Nou dan is er slechts sprake van een klein, marginaal en bovenal onbeduidend kliekje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoe weet jij dat nou weer.
De linkse kliek rondom de crew bestaat voornamelijk uit Ryan3 en zijn klonen OllieA, Koekepan, Gajus, etc. Daarnaast gelly, calvobbes, SCH en bluesdude.
Zonder plank voor je kop zou je de wijde wereld ook kunnen aanschouwen, dagposter.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef Sidekick het volgende:
Ach, we zeiken wat af op een dag, maar Fok blijft toch het beste digitale plekje om te vertoeven dankzij de goede sfeer en goed beleid. Want anders zou men hier toch wel wegblijven van dit, bijvoorbeeld, linkse forum waar je te oud voor bent. Nee, ik weet dat we op de goede weg zitten, dankzij de bevestiging van de meest klagende users.
Klopt. Daar zijn je bezoeken aan de exemplarischmodereren-weblog al voor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
maar denk nou niet dat ik vooral hier kom, omdat jij er ook bent.
Een geniaal log dat jouw leventje mooi in kaart brengt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Klopt. Daar zijn je bezoeken aan de exemplarischmodereren-weblog al voor.
Op het gevaar af een holocaustban te krijgen:quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef lucida het volgende:
De laatsten der mohikanen en (s)linkse roodhuiden.[/sub]![]()
Da's dan weer een waardig slotakkoord van andermaal een bewogen dag. Ik denk trouwens ook dat die kleine pindanoot nog heel wat van ons kan opsteken. Vooral aan zijn manieren schort het nog wel eens. Inhoudelijk heb ik zelf de hoop op gegeven dat aan onze knuffelkroepoekie nog wat valt bij te schaven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zonder plank voor je kop zou je de wijde wereld ook kunnen aanschouwen, dagposter.![]()
Zeer zeker kom ik hier langs om de wereld en linkse rakkers te beklagen, maar denk nou niet dat ik vooral hier kom, omdat jij er ook bent. Van de andere kant, je kunt nog veel van mij leren, dus ik zal je een beetje koesteren, kleine padawan.
Ga eens wat vaker bij OllieA in de leer???quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Op het gevaar af een holocaustban te krijgen:
Het zijn (s)linkse Voorhuiden.
It takes a big man to cry, but it takes a bigger man to laughquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die eerste kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan.
[afbeelding]
Dat doet zeer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef lucida het volgende:
[..]
Ga eens wat vaker bij OllieA in de leer???
Ik zal proberen jouw goede manier over te nemen, lucidA Wiesenthal.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:51 schreef lucida het volgende:
Ik denk trouwens ook dat die kleine pindanoot nog heel wat van ons kan opsteken. vooral aan zijn manieren schort het nog wel wat.
Hoor ik daar de pot luiden, die niet ver van de boom voor de zwijnen werd gegooid?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef Sidekick het volgende:
plas poep piemol kut lul
Als je dan al inside informatie hebt, dan hou je zeker je bek dicht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal proberen jouw goede manier over te nemen, lucidA Wiesenthal.
Ik begin gelijk met het aanmaken van een paar klonen waarmee ik mezelf in een discussie ga ondersteunen. Ik denk aan usersnames als "baab" en "nithilitia".
Oh, en natuurlijk een kloon om de gemiddelde Sneeker te vertegenwoordigen, met de naam "Tokkie".
Hopelijk ben ik morgen dan toe aan stap 2 van deze wervelende cursus om mijn manieren op te vijzelen. Ik moet namelijk snel beginnen met stap 2, aangezien het 20 jaar duurt om die fase volledig te doorlopen.
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Sidekick zou wat meer gezag moeten hebben van zijn pappie of mammie. Zouden zij dan wel weten dat hij in 2005 waarlijk iedere dag een post achterliet op fok! ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als je dan al inside informatie hebt, dan hou je zeker je bek dicht.
Inside informatie? Dit is gewoon door lucida kenbaar gemaakt in zijn recap-pogingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als je dan al inside informatie hebt, dan hou je zeker je bek dicht.
Met wat vertraging, wens ik vooral Sidekick, de padawan, een goede nachtrust en voorbereiding op een geil neuqsexweekend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga ook eens meuren, mag wel eens voor de verandering.
Ik neem slechts de goede manieren over van lucida.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:02 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind niet dat je de naam Simon Wiesenthal zomaar te grabbel kan gooien voor fok! entiteiten, Sidekick. Die man heeft bergen werk verzet en gedocumenteerd.
hm, jij draagt toch de ambtsketen? Het zijn geen bloesemtochtmedailles..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik neem slechts de goede manieren over van lucida.
Ook al is jouw algehele mindsetting niet bepaald flexibele, jouw voordeel is dat je nog jong bent. M.a.w. er kan in die tussentijd nog heel wat gebeuren dat jou van gedachten kan doen veranderen, en alsnog laat inzien hoezeer voor jezelf - en uit misplaatste solidariteit - de werkelijkheid hebt verdrongen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
aangezien het 20 jaar duurt om die fase volledig te doorlopen.
Hopeloze optimist!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Ook al is jouw algehele mindsetting niet bepaald flexibele, jouw voordeel is dat je nog jong bent. M.a.w. er kan in die tussentijd nog heel wat gebeuren dat jou van gedachten kan doen veranderen, en alsnog laat inzien hoezeer voor jezelf - en uit misplaatste solidariteit - de werkelijkheid hebt verdrongen.![]()
Een zekere poging tot ironie kan je niet ontzegd worden, maar daar blijft het dan ook bij wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal proberen jouw goede manier over te nemen, lucidA Wiesenthal.
Ik begin gelijk met het aanmaken van een paar klonen waarmee ik mezelf in een discussie ga ondersteunen. Ik denk aan usersnames als "baab" en "nithilitia".
Oh, en natuurlijk een kloon om de gemiddelde Sneeker te vertegenwoordigen, met de naam "Tokkie".
Hopelijk ben ik morgen dan toe aan stap 2 van deze wervelende cursus om mijn manieren op te vijzelen. Ik moet namelijk snel beginnen met stap 2, aangezien het 20 jaar duurt om die fase volledig te doorlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |