Soms wil het daar wel eens op lijken jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
De slinger van Foucault, Umberto Eco.
Jij hier ook al!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:53 schreef Tiesemans het volgende:
Kortom voordat je absoluut ontkend dat er gerommeld word in het luchtruim, eerst zeker weten.
dat is niet grappig...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wie weet kom je wel spontaan op een echt complot en blijk je helderziend!Heb je meteen de BVD op je telefoonlijn.
![]()
Het moet niet gekker worden, maar, ik dreig het met je eens te zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorals nog, wie claimt maakt hard, en chemtrails bewijzen...
Ik heb betere bewijzen voor brandend water gezien..
Heppu ook last van apathie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, maar, ik dreig het met je eens te zijn...
Dit kost me mijn image, ga es gauw zeggen dat je in chemtrails gelooft of zo.. P
Of zeg ergens anders weer es iets doms, dan kan ik het weer met je oneens zijn
* Pietverdriet geeft ITjer een zoentje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, maar, ik dreig het met je eens te zijn...
Dit kost me mijn image, ga es gauw zeggen dat je in chemtrails gelooft of zo.. P
Of zeg ergens anders weer es iets doms, dan kan ik het weer met je oneens zijn
Er is een nu een skywide ink-trailquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:00 schreef Stenny het volgende:
Heppu ook last van apathie?
De Chemtrails hebbuh ut gedaon.
Inkt overvloed?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:19 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er is een nu een skywide ink-trail
De hele lucht is zwart!!
Paniek ende ellende....
De wereld vergaat - is dat omdat ik straks in slaap val, en hetgeen ik 'de wereld' noem als inwendige projectie daardoor zal verdwijnen..?
Of omdat we straks allemaal aan een inkt-vergiftiging zullen sterven..?
Das met alle samenzwerings theorien zo. We kunnen hier in europa niet eens een meerjarenbegroting voor elkaar krijgen en dat voor 25 landen. Maar 'de overheid' kan wel een samenzwering organiseren waar alle landen aan meedoen en alle luchtvaartmaatschappijen daarbij alle ground crew en allerlei chemische fabrieken met personeel die niets zeggen. Kom nou, daar zijn de wereldregeringen volslagen incompetent voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar denk nu eens nu wie de contrails veroorzaken. Dat zijn commerciële vliegtuigen, dus KLM, Easyjet, Air France etc.
Ten eerste zullen die vanuit hun bedrijfsbelang niet staan te springen om tanks met stoffen in hun vliegtuig op te nemen, want dat is gewicht en gewicht kost geld.
Ten tweede om het stil te houden, zouden alle vliegtuigmaatschappijen in het complot moeten zitten, en het grondpersoneel. Om hoeveel mensen gaat dat wel niet? Dat is niet stil te houden.
Ik zie ook nooit chemtrails wel contrailsquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef Aurora025 het volgende:
Deze week is me iets raars opgevallen. Terwijl het de vorige 2 dagen stralend blauw weer was zonder wolken heb ik niet één chemtrail gezien, maar vandaag zie ik er tientallen, terwijl het net zo stralend blauw is als de vorige 2 dagen. Is het jullie ook opgevallen?
Even een vraagje. Wanneer een vliegtuig die uitlaatgassen in de lucht "sproeit" en het vormt zo'n contrail, dan neem ik aan dat zolang dat vliegtuig blijft vliegen hij die uitlaatgassen blijft uitstoten ? Of kan zo'n contrail ook een tijdelijk proces zijn, dat tijdens de vlucht de contrail ineens ophoudt en het vliegtuig verder vliegt zonder uitlaatgassen/contrail ?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie ook nooit chemtrails wel contrails![]()
Kan melden dat gisterochtend rond 8 uur terwijl ik bezig was met mijn onbijtje in de 'sere' ik genoeg contrails gezien heb, de meeste bleven overigens niet lang hangen.
De uitlaatgassen blijft een vliegtuig uitstoten of je die trail ziet is afhankelijk van de luchtgesteldheid, het is dus mogelijk dat zo'n trail onderbroken is.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef ELblack het volgende:
[..]
Even een vraagje. Wanneer een vliegtuig die uitlaatgassen in de lucht "sproeit" en het vormt zo'n contrail, dan neem ik aan dat zolang dat vliegtuig blijft vliegen hij die uitlaatgassen blijft uitstoten ? Of kan zo'n contrail ook een tijdelijk proces zijn, dat tijdens de vlucht de contrail ineens ophoudt en het vliegtuig verder vliegt zonder uitlaatgassen/contrail ?
Het is afhankelijk van de weersgesteldheid. Je auto "rookt" (waterdamp) in de winter, in de zomer niet. Daarboven gebeurd precies het zelfde, en hoe erg dat het rookt is afhankelijk van luchtvochtigheid en temperatuur. (Overigens rookt een auto meer als deze net gestart is, maar dat komt omdat condens in de uitlaat opgewarmd wordt.)quote:Op maandag 20 juni 2005 15:36 schreef ELblack het volgende:
[..]
Even een vraagje. Wanneer een vliegtuig die uitlaatgassen in de lucht "sproeit" en het vormt zo'n contrail, dan neem ik aan dat zolang dat vliegtuig blijft vliegen hij die uitlaatgassen blijft uitstoten ? Of kan zo'n contrail ook een tijdelijk proces zijn, dat tijdens de vlucht de contrail ineens ophoudt en het vliegtuig verder vliegt zonder uitlaatgassen/contrail ?
Ja onderbroken snap ik dan nog wel, maar dat zo'n contrail in 1x stopt en het vliegtuig kilometers verder vliegt zonder ook maar een spoortje contrail achter te laten. Is de lucht daarboven zo veranderlijk dat van het 1 op andere moment de luchtvochtigheid zo verschilt ?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
De uitlaatgassen blijft een vliegtuig uitstoten of je die trail ziet is afhankelijk van de luchtgesteldheid, het is dus mogelijk dat zo'n trail onderbroken is.
Het is ook niet de reguliere wereldregering die de "New World Order" had verzonnenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Das met alle samenzwerings theorien zo. We kunnen hier in europa niet eens een meerjarenbegroting voor elkaar krijgen en dat voor 25 landen. Maar 'de overheid' kan wel een samenzwering organiseren waar alle landen aan meedoen en alle luchtvaartmaatschappijen daarbij alle ground crew en allerlei chemische fabrieken met personeel die niets zeggen. Kom nou, daar zijn de wereldregeringen volslagen incompetent voor.
De britse regering kan niet eens een 'journalist' van The Sun uit de buurt van Prins Charles en zijn zoon houden. De Amerikanen zijn niet in staat om een ouwe kerel met een lange baard te vinden in een grot. En de Nederlandse regering heeft al problemen met een TBS'er, die ze notabene per openbaar vervoer vervoeren, die ontsnapt.
Als die chemtrail theorien echt waar zouden zijn hadden we in Nederland en Frankrijk wel voor de grondwet gestemd. Hadden we in Iran al lang een democratische westers georienteerde regering. En ging Kim-Jong-Il iedere zaterdag gezellig met Bush op eendenjacht.
Ja lucht is nogal veranderlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef ELblack het volgende:
[..]
Ja onderbroken snap ik dan nog wel, maar dat zo'n contrail in 1x stopt en het vliegtuig kilometers verder vliegt zonder ook maar een spoortje contrail achter te laten. Is de lucht daarboven zo veranderlijk dat van het 1 op andere moment de luchtvochtigheid zo verschilt ?
Wwanneer dergelijke chemicalien als bedoeld in de chemtrail theorie in autobenzine wordt gegooid is het niet alleen effectiever. De mind-controll spullekens worden dan op straar nivo verspreid en vervliegen niet in de Jet-Streams (extreem snelle windstromingen) op 10 km hoogte. En het zou minder snel worden opgespoord, automotoren worden nu eenmaal veel minder streng gecontroleerd dan vliegtuigmoteren. Weer een reden waarom die hele chemtrail theorie onzin is.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat het veel effectiever (want wordt direct op de plaats waar je het hebben wil) zou zijn om de rotzooi die ze zouden willen verspreiden in bijvoorbeeld benzine te gooien. De problemen met het onopgemerkt houden zijn het zelfde. Alleen kunnen de samenzwerings fantasten dan het indrukwekkende woordje " chemtrails" niet gebruiken en is het niet direct zichtbaar.
"depending on my workload"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hééééél wetenschappelijke eisen...
http://www.nexusmagazine.com/writers.html
Iemand nog wat gehoord over de "mother of all lawsuits" against Boeing, Bush and the US Air Force, in 2001 hadden ze al genoeg bewijsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hééééél wetenschappelijke eisen...
http://www.nexusmagazine.com/writers.html
Zijn natuurlijk het zwijgen opgelegt door de mannen in zwart...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Iemand nog wat gehoord over de "mother of all lawsuits" against Boeing, Bush and the US Air Force, in 2001 hadden ze al genoeg bewijs![]()
De nederlandse Skepsis is ook wel een aardige site voor mensen die meer info willen over chemtrails/graancirkels etcquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk het zwijgen opgelegt door de mannen in zwart...
Als je niet wordt gepubliceerd als wetenschapper dan is daar een reden voor. Zo ongeveer elke academische discipline heeft een eigen tijdschriftje. En anders zijn er ook nog de populair-wetenschappelijke tijdschriften die het iets minder nauw nemen met academische regeltjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 05:43 schreef man_in_love het volgende:
Voor meer achtergrond informatie verwijs ik graag naar: Nexus magazine (Australië). Ik ken de editor van dat blad, heb een tijdje voor hem gewerkt, hij publiceert artikelen van wetenschappers die non-mainstream werken en die het artikel al tenminste een keer eerder gepubliceerd hebben (dus wetenschappelijke garantie dat het juist is, anders wordt je niet gepubliceerd als wetenschapper). Heel vaak gaat het om stukken die anders nooit buiten het vakgebied verspreid worden.
Zij publiceren vaker stukken over chemtrails, check hun website maar eens (http://www.nexusmagazine.com), staat genoeg leuke info tussen.
Ook wel te noemen: lijfblad voor kwakzalvers en samenzweringsdenkers.quote:NEXUS is an international bi-monthly alternative news magazine, covering the fields of: Health Alternatives; Suppressed Science; Earth's Ancient Past; UFOs & the Unexplained; and Government Cover-Ups.
Ivan and Katrina - These are both very Russian sounding names.quote:One measure that some secret, but not hidden, operation of the military has deployed against this EM (electromagnetic) scalar warfare is the contrail marking program. This program has deployed a fleet of aircraft, impressive in number, that fly the skies leaving trails that spread out making portions of these EM waves visible. It is like drawing a chalk line over a chessboard where the individual squares that comprise that chessboard are being heated/expanded, cooled/contracted, pushed, lifted, and ionized. There appear to be at least four separate types/mixtures of contrails deployed to ascertain/provide surveillance to the military as to what is happening with the atmosphere in near real time. These planes have very specific flight paths, aligned with energy bursts or extractions, and are not generally broadcasting this chemical mixture into the sky.
In the above The bottom arrow points to one of these EM energy deposit points used to create a cirrus-like cloud. This energy point must then have an opposite pole (+/-) much like a battery; the second arrow points to that second pole. Note that the contrail plane found that point exactly.. Thus clearly demonstrating the precision that these planes use while doing their jobs.
Ja dat wil je wel degelijk. Als je niets wil suggereren, waarom post je die tekst dan in dit topic ? Dat zou dan compleet off-topic zijn, want t heeft niets te maken met de tekst die jij quote.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Had je het nieuws vandaag al gehoord dat heel Nederland last heeft van zieke, bloedende eiken-boom. Na een jaar onderzoek weten ze nog niet waarom die bomen staan te rotten en binnen een paar weken doodgaan. Geen bacterie of schimmel gevonden die het veroorzaakt.
Ik wil hier overigens nix suggereren!!!
ok dan wilde ik het wel degelijkquote:Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat wil je wel degelijk. Als je niets wil suggereren, waarom post je die tekst dan in dit topic ? Dat zou dan compleet off-topic zijn, want t heeft niets te maken met de tekst die jij quote.
De nederlandse regering heeft een 2e hands gulfstream. Verder vliegen ze gewoon in commerciele toestellen van de KLM en Martinair. Wim-Lex doet zo af en toe nog wel eens gezagsvoerder zijn voor martinair (Martin Schröder is een huisvriend van de oranjes).quote:Op maandag 13 juni 2005 07:14 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut geloven.
Neemt niet weg dat je niet moet vergeten dat Boeing alsmede Airbus mede door de desbetreffende regering(en) worden gesubsideerd en ondersteunt.
Waar denk je dat de president van de VS in vliegt en natuurlijk visa versa de staatshoofden in europa .;)
Laat staan het feit dat bijde producenten/partijen letterlijk de lucht boven ons hoofd beheersen.
Boeing en Airbus zijn ook bijde gedeelte op militaire leest geschroeid.
Kortom tijdens de maintance in respectiefelijk de Boeingstal op schiphol als in die van Airbus weten wij niet wat er zich allemaal voordoet..
ugh ugh en er zijn er nog veeeel meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zowel boeing als airbus zijn geen militaire bedrijven.
Airbus beshuldigt Boeing er weer van dat ze over-gesubsidieerd worden via de nasa en de usaf.
Niemand?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef WWSK het volgende:
Heeft iemand hier misschien een verklaring voor?
http://www.chemtrails.nl/map2/on%20off%20switch.wmv
Tuurlijk bouwen ze allebei militaire toestellen. Boein iets aggresievere varianten dan Airbus (die het meer op transport toestellen houdt). Maar beide zijn civiele commerciel bedrijven. En als commercieel moet er nu eenmaal wel brood op de plank komen. Als je een potloden fabriek hebt, en je verkoopt je potloden aan de ministeries van defensie die ze gebruikt om snode plannen uit te tekenen, ben je dan ook een slecht bedrijf? Je hebt dan immers meegewerkt aan de planning van bijvoorbeeld een bombardement. Das wel meer een vraag voor WFL in een ethiek topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:55 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
ugh ugh en er zijn er nog veeeel meer
LOL
zucht *grin*
Dat die strepen niet constant zijn? Wat is daar zo bijzonder aan. De lucht, zeker in de hogere lagen is geen homogene massa. Net zoals in zee zijn daar specifieke stromingen en verschillen in druk en temperatuur. Dat 'geknipper' zal worden veroorzaakt doordat dat vliegtuig door een dwars stroom vliegt, fo een klein gebied met een hogere of lagere luchtdruk of temperatuur.quote:
Iets agressievere modellen ? Dude Boeing heeft notabene Mc Donald Douglas overgenomen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tuurlijk bouwen ze allebei militaire toestellen.
Boeing iets aggresievere varianten dan Airbus (die het meer op transport toestellen houdt).
Maar beide zijn civiele commerciel bedrijven.
En als commercieel moet er nu eenmaal wel brood op de plank komen.
Als je een potloden fabriek hebt, en je verkoopt je potloden aan de ministeries van defensie die ze gebruikt om snode plannen uit te tekenen, ben je dan ook een slecht bedrijf?
Je hebt dan immers meegewerkt aan de planning van bijvoorbeeld een bombardement. Das wel meer een vraag voor WFL in een ethiek topic.
Dat 'die strepen'??quote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat die strepen niet constant zijn? Wat is daar zo bijzonder aan. De lucht, zeker in de hogere lagen is geen homogene massa. Net zoals in zee zijn daar specifieke stromingen en verschillen in druk en temperatuur. Dat 'geknipper' zal worden veroorzaakt doordat dat vliegtuig door een dwars stroom vliegt, fo een klein gebied met een hogere of lagere luchtdruk of temperatuur.
Hè waar is die peter timofeef asl je hem nodig hebt....
De uitlaatgassen van een motor zijn niet constant. Per motor kan de temperatuur verschillen en ook de vochtigheid van het uitlaatgasmengsel verschilt per motor.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:56 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dat 'die strepen'??
Als we het nou hadden over strepen versrpeid over bepaalde afstanden, maar dat is in dit geval dus niet zo, het gaat over strepen die van 1 vliegtuig komen waarbij de ene eerder stop als de andere, dus kan deze zogenaamde 'verklaring' daar niet op van toepassing zijn. Dat snap je toch zeker wel? Waarom reageert de rest er trouwens niet op? Dat snap ik dus niet. Eindelijk eens wat interessant bewijsmateriaal en dan wordt dat weer 's genegeerd.
Komtie nog een keer:
http://www.chemtrails.nl/map2/on%20off%20switch.wmv
Wat ik ook apart vind is dat je aan het begin van het filmpje 3 strepen ervan af ziet komen, (voor ons) links 1 en aan de rechterkant 2, de linkerkant stopt het eerste en daarna pas de rechterkant. Hoeveel meter afstand zit daar tussen, oftewel, wat nou luchtlagen? Men probeert zich altijd in allerlei onmogelijke bochten te wringen om bepaalde feiten maar niet onder ogen te hoeven zien.
Wat nou feitenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:56 schreef WWSK het volgende:
[..]
Dat 'die strepen'??
Als we het nou hadden over strepen versrpeid over bepaalde afstanden, maar dat is in dit geval dus niet zo, het gaat over strepen die van 1 vliegtuig komen waarbij de ene eerder stop als de andere, dus kan deze zogenaamde 'verklaring' daar niet op van toepassing zijn. Dat snap je toch zeker wel? Waarom reageert de rest er trouwens niet op? Dat snap ik dus niet. Eindelijk eens wat interessant bewijsmateriaal en dan wordt dat weer 's genegeerd.
Komtie nog een keer:
http://www.chemtrails.nl/map2/on%20off%20switch.wmv
Wat ik ook apart vind is dat je aan het begin van het filmpje 3 strepen ervan af ziet komen, (voor ons) links 1 en aan de rechterkant 2, de linkerkant stopt het eerste en daarna pas de rechterkant. Hoeveel meter afstand zit daar tussen, oftewel, wat nou luchtlagen? Men probeert zich altijd in allerlei onmogelijke bochten te wringen om bepaalde feiten maar niet onder ogen te hoeven zien.
Het is ook wel vaker gezegd: waarom vliegtuigen? Laat ik er nu even van uit gaan dat een of andere organisatie moedwillig die mysterieuze kastanjeboom ziekte veroorzaakt. Iets wat eerder in dit topic ook al eens is geopperd. Dan is het simpelste toch om met en auto waarin een sproei/verdamp installatie is verborgen een rondje te rijden langs al die bomen? Dat valt niet op (er rijden hier dagelijks 100-en auto's langs de getroffen bomen), is eenvoudig geheim te houden en veel effectiever en goedkoper in de uitvoer.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De uitlaatgassen van een motor zijn niet constant. Per motor kan de temperatuur verschillen en ook de vochtigheid van het uitlaatgasmengsel verschilt per motor.
Ook is, zoals al gezegd, de opbouw van de lucht niet constant. Zowel op grote als op kleine schaal kan de samenstelling, temperatuur en vochtigheid van de lucht zeer verschillend zijn.
Verder is het gedeelte waar één contrail zichtbaar is, vrij klein. Het zou dus goed mogelijk zijn dat die ene motor de juiste samenstelling van uitlaatgassen heeft, die in dat stukje lucht wel een contril vormen en de andere motoren niet.
Natuurlijk vind jij dit weer een uitweg, maar ik kan je met 100% zekerheid verzekeren dat dit theoretisch én praktisch zeer goed mogelijk is.
Dan een vraag aan jou, waarom zijnn chemtrails überhaupt zichtbaar? Zuiver biologische substanties of metalen zie je niet als deze gesproeid worden. Waarom zie je deze "chemtrails" dan wel? Staat dat niet haaks op het proberen verborgen te houden?
Hoezo?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe dan ook het blijft vreemd dat de lucht binnen 5 minuten bewolkt kan zijn
Heb je een bron dat het vroeger sneller weg was? Vroeger en dan nog niet eens zo heel lang geleden was er domweg veel minder vliegverkeer waardoor dit fenomeen minder opviel, nog langer geleden vlogen vliegtuigen een stuk lager.quote:nav vliegtuigen die geweldig grote witte sporen nalaten in de lucht, wat vroeger sneller weg was en daarnaast de nare gevoelens en klachten die men hierna krijgt .
Nee hoor, mensen praten elkaar nogal snel naquote:Over de gehele wereld zelfs zijn er reacties en mensen die dit opvalt?
Dat geeft toch te denken?
Je weet hoe hard het waait op de vlieghoogtes? Ergens van de grond tot 15 kilometer hoogte? Volgens de universiteit van illinois zo'n 60 tot 120 knopen, of wel 110-220 kilometers per uur. Voor dat al die chemicalien neer gedaald zouden zijn zijn ze kilometers ver weg. De klachten zouden dan dus vooral moeten ontstaan op plaatsen waar er geen 'chemtrails' te zien zouden zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe dan ook het blijft vreemd dat de lucht binnen 5 minuten bewolkt kan zijn
nav vliegtuigen die geweldig grote witte sporen nalaten in de lucht, wat vroeger sneller weg was en
daarnaast de nare gevoelens en klachten die men hierna krijgt .
Over de gehele wereld zelfs zijn er reacties en mensen die dit opvalt?
Dat geeft toch te denken?
Zie voor de vermeende gezondheidseffecten van chemtrails ook:quote:Op donderdag 15 september 2005 12:47 schreef zhe-devilll het volgende:
en
daarnaast de nare gevoelens en klachten die men hierna krijgt .
Over de gehele wereld zelfs zijn er reacties en mensen die dit opvalt?
Dat geeft toch te denken?
Interresante sites, ik tel 3 doem/samenzweringsdenkers, een stelletje antiglobalisten en een kaballah goeroe. Niet de meest betrouwbare bronnen van informatie.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:22 schreef WWSK het volgende:
Wat vinden jullie van dit onderzoek: http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml Wetenschappers willen toch altijd onderzoeken die zijn te verifiëren? Bij deze ..
Wat vinden jullie van dit patent: http://www.willthomas.net/Chemtrails/welsbach-seeding.pdf Op z'n minst verdacht, of niet?
Dit project kan er ook makkelijk mee te maken hebben: http://www.metatronics.net/lit/geo2.html (Geoengineering: A Climate Change Manhattan Project) evenals deze: http://www.globalresearch.ca/articles/CHO409F.html (The Ultimate Weapon of Mass Destruction:
"Owning the Weather" for Military Use)
Om nog maar te zwijgen over Edward Teller's zonnescherm idee: http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf (de interessantste gedeeltes zijn geel gemarkeert).
Dingen om rekening mee te houden, ipv ze zo snel te verwerpen .... Vooral die laatste is aan te raden om goed door te nemen.
Leuk lijstje, maar waar is het bewijs dat die klachten/symptomen daadwerkelijk door chemtrails worden veroorzaakt en niet door 'gewone' industriele vervuiling of uitlaat gassen van auto's? Ik mis de connectie namelijk...quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zie voor de vermeende gezondheidseffecten van chemtrails ook:
http://wiki.fok.nl/index.php/Chemtrails
Deze is vandaag toegevoegd.
Ik kom vannacht online en wat ziet mijn oog....quote:Op donderdag 15 september 2005 08:27 schreef Fixers het volgende:
Je bent nu enorm aan zeuren Tiesemans. Er werd ergens geinsinueerd dat boeing en airbus alleen een overheidsmiddel zijn om mensen te beinvloeden via die onzinnige chemtrails theorie. Gebruik je boeren verstand en begrijp dat 1. Die techniek beschreven in die theorie onzin is 2. Het onmogelijk isom op zo een grote schaal een samenzwering op te zetten en geheim te houden.
Maar op jou redenatie kan ik ook nog wel even doorgaan: Harley Davidson is slecht (want die leverden op grote schaal motoren aan het amerikaanse leger. Rolls Royce is slecht, die bouwen immers het meerendeel van de motoren voor grote militaire vliegtuigen. De metaal indudtrie is ook zo verderfelijk die leveren immers materiaal om wapens te maken.... Dat zijn ook allemaal puuroverheidsinstrumentern om dood en verderf te zaaien?
Dat hoef je niet uit te zoeken. Ga maar gewoon uit van veel tot meerderheidsbelang. Maar dat maakt ze nog steeds niet tot wat gesugerreerd wordt dat deze bedrijven zijn (onderdeel van een maf complot met als enig doel de mensheid te besproeien met ziektes en hun gedachten te beinvloeden). Of heb je soms nog theorien dat de NS een manipulatiemiddel is, samen met de KPN en nog wat andere ex-staatsbedrijven?quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:39 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ik kom vannacht online en wat ziet mijn oog....
"boeren verstand, zeuren en Fixers" in een oog opslag en allemaal richting mijzelf.
Nou dan denk ik bij mezelf jij je zin want ipv dat je opel en fokker noemt :S.
En tevens ben je dan in je (uiterst gefrustreerd ogende) reactie de houtverwerkende industrieën vergeten op te sommen, aangezien deze de kolven voor geweren en dergelijke leverde.
Een "de nek omgedraaide" gezondheidszorg zoals in Nederland eens was en nu dus is genekt, zie ik eerder waar mogelijk als een overheidsinstrument om dood en verderf te zaaien ja.
Verder weet ik (nog) niet hoeveel Boeing en Airbus aandelen in bezit zijn van (locale) overheden.
Maar ik zal het zeker eens uitzoeken.
Wat is dan wel het doel van die chemtrails? "De theorie" is dat er moedwillig wordt gerommeld met vliegtuigen en/of de brandstof om bepaalde stoffen uit te stoten.... Dus je wilt geen mensen (of andere organismen) ziek maken, je wilt geen gedachten/gedrag beinvloeden, waarom haal je je dan zo verschrikkelijk veel werk op de hals? Lijkt me niet dat je enorme moeite gaat doen om dat het "wel leuk lijkt".quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:49 schreef WWSK het volgende:
Hey Fixers, als jij beweert dat het doel van chemtrails is om mensen ziek te maken en hun gedachten te beïnvloeden, dan ben je nog slechter op de hoogte dan ik al dacht. Dan snap je er werkelijk waar totaal geen drol van. Iedereen met een heel klein beetje gezond verstand kan toch zelf ook wel bedenken dat er wel heel wat meer vermoedelijke redenen bestaan voor zo een grootschalige operatie? Of is je gedachtengang echt maar zó beperkt. Ook zijn je reacties wel erg kort door de bocht en heb je dus eigenlijk bijzonder weinig te melden. Opvallend weinig reacties sowieso op de links die ik geef en op het filmpje. Lijkt me een duidelijke zaak. Anders moet je ze meteen horen met z'n allen en nu is het heerlijk stil.![]()
Ok, laat ik dan maar op je ingaan, ben je ook weer tevredenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:49 schreef WWSK het volgende:
Opvallend weinig reacties sowieso op de links die ik geef en op het filmpje. Lijkt me een duidelijke zaak. Anders moet je ze meteen horen met z'n allen en nu is het heerlijk stil.![]()
Als je zo'n metaal of stof ontdekt en je hebt dat patent dan is het waarschijnlijk heel profijtelijk en zullen vliegtuig maatschappijen subsidies krijgen als ze er gebruik van maken. Reden te meer om het juist niet geheim te houden, het is oorlog in airline land momenteel en de maatschappiejn doen van alles om klanten te trekken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan maar op je ingaan, ben je ook weer tevreden
Het merendeel, zo niet alle links die je geeft, zijn links over het veranderen van het klimaat, vaak ten goede (tegen broeikaseffect) Waarop dan zoveel verhullen, waarom het zo geheim houden? Zelfs al zou het doel klimaatbeheersing zijn met een achterliggend kwaad, dan nog is het makkelijker om onder het motto van broeikasvermindering de evil plannen ten uitvoor te brengen.
Waarom moet alles zo in het geniep?
Ik weet praktisch zeker, als jij met een goed kloppend patent aankomt, waarmee je aantoont dat je met uitstoting van metaal X je het broeikaseffect kunt teniet doen, je waarschijnlijk toestemming krijgt om het te proberen (naar peer reveiw en andere discussies). Niemand zou dan meer iets achter een contrail zoeken, anders dan een contrail of jouw broeikas experiment.
Is toch veel simpeler?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |