Dag Koen, welkom in ons praatgroepjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mijn naam wil je niet weten.. ook ik loop stage
Ik ben c0mpleX, en ik loop nog 5 uur en 40 min stagequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is jitzzzze. Momenteel loop ik stage.
En wie is u?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:18 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Ik ben c0mpleX, en ik loop nog 5 uur en 40 min stage
ik wenste graag anoniem te blijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dag Koen, welkom in ons praatgroepje![]()
Nee Koen, dat kan helaas nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wenste graag anoniem te blijven
kan ik niet worden overgeplaatst naar een ander groepje?
Ik moet hier nog wat doen...quote:
oke jongens.. het is weer zo ver. tijd voor een groeps knuffelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wenste graag anoniem te blijven
kan ik niet worden overgeplaatst naar een ander groepje?
Nou, nu komen de stoere verhalenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Ik moet hier nog wat doen...
Niet de heledag de tijd om te spammen hier...
Vanmorgen zie een chick de bus missen die bij me om de hoek woont.
Heer als ik ben... bzzzzzz raampje open... hey wil je meerijden naar het station![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke jongens.. het is weer zo ver. tijd voor een groeps knuffel
[afbeelding]
fijn dat je m'n naam blijft benadrukken, vind je 'm mooi?quote:
Chick terug : Nee rot op homo jij bent lelijk ik wacht wel op de volgende busquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Ik moet hier nog wat doen...
Niet de heledag de tijd om te spammen hier...
Vanmorgen zie een chick de bus missen die bij me om de hoek woont.
Heer als ik ben... bzzzzzz raampje open... hey wil je meerijden naar het station![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Chick terug : Nee rot op homo jij bent lelijk ik wacht wel op de volgende bus
ik pas!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke jongens.. het is weer zo ver. tijd voor een groeps knuffel
[afbeelding]
Ik ken alleen maar nerds die koen heten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn dat je m'n naam blijft benadrukken, vind je 'm mooi?
Koreman.... waarom ben jij fisher dan, jij had beter de boer van Babba_ kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
fijn dat je m'n naam blijft benadrukken, vind je 'm mooi?
[..]
tja, ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar nerds die koen heten.
en dat is niet eens gelogen![]()
Ik ken nog helemaal geen koen, dus koen jij bent de eerste koen die ik kenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar nerds die koen heten.
en dat is niet eens gelogen![]()
ik ben eigenwijs, denk je uberhaupt dat ik behandeling wensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:22 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee Koen, je moet mee doen.. hoort bij de behandeling
het is verplichte opname.. weet je nog?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ben eigenwijs, denk je uberhaupt dat ik behandeling wens
feestquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ken nog helemaal geen koen, dus koen jij bent de eerste koen die ik ken
dat kan niet, heb altijd nog de keuzequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
het is verplichte opname.. weet je nog?
ps. ben ff monitor plaatsen bij een gebruiker, tot zoww
Kun je vangen ??? komt ie !!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ps. ben ff monitor plaatsen bij een gebruiker, tot zoww
ehmz, haha?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je vangen ??? komt ie !!!!!!
*kling bats boem*
Oeps blijkbaar kon je niet vangen, ik zag niet dat 1 arm in het gips zat
'k weet het, sloeg nergens op, maar ik verveel me zoquote:
Zeg dan maar dat ie koffie voor je moet halenquote:
[..]
ik bedoelde met missen "niet zien"quote:
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Nee ze was vrolijk meegereden netjes afgezet op het station
![]()
blijkbaar goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?
Jij wilde toch een stoer verhaal horen, verteld hij er 1 is het weer niet goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?
Maar geen ongeloofwaardige verhalenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wilde toch een stoer verhaal horen, verteld hij er 1 is het weer niet goed
Dat had je er niet bij gezegdquote:
Geef nou maar toe, je deed het alleen maar omdat je dr wil neukenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Neo666 het volgende:
Wat is er nu ongeloofwaaridg aan![]()
We konden elkaar wel vaag van zien omdat ze bij me om de hoek woont.
Doe ik eens aardig gelooft niemand me![]()
nee mag nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik mijn vreugde met jullie delen door te zeggen dat ik over 1 uur en 24 minuten naar huis ben
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Neo666 het volgende:
Wat is er nu ongeloofwaaridg aan![]()
We konden elkaar wel vaag van zien omdat ze bij me om de hoek woont.
Doe ik eens aardig gelooft niemand me![]()
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"
Dan ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijk
Nou dan zou ik het wel gedaan hebben hoorquote:
mja, ik deed dat ook vanochtend.. alleen ik kende d'rquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"
En jij zou echt gehoord hebben: "oprotten homo, ik wacht wel"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het wel gedaan hebben hoor
Je zusje telt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik deed dat ook vanochtend.. alleen ik kende d'r
Maar ik zou mijn buurmeisje ook nooit een lift geven, ik heb een scheit hekel aan drquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij zou echt gehoord hebben: "oprotten homo, ik wacht wel"
![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijk
en zo te horen heeft 't weinig uitgemaakt of je d'r nou een lift had gegeven of nietquote:
Misschien weet je wel een paar dingen niet van hemquote:
Over een uur en 15 minuten ben ik weg, wel opschieten dus he ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
mja, mensen ik ga heel even wat doen..
en daarna maandelijkse beoordeling
hojje
Blijkbaar denkt ie dat welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je denkt echt dat je zogenaamde actie van vanmorgen succes had?
hij word geplayedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt ie dat wel
Zij denkt alleen maar : Tering wat een loser die gozer, maar goed hij geeft me een lift dus hij is bruikbaar als chauffeur
Precies, dat was ook mijn stille hint. Hopende dat die neonazi666 er zelf achter zou komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zij denkt alleen maar : Tering wat een loser die gozer, maar goed hij geeft me een lift dus hij is bruikbaar als chauffeur
Ik denk ik zeg het maar gewoon, want ik heb totaal geen hoop voor hem dat ie het ooit zelf zou snappenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, dat was ook mijn stille hint. Hopende dat die neonazi666 er zelf achter zou komen
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar gewoon, want ik heb totaal geen hoop voor hem dat ie het ooit zelf zou snappen
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensen
durf duidelijke taal te vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensen
Lieve stagiairs,quote:
goeieochtend, dat is dan ¤5 per woord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemiddag, mag ik wat duidelijke taal alstublieft?
Je hebt van die mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een losers hier: 3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Pls flame mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaloers? op wat? Ik heb nog niets van jou gehoord om jaloers op te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Pls flame me![]()
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers![]()
Dus ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laatste stage dagvanaf volgende week werken
gelukkig heb ik mijne wel beveiligdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een losers hier: 3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Je bent volwassen, dus ik begrijp niet dat jij stage hebt gelopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laatste stage dagvanaf volgende week werken
Hij heeft een meisje vervoerd die hem heeft gebruikt, daar moet je jaloers op zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaloers? op wat? Ik heb nog niets van jou gehoord om jaloers op te zijn
Ik kon kiezen, of 8 mb via een kabel, of 11mbit draadloos.quote:
Nou, kijk mij eens jaloers zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje vervoerd die hem heeft gebruikt, daar moet je jaloers op zijn
ik heb 2pc's met kabels, maar mn laptop zit via een wireless accespoint.. en die zet ik alleen aan als ik op de laptop gaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kon kiezen, of 8 mb via een kabel, of 11mbit draadloos.
Nou ja, kiezen kiezen, niet echt een keuze
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruiktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, kijk mij eens jaloers zijn.
Mensen, ik ben jaloers dat ik niet gebruikt ben door een meisje en neonazi666 wel. Dat wil ik oooookk...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruikt
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb 2pc's met kabels, maar mn laptop zit via een wireless accespoint.. en die zet ik alleen aan als ik op de laptop ga Zie mij eens patsen met mijn netwerk thuis
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |