juist, 't is dus alleen maar nuttig voor je tearquote:
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, 't is dus alleen maar nuttig voor je tear
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ook
Ervaring mee ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ook
je geestelijke toestant was sowieso al labiel?quote:
was hopeloos geval, ze wilde wel het verblijf in de inrichting vergoeden.. ga ik morgen weer heenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
je geestelijke toestant was sowieso al labiel?
ik dacht dat je daar ookal stage liep?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
was hopeloos geval, ze wilde wel het verblijf in de inrichting vergoeden.. ga ik morgen weer heen
nee moet prive en werk gescheiden houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar ookal stage liep?
das waarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee moet prive en werk gescheiden houden
heb je toch nooit gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ben moe en ik begrijp helemaal niets van wat ik aan het doen ben
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.quote:
én ben je zo traagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.
Hallo, mijn naam is jitzzzze. Momenteel loop ik stage.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.
Mijn naam wil je niet weten.. ook ik loop stagequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is jitzzzze. Momenteel loop ik stage.
En wie is u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |