Dat zie je toch ? Heb net een hele stapel zelf zo gedaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Jij strijkt zeker je zakdoeken ook?quote:
Ja hoor, werkt prima!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar werkt het ook in de praktijk?
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...quote:
Daarom pak ik altijd gewoon de bovenste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het vouw aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
Ik heb te weinig shirts om uberhaupt te kunnen bladerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik strijk niks. Heb niet eens een strijkplank danwel -ijzer...
Afgezien van het kreuk aspect; bij stapels gevouwen T-shirts kun je niet 'bladeren', zoals je dat in het geval van ophangen wel kan.
De vorige keer dat ik het zag, was het filmpje langer. Na dat wat je bij dit filmpje ziet, kwam volgens mij ook nog iets met lange mouwen voorbij. Dat ben ik echter ook weer vergeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef Molluck het volgende:
Mijn moeder is onder de indruk en ze kan het inmiddels ook
Nadeel is dat het alleen lukt met korte mouwen en vooral, toen ik dat t-shirt net weer uitvouwde zit het heel raar...
Een normale vouw (mouwen naar binnen, dubbelvouwen over de lengte) vouwt wat makkelijker uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |