. Dat komt niet van één bedrijf af (laat staan de ontelbare institutetn en universiteiten die onderzoek doen naar radar apparatuur).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.
[..]
Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.
Een vlucht die geen passagiers in of uit laat stappen staat echt niet op het vluchtschema die jij op teletext of op internet kan opvragen.
[..]
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.
[..]
Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.
[..]
Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.
ALS het waar is, dna wordt het gedaan door een elitemacht die boven alles kan staan. 80% van de Amerikaanse economie is in het bezit van een relatief klein gedeelte van iets van 200 megacorporatie's/eigenaren/netwerken. Als jij het hi-tech bedrijf bezit dat radar-apparaat maakt voor de wereld, dan kan jij makkelijk radarsoftware manipuleren. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik geef alleen maar aan dat er w.m.b. honderden optie's mogelijk zijn om dit alles te laten runnen op een manier dat het kan. Er is verder maar 1 Awacs en wat eigen radarstaions nodig om je eigen vliegtuigen een beetje te loodsen tussen anderen door.
Joh de CIA is al niet eens in staat een onbenullig atoomspionnetje op te pakken. Eéntje die de nederlandse politie zonder problemen had ingerekend destijds.... Daar verwacht ik niet van dat ze zo'n grote samenzwering kunnen onderhouden.quote:En wat als een luchtverkeersleider vragen stelt ? Ja en ? Aan wie moet ie die stellen ? Alles vragen worden doorgestuurd naar boven, en die krijgen weer supervisie van weer een hogere internationale orde, totdat de informatievoorzineing ergens stopt en men geen verantwoording verschuldigd is onder het motto Homeland-Security, Staatsbelang en Nationale veiligheid. En iemand die teveel vragen stelt wordt eruit gewerkt.
Pas als mensen die direct betrokken zijn gaan lekken en hun geweten laten spreken of na gaan denken, en niet constant de riedel herhalen dat het te ongeloofwaardig is om erover te praten en te belachelijk is om in een discussie te betrekken, dan kan er met genoeg mensen die gericht zoeken en tegelijk uit de school klappen iets naar buiten komen.
Maar nogmaals, als dit waar is moet je ervanuit gaan dat dit vanuit de allermachtigste elementen gestuurd is, die niet zichtbaar zijn. Dan heb je het dus over mensen die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde presidenten gekozen worden, gedeeltes van geheime diensten runnen zoals de CIA en dat soort macht ook kunnen uitoefenen.
Dat is wel wat ik zo begrijp uit alle theorieën en beweringen. Dat er wordt gesproeid door de burgerluchtvaart.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef WWSK het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd zo een simpelheid dat ik me afvraag waar sommige dat vandaan halen.. Alsof die spraytoestellen landen en opstijgen vanaf een burgerluchtvaartmaatschappij.![]()
Marine heeft echt niet de supervisie over het Europees luchtruim hoor. Die mogen best eigen apparatuur hebben in hun vloot en installatie's. Supervisie gebeurt volgens mij o.a. in Maastricht/Beek, toepasselijk genaamd EUROCONTROL.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Er is niet één bedrijf dat alle radarsystemen maakt. Daar zijn er ook meerdere van die ieder aan vliegvelden en andere gebruiksers leverd. Hier in nederland kennen we de HSA. Die doen veel werk voor de marine. En ook de weerkundigen gebruiken veel radarspul voor neerslag enzo. Dat komt niet van één bedrijf af (laat staan de ontelbare institutetn en universiteiten die onderzoek doen naar radar apparatuur).
Je kunt je ten eerste afvragen of het wel zo'n grote samenzwering is. Je hebt niet zo'n enorme vloot nodig als je de hele dag met 1 vliegtuig kan sproeien in rechte paralelle lijnen, en het goedje wat eruit komt zich door zijn samenstelling uit zichzelf flink verbreed en verspreid. Dat schiet aardig op.quote:Joh de CIA is al niet eens in staat een onbenullig atoomspionnetje op te pakken. Eéntje die de nederlandse politie zonder problemen had ingerekend destijds.... Daar verwacht ik niet van dat ze zo'n grote samenzwering kunnen onderhouden.
En Robeco niet?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Maar de Carlyle Group is veel meer direct betrokken bij investeringen in de Amerikaanse wapenindustrie, en heeft banden met die ouwe Bush en andersoortig krupuul.
[..]
Ja dat kunnen ze wel. Elk vliegtuig heeft een nummer. Daar zijn boeken van. Als het nummer er niet in staan dan valt dat op.quote:Hoe kunnen die mensen volgens jou weten dat er iets niet klopt.
Een vlucht die geen passagiers in of uit laat stappen staat echt niet op het vluchtschema die jij op teletext of op internet kan opvragen.
[..]
Dat is echt onzin. Bepaalde vluchten zijn aangekondigd, maar een hoop ook niet, althans niet naar buiten toe.
[..]
Je ziet de vliegtuigen echter wel landen en opstijgen.quote:Niet geheim, maar gesloten voor publiek wel. Militaire Nato vliegvelden e.d.
[..]
Je ziet genoeg foto's met veel strepen waarbij elk vliegtuig een 'chem'trail achterlaat. Allemaal onopvallend dus?quote:Ik beweer dat het makkelijk zou kunnen als het zou moeten, en je de absolute macht hebt. En vanuit die laatste redenering moet je dan wel uitgaan, omdat dit niet door een of andere particuliere amateurorganisatie gedaan kan worden nee.
ALS het waar is, dan wordt het gedaan door een elitemacht die boven alles kan staan. 80% van de Amerikaanse economie is in het bezit van een relatief klein gedeelte van iets van 200 megacorporatie's/eigenaren/netwerken. De elite. Als jij het hi-tech bedrijf bezit dat radar-apparaat maakt voor de wereld, dan kan jij makkelijk radarsoftware manipuleren. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik geef alleen maar aan dat er w.m.b. honderden optie's mogelijk zijn om dit alles te laten runnen op een manier dat het kan. Er is verder maar 1 Awacs en wat eigen radarstations nodig om je eigen vliegtuigen een beetje te loodsen tussen anderen door.
En wat nu als het niet waar is?quote:En wat als een luchtverkeersleider vragen stelt ? Ja en ? Aan wie moet ie die stellen ? Alles vragen worden doorgestuurd naar boven, en die krijgen weer supervisie van weer een hogere internationale orde, totdat de informatievoorzineing ergens stopt en men geen verantwoording verschuldigd is onder het motto Homeland-Security, Staatsbelang en Nationale veiligheid. En iemand die teveel vragen stelt wordt eruit gewerkt.
Pas als mensen die direct betrokken zijn gaan lekken en hun geweten laten spreken of na gaan denken, en niet constant de riedel herhalen dat het te ongeloofwaardig is om erover te praten en te belachelijk is om in een discussie te betrekken, dan kan er met genoeg mensen die gericht zoeken en tegelijk uit de school klappen iets naar buiten komen.
Maar nogmaals, als dit waar is moet je ervanuit gaan dat dit vanuit de allermachtigste elementen gestuurd is, die niet zichtbaar zijn. Dan heb je het dus over mensen die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde presidenten gekozen worden, gedeeltes van geheime diensten runnen zoals de CIA en dat soort macht ook kunnen uitoefenen. Die gaan dus over lijken.
Ja, je link werkt niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:49 schreef WWSK het volgende:
Maareh, Knarf, wat vind jij van Scott Stevens? Daar zal je vast wel een mening over hebben.
Durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat Carlyle heel erg nauw betrokken is in wapeninvesteringen.quote:
En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.quote:Ja dat kunnen ze wel. Elk vliegtuig heeft een nummer. Daar zijn boeken van. Als het nummer er niet in staan dan valt dat op.
Als een vliegtuig niet op een vluchtschema staat, dan valt dat dus helemaal op. Dan wordt het dus nog eens extra gecheckt.
Ja maar dat zal het probleem niet zijn. Je kan er niet inkijken op een beschermde basis..quote:Je ziet de vliegtuigen echter wel landen en opstijgen.
Voor de meeste mensen kennelijk wel, want die strepen zijn immers voor 99,9% van de mensen contrails.quote:Je ziet genoeg foto's met veel strepen waarbij elk vliegtuig een 'chem'trail achterlaat. Allemaal onopvallend dus?
Dan is dit gebeuren ontmaskert en kan men zich richten op meer tastbare mind-manipulatie-bewijzen in het gebeuren rondom voedseladditieven en globale dekkende stralingsnetwerken.quote:En wat nu als het niet waar is?
Als een vlucht geregistreerd is als een passagiersvlucht, dan zal die vlucht ook op een passagiersvluchthaven moeten opstijgen en landen en de daar gebruikelijke procedures moeten volgen. Er moeten bv. mensen in- en uitstappen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef Haspel33 het volgende:
En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat Carlyle heel erg nauw betrokken is in wapeninvesteringen.
[..]
Zal de KLM leuk vinden als er opeens een vliegtuig van hun land in afgelegerijen, waar ze niets vanaf weten.quote:En wat als de nummers wel geregistreerd staan als bestaande 'passagiersvliegtuigen', of men gewoon een paar keer dezelfde nummers gebruikt.
[..]
Vliegtuigen stijegen en landen ook, kun je mooi kijken hoe ze eruit zien en wat voor nummers er op staan.quote:Ja maar dat zal het probleem niet zijn. Je kan er niet inkijken op een beschermde basis..
[..]
We leven anders nog steeds langer. Ik zeg niet dat die middelen goed zijn. Maar erg slecht voor de gemiddelde mens nu ook weer niet.quote:Voor de meeste mensen kennelijk wel, want die strepen zijn immers voor 99,9% van de mensen contrails.
[..]
Dan is dit gebeuren ontmaskert en kan men zich richten op meer tastbare mind-manipulatie-bewijzen in het gebeuren rondom voedseladditieven en globale dekkende stralingsnetwerken.
Lege kisten die op weg zijn naar een oppiklocatie laten ook geen passagiers instappen als ze alleen even landen voor te tanken of een checkup.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als een vlucht geregistreerd is als een passagiersvlucht, dan zal die vlucht ook op een passagiersvluchthaven moeten opstijgen en landen en de daar gebruikelijke procedures moeten volgen. Er moeten bv. mensen in- en uitstappen.
Als ik een autofabriek bezit kan ik 100 auto's met exact hetzelfde uiterlijk en chassinummers laten aanmaken. Zoalng die auto's op totaal verschillende locatie's gaan rijden op de aardbol en ze bij voorkeur ook niet tegelijk rijden qua tijdstip, kan een 'autospotter' niet achterhalen of dit dezelfde auto is die men eerder op foto of papier vastegelegd heeft.quote:Vluchtnummers kun je ook niet zomaar dubbel gebruiken, want dat valt dus op bij de luchtverkeersleiding.
Maakt toch niet uit. Ik roep maar een machtige naam. Natuurlijk zijn er vele meer. Die vaak allemaal terugleiden naar enkele noemers via omwegconstructie's. Vandaar dat ik zei dat 80% van de Amerikaanse economie in handen is van iets van 200 organisatie's. Dat is gewoon een heel klein elitair clubje, als je daar de vinger in de pap hebt, heb je de beschikking over enorm veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.
KLM lijkt me niet echt een gegadigde kandidaat. Ik zou het meer zoeken in Amerikaanse maatschappijen of Russische.quote:Zal de KLM leuk vinden als er opeens een vliegtuig van hun land in afgelegerijen, waar ze niets vanaf weten.
Misschien kunnen we potentieel wel 1000 jaar worden als we volledige kennis beschikken over wat exact goed is voor ons en wat niet, maar zijn we wel via water, inentingen, voedsel en externe factoren gemodificeerd om zo snel mogelijk oud te worden of onder controle te staan.quote:We leven anders nog steeds langer. Ik zeg niet dat die middelen goed zijn. Maar erg slecht voor de gemiddelde mens nu ook weer niet.
Parrrrrrrrrrdon?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Waarom weet je dat van Carlyle dan wel. Omdat dat op allerlei USA websites staat? Carlyle is niet de enige investeringsmaatschappij hoor. Het is zelfs niet eens een grote.
[..]
Waar heb je het over? Beweer ik dat de vliegtuigen niet op radar zichtbaar zijn? Beweer ik dat chemtrails onopvallend zijn? Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja, je link werkt niet.
[edit]
Hmm, na 3 keer F5'en wel
[Ik ben trouwens geen weerdeskundige ofzo trouwens, ik heb wel een chemische opleiding gehad]
Hmm het begint al goed.
Ivan en Katrina. He, dat zijn russische namen, oh en laten nu net de russen in de jaren 60 en 70 met het 'geknoeid' hebben.
Jammer dat hij geen update over Rita heeft.
Oke verder met Chemtrails.
Leuk plaatje:
[afbeelding]
Allemaal 'onopvallende, niet door radar gedecteerde vliegtuigen??
Nou, voor zover ik me kan herinneren kon ik als kind op de lagere school eind jaren zeventig al contrails enkele uren zien hangen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef WWSK het volgende:
[.. Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.
Zover ik me kan herinneren juist niet, in de jaren 80 zag ik ze tientallen minuten hangen, maar dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, voor zover ik me kan herinneren kon ik als kind op de lagere school eind jaren zeventig al contrails enkele uren zien hangen.
Ik weet niet meer zeker, maar volgens kon ik ze iig van horizon tot horizon zien, en langzaam vervagen. Hoe lang dat precies duurde kan ik neit meer met zekerheid zeggen, maar in ieder geval was het langer dan maximaal 10-20 seconden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren juist niet, in de jaren 80 zag ik ze tientallen minuten hangen, maar dat was het ook wel.
Zeker niet uren.
Even samenvattend. Volgens jou kunnen contrails dus tientallen minuten zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:12 schreef Haspel33 het volgende:
Contrails kunnen vaak zat minuten tot tientallen minuten zichtbaar zijn, het chemtrail verhaal is een hardnekkiger langduriger tafereel dat zich eerder in uren voltrekt en veel uitgestrekter is qua werking.
Dat heb ik niet gezegd, je moet leren lezen. Hierbij had ik het over de gemiddelde levensduur van een ouderwetse contrail zoals wij die tot voor kort tientallen jaren kenden. De maximale levensduur van een normale contrail onder ideale weersomstandigheden hiervoor is 20 minuten. En niet uren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even samenvattend. Volgens jou kunnen contrails dus tientallen minuten zichtbaar zijn.
Volgens WWSK maximaal 20 seconden.
Hier staat toch echt seconden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef WWSK het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Beweer ik dat de vliegtuigen niet op radar zichtbaar zijn? Beweer ik dat chemtrails onopvallend zijn? Ik beweer het tegengestelde, dat chemtrails heel opvallend zijn, mede doordat ze voor de jaren 90 niet te zien waren. Contrails wel, vliegtuigstrepen die met voldoende afstand van het toestel een gemiddelde levensduur hebben van zo een 10-20 seconden. Aantal seconden hierbij afhankelijk van de weersomstandigheden, en niet uren van verschil afhankelijk van weersomstandigheden.
In ieder geval niet tientallen minuten, dat is niet normaal. Zo was het vroeger niet. Toen was bijv. 10 minuten al buitengewoon uitzonderlijk en kwam dat hier in Europa voor zover ik weet niet eens voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef Haspel33 het volgende:
Max 20 seconden lijkt me onzin, en uitlaatgassen en waterdamp die uren hangt is ook niet echt logisch, dan heb je dus m.i. wel te maken met andersoortige chemie. Behalve de tijdsduur is vooral het uitwaaieren van een dikke aanvankelijke streep tot aan grote nevelige semi-wolken een groot verschil met contrails die w.m.b. idd tientallen minuten wel zichtbaar kunnen zijn, maar nooit echt zo massaal de breedte opzoeken qua omvang en structuuruitbreiding. Een stinkende trabant laat ook een stinkwolk achter zich qua uitlaat van allerlei onfrisse stoffen, maar het is niet iets wat blijvend in die walmdichtheid blijft hangen op 1 plek. Het is verdacht als uitlaatgassen en waterdampen zich ontwikkelen tot nevel en sluierbewolking.
Ja rond de koers van 20 mins max, maar idd doorgaans eerder minutenwerk dan meer dan 10 mins.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef WWSK het volgende:
[..]
In ieder geval niet tientallen minuten, dat is niet normaal. Zo was het vroeger niet. Toen was bijv. 10 minuten al buitengewoon uitzonderlijk en kwam dat hier in Europa voor zover ik weet niet eens voor.
Ik begrijp er geen woord vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef merlin693 het volgende:
die fotos' van WW2 gwtuigen mij altijd dat het NOOIT gebeuren kan in onze BIG brother mentaliijd !
nogmaals een ding ! ...waarom blijven mensen over europa doorzueren terwijl ik hier nog NOOIT een door US conspiracy websites gevonden CHEMTRAIL heb gezien !
wat ik wel geloof is CXXX tankers spraying antie radar spul ! (waar ik ook oogetuigen verslagen van heb ! )
vandaar nano technologie @ The_stranger !
Me neither. Ik gok dat Merlin iets van dyslexie heeft of zo. Ik lees wel vaker posts van hem die vol staan met spelfouten. Of hij moet gewoon beter nadenken voor hij wat typt, dat kan ook nog, maar ik gok het eerstequote:
Yup ! (+ wat bier en dat maakt 't dan niet makkelijkerquote:Ik gok dat Merlin iets van dyslexie heeft of zo.
Eigenlijk is er maar één manier om dat te ontdekken: naar boven vliegen en bij con/chemtrails monstertjes gaan nemen en testen wat er in zit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 07:19 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb op den duur zoiets van ... chemtrails, seeding the couds, weather modification ... het bestaat allemaal wel echt, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat de dagelijkse contrails ook allemaal chemtrails zijn ...
waarom zou rtl knippen als ze denken iets op t spoor te zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien heeft Anton veel meer gezegd, vergeet niet dat er duchtig geknipt wordt in interviews, dat fenomeen ken ik zelf ook .![]()
Boven flightlevel 640 is het "ieder voor zich" dus kan je ongestoord rondknorren met je leasejetquote:Op maandag 26 september 2005 19:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
En zie hier het voordeel als je zoiets doet op grote hoogte, je mag immers niet zomaar daar gaan vliegen, als je al een vliegtuigje kan huren dan jagen ze je echt wel weg als je in de "vlieg-snelwegen" terecht komt waar deze jets opereren.
Ervan uitgaand dat de chemtrail vliegtuigen zich niet van "gewone" vliegtuigen onderscheiden d.m.v. routes, dan is het in theorie zeer makkelijk om een monster te nemen, je kunt immers gewoon dezelfde route nemen, deze staan vast en zijn, mits je de juiste procedures volgt (vliegplannen etc.) gewoon te vliegen met ieder geschikt vliegtuig.quote:Op maandag 26 september 2005 19:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
En zie hier het voordeel als je zoiets doet op grote hoogte, je mag immers niet zomaar daar gaan vliegen, als je al een vliegtuigje kan huren dan jagen ze je echt wel weg als je in de "vlieg-snelwegen" terecht komt waar deze jets opereren.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 29 september 2005 04:29 schreef Furby het volgende:
[..]
Boven flightlevel 640 is het "ieder voor zich" dus kan je ongestoord rondknorren met je leasejet
Bovendien kan je gewoon een slot aanvragen en je in diezelfde luchtweg begeven. Kost je wat knaken aan luchtverkeersbeveiliging. Thats all. Net zoals elke charter maatschappij doet eigenlijk.
Een contrail verschilt per definitie niet van een wolk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kortom: de meningen hierover verschillen nogal, dus je zou het na moeten gaan bij iemand die meer van meteorologie weet. Mij klink het iig niet onlogisch in de oren dat ze lang kunnen blijven hangen, per slot is het waterdamp en wolken kunnen ook lang blijven hangen. En in mijn beleving komt het ook niet voor als iets wat vroeger niet gebuerde maar nu wel. Wel als iets wat nu vaker zichtbaar is dan nu, maar er wordt nu ook veel meer gevlogen dus da's neit zo vreemd.
640? je bedoelt toch niet 640.000 feet hè? De leasjet die hoger dan 20.983,60 meter (en 6 millimeter) kan vliegen moet volgens mij nog bedacht worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 04:29 schreef Furby het volgende:
[..]
Boven flightlevel 640 is het "ieder voor zich" dus kan je ongestoord rondknorren met je leasejet
Bovendien kan je gewoon een slot aanvragen en je in diezelfde luchtweg begeven. Kost je wat knaken aan luchtverkeersbeveiliging. Thats all. Net zoals elke charter maatschappij doet eigenlijk.
Dan huur je toch gewoon een MIG?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
640? je bedoelt toch niet 640.000 feet hè? De leasjet die hoger dan 20.983,60 meter (en 6 millimeter) kan vliegen moet volgens mij nog bedacht worden.![]()
Die haalt 20+ KM? Das wel makkelijker dan een SR-71 of een U2 die doen het tot een km of 25-30 dacht ik zo, maar kunnen niet zoveel meenemen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dan huur je toch gewoon een MIG?
http://www.quantus.be/details.asp?language=nl&productID=1247
Mig 23 Service ceiling: 18,500 mquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dan huur je toch gewoon een MIG?
http://www.quantus.be/details.asp?language=nl&productID=1247
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |