Maar wij (de Fok!crew en de gehele linkse kliek daar omheen) hebben succesvol sjun en een boel van jullie kennissen weggespeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Het ziet er trouwens naar uit dat wij de 'drie dolende moraalridders' succesvol hebben weggespeeld.![]()
Het is goed dat jij het voor jouw digitale vrienden opneemt - ik had van jou ook niets anders verwacht.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar wij (de Fok!crew en de gehele linkse kliek daar omheen) hebben succesvol sjun en een boel van jullie kennissen weggespeeld.
Een vrediger aanblik bestaat niet. Daar kan geen witte duif aan tippen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat straalt jouw avatar ook helemaal uit.![]()
Jij neemt het niet op voor je digitale vrienden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Het is goed dat jij het voor jouw digitale vrienden opneemt - ik had van jou ook niets anders verwacht.![]()
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze geschrokken zijn van hun eigen burgerlijkheid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef lucida het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat wij de 'drie dolende moraalridders' succesvol hebben weggespeeld.![]()
Heeft hij nog contact gehad met Yvonne en waarom kunnen we de laatste ontwikkelingen niet op zijn log lezen? Zou het wel goed gaan met sjun?quote:Wat me daarentegen wel stoort is het feit dat sjun nog steeds zonder grond gebanned is. Ze kunnen mij toch niet wijsmaken dat een en ander op een open en eerlijke manier in zijn werk gaat. Ik zou nog steeds graag van de crew vernemen hoe lang en waarom de ban voor sjun nog voortduurt.![]()
Jouw deelname daarin was de rol van Goering?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar wij (de Fok!crew en de gehele linkse kliek daar omheen) hebben succesvol sjun en een boel van jullie kennissen weggespeeld.
Trouwens side-kick nu jij voor jouw doen toch zo bijzonder openhartig bent, uit welke digitale entiteiten bestaat die kliek? Van jouw weten we inmiddels al dat jij een onvervreemdbaar onderdeel vormt van het multuculturele 'samenklonteringsideaal', maar je geeft niet aan wie zich nog allemaal bij dat kleffe kliekje hebben samengeklonterd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met sjun gaat het goed. Alleen de man heeft natuurlijk ook nog andere verplichtingen. Ik geloof niet dat Yvonne nog contact met sjun heeft gehad. Wat de reden hiervan is blijft voorlopig gissen. Hetzelfde geldt ook voor Sater, waarvan onomstotelijk is vast komen te staan dat het geen kloon was/is. Nochtans is ook haar ban niet opgeheven. Ik blijf dat een zeer bedenkelijke zaak vinden. Side-kick mag er dan wel wat 'plagerig' over doen, maar ik durf te wedden dat het hem alles behalve lekker zit. Een beetje onafhankelijk forum had die zaken al lang weer netjes rechtgezet, zo niet Fok. Jammer, jammer en nog eens jammer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze geschrokken zijn van hun eigen burgerlijkheid.![]()
[..]
Heeft hij nog contact gehad met Yvonne en waarom kunnen we de laatste ontwikkelingen niet op zijn log lezen? Zou het wel goed gaan met sjun?![]()
Is mij wel eens verteld... ongetwijfeld door een rechts persoon, aangezien ik mij niet voor kan stellen dat een link(s)e multicuralist zijn eigen stelling onderuit zou halen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
De (s)linkse ondergrondse multiculturalisten geven geen geheimen prijs.
Dank je de koekoek, het is een 'open boek' vol met gitzwarte baldzijden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
De (s)linkse ondergrondse multiculturalisten geven geen geheimen prijs.
Jammer, jammer, jammer? Wat doe jij hier dan ineens?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Met sjun gaat het goed. Alleen de man heeft natuurlijk ook nog andere verplichtingen. Ik geloof niet dat Yvonne nog contact met sjun heeft gehad. Wat de reden hiervan is blijft voorlopig gissen. Hetzelfde geldt ook voor Sater, waarvan onomstotelijk is vast komen te staan dat het geen kloon was/is. Nochtans is ook haar ban niet opgeheven. Ik blijf dat een zeer bedenkelijke zaak vinden. Side-kick mag er dan wel wat 'plagerig' over doen, maar ik durf te wedden dat het hem alles behalve lekker zit. Een beetje onafhankelijk forum had die zaken al lang weer netjes rechtgezet, zo niet Fok. Jammer, jammer en nog eens jammer!![]()
Ik ben de hyperkritische luis in de pels van (Fok)censuur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer? Wat doe jij hier dan ineens?
Sater is hier nog het meest het slachtoffer van geworden. Het getuigt niet bepaald van karakter om haar in het ongewisse te laten. Sidekick neem ik dat niet eens kwalijk, die weet niet beter.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef lucida het volgende:
[..]
Met sjun gaat het goed. Alleen de man heeft natuurlijk ook nog andere verplichtingen. Ik geloof niet dat Yvonne nog contact met sjun heeft gehad. Wat de reden hiervan is blijft voorlopig gissen. Hetzelfde geldt ook voor Sater, waarvan onomstotelijk is vast komen te staan dat het geen kloon was/is. Nochtans is ook haar ban niet opgeheven. Ik blijf dat een zeer bedenkelijke zaak vinden. Side-kick mag er dan wel wat 'plagerig' over doen, maar ik durf te wedden dat het hem alles behalve lekker zit. Een beetje onafhankelijk forum had die zaken al lang weer netjes rechtgezet, zo niet Fok. Jammer, jammer en nog eens jammer!![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:27 schreef Drugshond het volgende:
De communist Sidekick - Here to Help -
[afbeelding]
Fijn dromen en denk maar aan mij, dan word je net zo succesvol!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust toe..
Dat kan nooit kwaad, elke pels wordt op den duur dof. Maar dat heft het solidariteitsprobleem met Sjun en de zijnen natuurlijk niet op, want onderhuids blijft zoiets toch aanwezigquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:27 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik ben de hyperkritische luis in de pels van (Fok)censuur.![]()
Daar zeg je wat. Ik vond dat al zo vanzelfsprekend dat ik er even niet bij stil heb gestaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick neem ik dat niet eens kwalijk, die weet niet beter.![]()
![]()
Dat klopt. Hoe weet jij dat nou weer.quote:
Die eerste kan nog niet eens een deuk in een pakje boter slaan. De vraag hoeveel de pils in de lidl kost, deed hem al dichtklappen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat klopt. Hoe weet jij dat nou weer.
De linkse kliek rondom de crew bestaat voornamelijk uit Ryan3 en zijn klonen OllieA, Koekepan, Gajus, etc. Daarnaast gelly, calvobbes, SCH en bluesdude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |