Dat zie je toch ? Heb net een hele stapel zelf zo gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Jij strijkt zeker je zakdoeken ook?quote:
Ja hoor, werkt prima!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...quote:
Daarom pak ik altijd gewoon de bovenste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het vouw aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het kreuk aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
De vorige keer dat ik het zag, was het filmpje langer. Na dat wat je bij dit filmpje ziet, kwam volgens mij ook nog iets met lange mouwen voorbij. Dat ben ik echter ook weer vergeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Molluck het volgende:
Mijn moeder is onder de indruk en ze kan het inmiddels ook
Nadeel is dat het alleen lukt met korte mouwen en vooral, toen ik dat t-shirt net weer uitvouwde zit het heel raar...
Een normale vouw (mouwen naar binnen, dubbelvouwen over de lengte) vouwt wat makkelijker uit
Ik heb wel een link naar het hele filmpje, maar die werkt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik het zag, was het filmpje langer. Na dat wat je bij dit filmpje ziet, kwam volgens mij ook nog iets met lange mouwen voorbij. Dat ben ik echter ook weer vergeten.
Maar dan moet je degene die net uit de was komt onderop leggen...Da's niet handig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daarom pak ik altijd gewoon de bovenste.
'k heb er een kleine 200.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladeren.
Nee, waarom? Ik draag dus gewoon een shirt dat net uit de was komt dan. En zoveel shirts heb ik ook weer niet, dus ik kom eens de zoveel tijd, als ik een tijdje geen zin heb gehad om te wassen, vanzelf onderaan de stapel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar dan moet je degene die net uit de was komt onderop leggen...Da's niet handig.
Die zag ik zonet idd ook. Is voor Kentucky Fried Chicken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Molluck:
Er is toch zo'n reclame, met deze zelfde vrouw, maar dan doet ze het heel snel, nog sneller dan nu en dan hoor je zo'n voice-over
Volgens mij verteld ze toch duidelijk wat je moet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef lovegrrl het volgende:
iemand die het ff stap voor stap uit wil leggen?
ik heb et nu best vaak geprobeert maar et lukt niet
tot daar gaat et goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Volgens mij verteld ze toch duidelijk wat je moet doen
Leg je tshirt voor je, pak het tshirt op de helft (van kraag naar onderkant) op een kwart van de breedte vast (verste van je af) ga vanuit daar in een rechte lijn naar de kraag en pak het shirt daarvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |