dat kan niet, heb altijd nog de keuzequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
het is verplichte opname.. weet je nog?
ps. ben ff monitor plaatsen bij een gebruiker, tot zoww
Kun je vangen ??? komt ie !!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ps. ben ff monitor plaatsen bij een gebruiker, tot zoww
ehmz, haha?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je vangen ??? komt ie !!!!!!
*kling bats boem*
Oeps blijkbaar kon je niet vangen, ik zag niet dat 1 arm in het gips zat
'k weet het, sloeg nergens op, maar ik verveel me zoquote:
Zeg dan maar dat ie koffie voor je moet halenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Chick terug : Nee rot op homo jij bent lelijk ik wacht wel op de volgende bus
ik bedoelde met missen "niet zien"quote:
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Nee ze was vrolijk meegereden netjes afgezet op het station
![]()
blijkbaar goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?
Jij wilde toch een stoer verhaal horen, verteld hij er 1 is het weer niet goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, stoere verhalen verzinnen smorgens vroeg?
Maar geen ongeloofwaardige verhalenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wilde toch een stoer verhaal horen, verteld hij er 1 is het weer niet goed
Dat had je er niet bij gezegdquote:
Geef nou maar toe, je deed het alleen maar omdat je dr wil neukenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Neo666 het volgende:
Wat is er nu ongeloofwaaridg aan![]()
We konden elkaar wel vaag van zien omdat ze bij me om de hoek woont.
Doe ik eens aardig gelooft niemand me![]()
nee mag nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik mijn vreugde met jullie delen door te zeggen dat ik over 1 uur en 24 minuten naar huis ben
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Neo666 het volgende:
Wat is er nu ongeloofwaaridg aan![]()
We konden elkaar wel vaag van zien omdat ze bij me om de hoek woont.
Doe ik eens aardig gelooft niemand me![]()
Behalve als er een achterliggende gedachte achter zit natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken niemand die smorgens zo wakker is dat hij denk: "ahh, laat ik dat arme, maar zeer lekkere meisje een lift geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |