It doesn't matter to the Jesus!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
30-7!
Is hij de zoon van Allah?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
It doesn't matter to the Jesus!
Kun je iets meer in detail treden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:32 schreef kLowJow het volgende:
Johan... vertel ons eens hoe het er vroeger allemaal aan toe ging.
helaas krijg ik daar niet zoveel kans voor:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef chairman.fx het volgende:
zakjappannertje lurkt volgens mij alle slowchats mee, en dan af en toe toeslaan
Brrr, wat zijn dikke tieten toch lelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
helaas krijg ik daar niet zoveel kans voor:
[afbeelding]
Vertel eens een leuke (onbekende) mythe of sage met een kern van waarheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je iets meer in detail treden?
Tietpillen... Hoe en Wat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Brrr, wat zijn dikke tieten toch lelijk.
Dat wel, maar niets blijft wat het had moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nou Katholiek opgevoed?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
helaas krijg ik daar niet zoveel kans voor:
[afbeelding]
ik zit 'm ook te kijkenquote:
''Averij oplopen'' was oorspronkelijk een andere uitdrukking voor ''syfilis oplopen.'' De eerste syfilis-slachtoffers in West-Europa waren monniken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke (onbekende) mythe of sage met een kern van waarheid.
Ja, ja!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Averij oplopen'' was oorspronkelijk een andere uitdrukking voor ''syfilis oplopen.'' De eerste syfilis-slachtoffers in West-Europa waren monniken.
In de VS is een zwart gemeenteraadslid eens boos weggelopen, omdat een collega het hem onbekende woord ''niggardly'' gebruikte.
Na Waterloo wilde een Britse officier de kruisboog weer invoeren.
De scene in A Bronx Tale waar een bende motorrijders te grazen wordt genomen, is ontleend aan een waargebeurd incident waarbij de mannetjesputters van John Gotti een stel vervelende bezoekers molesteerden.
Zoiets?
Die zweep geluid de hele tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |