Dat zie je toch ? Heb net een hele stapel zelf zo gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Jij strijkt zeker je zakdoeken ook?quote:
Ja hoor, werkt prima!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...quote:
Daarom pak ik altijd gewoon de bovenste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het vouw aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het kreuk aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
De vorige keer dat ik het zag, was het filmpje langer. Na dat wat je bij dit filmpje ziet, kwam volgens mij ook nog iets met lange mouwen voorbij. Dat ben ik echter ook weer vergeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Molluck het volgende:
Mijn moeder is onder de indruk en ze kan het inmiddels ook
Nadeel is dat het alleen lukt met korte mouwen en vooral, toen ik dat t-shirt net weer uitvouwde zit het heel raar...
Een normale vouw (mouwen naar binnen, dubbelvouwen over de lengte) vouwt wat makkelijker uit
Ik heb wel een link naar het hele filmpje, maar die werkt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik het zag, was het filmpje langer. Na dat wat je bij dit filmpje ziet, kwam volgens mij ook nog iets met lange mouwen voorbij. Dat ben ik echter ook weer vergeten.
Maar dan moet je degene die net uit de was komt onderop leggen...Da's niet handig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daarom pak ik altijd gewoon de bovenste.
'k heb er een kleine 200.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladeren.
Nee, waarom? Ik draag dus gewoon een shirt dat net uit de was komt dan. En zoveel shirts heb ik ook weer niet, dus ik kom eens de zoveel tijd, als ik een tijdje geen zin heb gehad om te wassen, vanzelf onderaan de stapel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar dan moet je degene die net uit de was komt onderop leggen...Da's niet handig.
Die zag ik zonet idd ook. Is voor Kentucky Fried Chicken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Molluck:
Er is toch zo'n reclame, met deze zelfde vrouw, maar dan doet ze het heel snel, nog sneller dan nu en dan hoor je zo'n voice-over
Volgens mij verteld ze toch duidelijk wat je moet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef lovegrrl het volgende:
iemand die het ff stap voor stap uit wil leggen?
ik heb et nu best vaak geprobeert maar et lukt niet
tot daar gaat et goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Volgens mij verteld ze toch duidelijk wat je moet doen
Leg je tshirt voor je, pak het tshirt op de helft (van kraag naar onderkant) op een kwart van de breedte vast (verste van je af) ga vanuit daar in een rechte lijn naar de kraag en pak het shirt daarvast.
Wat een moeilijk verhaal.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladeren.
Overigens las ik van de week een leuke tip in een "Huishoudelijk Trucjes Boek". Je moest dan overhemden kopen met een bepaalde verhouding katoen/nog wat. Die dingen (max 6) wassen op 40 graden en anderhalf uur laten weken en niet centrifugeren. Als je die dingen dan in model trok en dan liet opdrogen hoef je ze nooit meer te strijken!
Ik zal de exacte tip nog wel een keer opzoeken.
De wereld draait niet om jouquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Avani het volgende:
Ik hang eigenlijk al mijn kleren op, dus wat heb ik hier aan.
Oh ja joh ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:31 schreef BMW_Master het volgende:
@djellie, Pietvedriet kwam er allang mee, dan ga jij hem ff papegaaien.
@ Beamer_Master: dit topic is al ruim 1,5 maand oud en dan kom jij nu nog met deze info aankakken ?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:31 schreef BMW_Master het volgende:
@djellie, Pietvedriet kwam er allang mee, dan ga jij hem ff papegaaien.
Hoe doe je dat gooitrucje dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Volgens mij verteld ze toch duidelijk wat je moet doen
Leg je tshirt voor je, pak het tshirt op de helft (van kraag naar onderkant) op een kwart van de breedte vast (verste van je af) ga vanuit daar in een rechte lijn naar de kraag en pak het shirt daarvast. Ga met die hand naar de onderkant van het shirt, doe dat leuke gooi trucje, nog 1x vouwen en voila![]()
nou dat filmpje van dat meisje met die bekers nadoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:06 schreef Étoile het volgende:
Heel oud filmpje, ik kan het dan ook wel. Enige is dat je hele rare vouwen in je t-shirts krijgt als je ze een tijdje zo laat liggen. Ik doe het toch maar gewoon via de ouderwetse manier dus
Die KFC filmpjes zijn sowieso allemaal van die oude 'bekende' online filmpjes.
Hey die is ook leuk, zo'n hulpmiddel heb ik ook wel eens in kledingwinkels gezien. Ziet er ook wel héél netjes uit inderdaad als al je shirtjes even breed zijn opgevouwen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor mensen die het niet kunnen, maar wel nog wat karton hebben liggen: http://youtube.com/watch?v=5qDoNgL82Pc&search=fold%20t-shirt
We know what to do with... chickenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:02 schreef Molluck het volgende:
Er is toch zo'n reclame, met deze zelfde vrouw, maar dan doet ze het heel snel, nog sneller dan nu en dan hoor je zo'n voice-over
"jaha, maar wij zijn heel goed met [...]" (ik weet niet meer waarvoor die reclame is)
Toen dacht ik echt zo, wtf, dat kan nooit, maar zo is het best mogelijk, es een keer proberen
wat een leuk filmpjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor mensen die het niet kunnen, maar wel nog wat karton hebben liggen: http://youtube.com/watch?v=5qDoNgL82Pc&search=fold%20t-shirt
ik wil dat ding een keer maken manquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Supermarkt. Die krijgen vast wel eens dingen in grote dozen geleverd. Die dozen zijn dan ook niet handig voor klanten, erg groot maar niet sterk genoeg om vol te laden met boodschappen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik wil dat ding een keer maken manmaar hoe kom je in godsnaam aan 1m² karton
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |