Of Ilyas & Niels? Ilyas heeft wel wat nichterigs over zich en Niels heeft al eerder fysiek contact met een man gehad.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien ontdekt Elif volgend seizoen haar lesbische kant wel.
Als ze haar maar niet koppelen aan Renée.
Elif + Tara?
We hebben Hugo en Chris toch al?!quote:Op zondag 12 juni 2005 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of Ilyas & Niels? Ilyas heeft wel wat nichterigs over zich en Niels heeft al eerder fysiek contact met een man gehad.
Lijkt me duidelijk.quote:CHRIS VROMAN: "Jij en ik samen." (tegen Hugo van Walsum)
Monogaam zijn is nooit Hugo's sterkste kant geweest.quote:HUGO VAN WALSUM: "Hij is niet onaantrekkelijk." (tegen Lizzy Vehmeijer, over Ron Raven)
Vergeet niet dat Dutch States television het gaat uitzenden. Dus is Sid in de bak correct genezen en voldoende bestraft. Hij is nu een goeie jongen en heeft hij plechtig beloofd om het nooit meer te doen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Wel vreemd dat ze Sid dan willen laten terugkomen
Niet het prototype voorbeeldige moslim toch
quote:MA. 20-06-2005
Iris vindt Niels uiterst charmant als zij een intiem etentje hebben. Ze vertelt hem haar diepste droom. Hillard hoort zijn hospita uit over het bezoekje van de ‘meteropnemer’ (Niels), waarna hij haar als proefkonijn gebruikt. Lizzy biecht toch aan Hugo op hoever ze is gegaan met Ron. Joost biedt Daan en Shirina een ongebruikelijke huwelijksreis aan.
DI. 21-06-2005
Het is vandaag de ‘Dag des Oordeels’ voor de sekte van Ron Raven en dus voor Tara. Hugo, Lizzy en Joost checken tot diep in de nacht alle media op berichten over een massale zelfmoordactie. Tonnie gebruikt zijn criminele netwerk om Tara’s verblijfplaats te vinden. Daan wordt keihard geconfronteerd met zijn naderende einde. Gelukkig heeft hij Shirina aan zijn zijde.
WO. 22-06-2005
Chris wil, maar Julia houdt af: eerst trouwen, dan seks! Dus zit er voor Chris niks anders op dan de volle prijs van een peperdure trouwjurk te schokken. () Bettina moet keihard aan de bak. Ze vreest dat het AZB moet sluiten als de subsidiekraan dreigt te worden dichtgedraaid. Yvonne krijgt een aanbod dat haar hele leven op zijn kop gooit.
DO. 23-06-2005
Mannen zijn zo voorspelbaar: na een vrijpartij kan Julia van alles van Chris gedaan krijgen. Niels begint met zijn wraakplan, maar omdat Hillard zijn eigen weg bewandelt, is Iris in groot gevaar. De limiet is bereikt tussen hulpbehoevende Renée en opdringerige Joyce. Bettina doet een uiterste poging om haar kleinzoon nog een laatste keer te zien.
VR. 24-06-2005
Ilyas wordt verscheurd tussen twee werelden, daardoor stoot hij zijn grote liefde Elif van zich af. Niels vindt het dode lichaam van mevrouw Jansen, de hospita van Hillard en beseft dat het voor Iris erop of eronder is. Radeloze Iris denkt een manier ontdekt te hebben om Hillard te bespelen als hij onwerkelijke dingen van haar wil. Joost, Lizzy, Hugo en Tonnie trekken een tip na over de verblijfplaats van Tara…
quote:Iris vindt Niels uiterst charmant als zij een intiem etentje hebben. Ze vertelt hem haar diepste droom.
Niels undercoverquote:Hillard hoort zijn hospita uit over het bezoekje van de ‘meteropnemer’ (Niels), waarna hij haar als proefkonijn gebruikt.
Een paar gedwongen ontslagen?quote:Bettina moet keihard aan de bak. Ze vreest dat het AZB moet sluiten als de subsidiekraan dreigt te worden dichtgedraaid.
Mevrouw Janssenquote:Niels vindt het dode lichaam van mevrouw Jansen, de hospita van Hillard en beseft dat het voor Iris erop of eronder is.
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de NMO het onderwerp homoseksualiteit uit de weg zal gaan, integendeel.
[..]
Misschien ontdekt Elif volgend seizoen haar lesbische kant wel.
Als ze haar maar niet koppelen aan Renée.
Elif + Tara?
gaat ze ons alweer verlaten????quote:Yvonne krijgt een aanbod dat haar hele leven op zijn kop gooit.
enkele reis naar het hiernamaalsquote:Joost biedt Daan en Shirina een ongebruikelijke huwelijksreis aan.
Niet waar.. Sanne rookt ook..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat geldt dan ook voor Ilyas hoor;
da's de enige van 't hele stel die rook,
All good things...quote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee laat Yvonne alsjeblieft niet ons verlaten...![]()
Ik vind die ouwe rimpeltaart aardig vervelend. Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan ouwe wijven die klakkeloos over anderen zitten te kutten.quote:
ik zie liever Iris haar koffers pakken naar het hiernamaals dan die lieve oude mevrouwquote:Op maandag 13 juni 2005 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind die ouwe rimpeltaart aardig vervelend. Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan ouwe wijven die klakkeloos over anderen zitten te kutten.
Ik vind het ook maar een bemoeizieke ouwe zeikerd!!!! 'Kopje thee Lars????'quote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't wel stoer dat mevr. Jansen eraan gaat.....
I agree with that.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zie liever Iris Joyce haar koffers pakken naar het hiernamaals dan die lieve oude mevrouw![]()
ik hoorde het. ze willen niet eens commentaar geven...quote:
Nee, dat doe ik liever bij Voorburgse_Twaalfje.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Vind je het leuk om me boos te maken???
Waarom kraak je Joyce dan af???quote:Op maandag 13 juni 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik liever bij Voorburgse_Twaalfje.
Okay, lieverd! Ik vind dat Renée beter kan sterven dan die lieve oude mevrouw Jans(s)en.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waarom kraak je Joyce dan af???
Mee eens.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Okay, lieverd! Ik vind dat Renée beter kan sterven dan die lieve oude mevrouw Jans(s)en.
Yvonne was top!quote:
Yep, was een goeie actie!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk Yvonne was idd toppie!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] JP mag z'n Michael Jackson cd's weer draaien in DOK. [afbeelding]
ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al zijn oude cd's tot history hier in mijn kast heb staan![]()
Ik ook, uitmuntende cd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al zijn oude cd's tot history hier in mijn kast heb staan![]()
thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
zeg ONM heeft leipo's genoeg, volgens mij hoeven we 't hier niet over externe sicko's te hebben![]()
Me too.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |