quote:
kan je ook nog in normale mensentaal reageren, of heeft yvonne een bot/machine van je gemaakt met 5 verschillende zinnetjes in je?quote:op woensdag 15 juni 2005 11:26 schreef havoc het volgende:
waarschuwing, nou optiefen.
exterminate!!quote:op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef the_langolier het volgende:
destroy, havoc, destroy!
nothing, absolutely nothing must delay this all-glorious project.quote:
typisch geval van een nerd, duidelijkquote:op woensdag 15 juni 2005 11:39 schreef the_langolier het volgende:
[..]
nothing, absolutely nothing must delay this all-glorious project.
one species must survive above all others and to do so it would set me above the gods and through the darkness, i will have that power!!!
quote:op woensdag 15 juni 2005 11:42 schreef badkeukentegel het volgende:
typisch geval van een nerd, duidelijk![]()
eensch.quote:op woensdag 15 juni 2005 15:06 schreef scorpie het volgende:
tis een te leuk topic
helaasch, ik heb het geprobeerd, maar als iedereen offtopic gaat, dan kan ik er niks aan doen hequote:op woensdag 15 juni 2005 15:27 schreef the_langolier het volgende:
ontbreezah-woorden deze topic is helaas niet meer terug in het gareel te brengen. mits een full-out attack, dunkt mij.
quote:offtopic gepost met doel een topic om zeep te helpen.
vanaf heden doe je dat maar 1 keer want je bent meteen een week met verlof, oftewel weekban. je hoeft niet te reageren als je niets te vertellen hebt. af en toe hebben wij het idee dat er post junks zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. gaan we dus ook maatregelen tegen nemen door je gewoon een week lang van onzin af te tiefen, misschien dat je dan even kan afkicken.
quote:op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef rowdie het volgende:
ruis , hoe heb je dit ooit kunnen doen!![]()
ik heb een fantastisch idee!!!!
een slotje op een meesterlijk intelligent topic!![]()
quote:op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef kastanova het volgende:
[knip]
en het méést ergerlijke zijn nog de hersenloze infantielen op onz, dat is echt op geen enkel ander forum zo extreem.
"ja hela, wa doede gij met m'n topic? ik had het keigave openingspost met een plaatje van een bierflesje man!"
en het dan ook nog serieus menen hé!
[knip]
quote:op donderdag 16 juni 2005 01:16 schreef cerror het volgende:
is ruis dood?!!!!!!!
kijk hier!!!1!!!eene!!!!
quote:
je opent dus bewust baggertopics en gaat achteraf zeuren als anderen hetzelfde doenquote:op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef siemen het volgende:
was het niet wat vreemd dat het bagger topic post *hier* een getal van dead-doll wel gedoogd werdt, waar mijn soortgelijke bagger topic, 1, wat een klein uurtje eerder open ging wél meteen op slot ging?
niet dat het onterecht was dat mijn topic dicht ging, maar het lijkt me dat zoiets dan ook wel consequent moet worden aangepakt?
of heeft dit 'gedoog beleid' te maken met de status van de user?
je hebt zojuist schuld bekend, dus in principe is dit gewoon een banaanvraag voor jezelf begrijp ik?quote:op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef havoc het volgende:
kappen met die bagger of je hebt een weekban.
quote:op donderdag 16 juni 2005 16:35 schreef siemen het volgende:
als jij het zo ziet, prima.
ik val het beleid niet aan, ik vraag me simpel af waarom het bij de een wel gedoogd wordt en bij de ander niet.
bovendien heb ik afgezien van dit ene topic geen echte bagger topics geopend in de laatste tijd, dus lijkt een directe weekban mij een beetje overdreven.
anyway, schijnbaar is mijn vraag gezien het openen van dat topic onterecht, dus laat dan maar hangen.
uit de faqquote:4) niet iedereen mag even veel hier in onzin. als er iemand anders iets meer mag is dat een uitzonderings regel. ga niet proberen hetzelfde te mogen.
och af en toe ff met je tong over zon lekkere poepert is best jummie hoorquote:op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef snakey het volgende:
[..]
en dan ook nog zo nutteloos voor je.![]()
voor mij blijf je frits.quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:35 schreef aurelianus het volgende:
ik ben caesar lucius domitius aurelianus augustus, germanicus maximus, gothicus maximus, parthicus maximus, restitutor orientis, restitutor orbis.
een beetje meer respect mag ook wel.quote:
ik dank u voor uw komst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |