Nu moet je zelf lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, dat miste ik dus aan 't feit dat tweakerd hier niet zit
Waarom zegt inderdaad iedereen altijd Goede morgen, als je het letterlijk opvat wens je iemand een goede volgende dag .... je moet toch iemand een goede vandaag wensen ?quote:
nee dat heb je gister al gedaan danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zegt inderdaad iedereen altijd Goede morgen, als je het letterlijk opvat wens je iemand een goede volgende dag .... je moet toch iemand een goede vandaag wensen ?
mja, ze hebben er nu 1 dichterbij gezet dus zover hoef ik niet meer te lopenquote:
Dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ze hebben er nu 1 dichterbij gezet dus zover hoef ik niet meer te lopen
Frontpage kunnen we zelf ook lezen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan zijn mijn posts nog informatief
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef c0mpleX het volgende:
'Taxiboot' met vluchtelingen haalt VS niet
kregen onderweg een lekke band
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef c0mpleX het volgende:
'Taxiboot' met vluchtelingen haalt VS niet
kregen onderweg een lekke band
haal een rib uit je lijf dan kan je beter met jezelf spelenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Koffie is op... hmmm wat zal ik nu eens gaan drinken
Erm nee dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
haal een rib uit je lijf dan kan je beter met jezelf spelen
dan heb je een spare -ribquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
haal een rib uit je lijf dan kan je beter met jezelf spelen
juist, 't is dus alleen maar nuttig voor je tearquote:
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist, 't is dus alleen maar nuttig voor je tear
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ook
Ervaring mee ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:03 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en als je zegt dat je er geestelijke problemen door hebt, krijg je t nog vergoed van de verzekering ook
je geestelijke toestant was sowieso al labiel?quote:
was hopeloos geval, ze wilde wel het verblijf in de inrichting vergoeden.. ga ik morgen weer heenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
je geestelijke toestant was sowieso al labiel?
ik dacht dat je daar ookal stage liep?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
was hopeloos geval, ze wilde wel het verblijf in de inrichting vergoeden.. ga ik morgen weer heen
nee moet prive en werk gescheiden houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar ookal stage liep?
das waarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee moet prive en werk gescheiden houden
heb je toch nooit gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik ben moe en ik begrijp helemaal niets van wat ik aan het doen ben
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.quote:
én ben je zo traagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.
Hallo, mijn naam is jitzzzze. Momenteel loop ik stage.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Idd nog geen koffie gehad vandaag, daarom voel ik me zo gaar.
Mijn naam wil je niet weten.. ook ik loop stagequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is jitzzzze. Momenteel loop ik stage.
En wie is u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |