Dan ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijk
Nou dan zou ik het wel gedaan hebben hoorquote:
mja, ik deed dat ook vanochtend.. alleen ik kende d'rquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"
En jij zou echt gehoord hebben: "oprotten homo, ik wacht wel"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dan zou ik het wel gedaan hebben hoor
Je zusje telt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik deed dat ook vanochtend.. alleen ik kende d'r
Maar ik zou mijn buurmeisje ook nooit een lift geven, ik heb een scheit hekel aan drquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij zou echt gehoord hebben: "oprotten homo, ik wacht wel"
![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijk
en zo te horen heeft 't weinig uitgemaakt of je d'r nou een lift had gegeven of nietquote:
Misschien weet je wel een paar dingen niet van hemquote:
Over een uur en 15 minuten ben ik weg, wel opschieten dus he ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Fisher het volgende:
mja, mensen ik ga heel even wat doen..
en daarna maandelijkse beoordeling
hojje
Blijkbaar denkt ie dat welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je denkt echt dat je zogenaamde actie van vanmorgen succes had?
hij word geplayedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt ie dat wel
Zij denkt alleen maar : Tering wat een loser die gozer, maar goed hij geeft me een lift dus hij is bruikbaar als chauffeur
Precies, dat was ook mijn stille hint. Hopende dat die neonazi666 er zelf achter zou komenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zij denkt alleen maar : Tering wat een loser die gozer, maar goed hij geeft me een lift dus hij is bruikbaar als chauffeur
Ik denk ik zeg het maar gewoon, want ik heb totaal geen hoop voor hem dat ie het ooit zelf zou snappenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, dat was ook mijn stille hint. Hopende dat die neonazi666 er zelf achter zou komen
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar gewoon, want ik heb totaal geen hoop voor hem dat ie het ooit zelf zou snappen
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensen
durf duidelijke taal te vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn tegen mensen
Lieve stagiairs,quote:
goeieochtend, dat is dan ¤5 per woord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemiddag, mag ik wat duidelijke taal alstublieft?
Je hebt van die mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een losers hier: 3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Pls flame mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaloers? op wat? Ik heb nog niets van jou gehoord om jaloers op te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Pls flame me![]()
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers![]()
Dus ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laatste stage dagvanaf volgende week werken
gelukkig heb ik mijne wel beveiligdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een losers hier: 3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Je bent volwassen, dus ik begrijp niet dat jij stage hebt gelopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Laatste stage dagvanaf volgende week werken
Hij heeft een meisje vervoerd die hem heeft gebruikt, daar moet je jaloers op zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaloers? op wat? Ik heb nog niets van jou gehoord om jaloers op te zijn
Ik kon kiezen, of 8 mb via een kabel, of 11mbit draadloos.quote:
Nou, kijk mij eens jaloers zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje vervoerd die hem heeft gebruikt, daar moet je jaloers op zijn
ik heb 2pc's met kabels, maar mn laptop zit via een wireless accespoint.. en die zet ik alleen aan als ik op de laptop gaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kon kiezen, of 8 mb via een kabel, of 11mbit draadloos.
Nou ja, kiezen kiezen, niet echt een keuze
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruiktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, kijk mij eens jaloers zijn.
Mensen, ik ben jaloers dat ik niet gebruikt ben door een meisje en neonazi666 wel. Dat wil ik oooookk...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruikt
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb 2pc's met kabels, maar mn laptop zit via een wireless accespoint.. en die zet ik alleen aan als ik op de laptop ga Zie mij eens patsen met mijn netwerk thuis
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stil maar jitz-geval, ooit zal jij ook een meisje vinden die je alleen maar gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |