Heb je nog een speciaal model, dat je kan aanraden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Laat je snor staan.
Geef me dan tenminste een nederlandse vertalingquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:30 schreef SwOoSh het volgende:
ik heb nog wel een leuk boek voor je
http://www.crusader.net/texts/mk/
Kleintje is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Heb je nog een speciaal model, dat je kan aanraden?
Dictatuur, geen oorlogquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:32 schreef Casparovvv het volgende:
- richt een partij op
- zorg voor 60 zetels
- schopt alle autochtonen het land uit
- kansloze antilliaanse jongeren smokkelen wel
- huurt 8 vliegtuigen van Onur air
- plaatst een paar terroristische aanslagen
- zet 250 standbeelden van je lul neer
Dan ben je er wel denk ik![]()
Smal, van neus tot bovenlip?quote:
Heb je nog een aan te raden land?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga in het leger. Werk jezelf op tot super-generaal. Zorg dat je troepen je 100% trouw zijn. Val de regeringsgebouwen binnen en neem ze over. Voila.
*noteertquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:37 schreef Macchia_Nera het volgende:
En regel poolse hoeren tegen de verveling![]()
In een willekeurig Afrikaans land moet dat wel te doen zijn. Neem bij voorkeur een land dat rijk is aan natuurlijke hulpbronnen. Kassa!quote:
quote:When I've captured my adversary and he says, "Look, before you kill me, will you at least tell me what this is all about?" I'll say, "No." and shoot him. No, on second thought I'll shoot him then say "No."![]()
One of my advisors will be an average five-year-old child. Any flaws in my plan that he is able to spot will be corrected before implementation.![]()
-Congo: Veel oliequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In een willekeurig Afrikaans land moet dat wel te doen zijn. Neem bij voorkeur een land dat rijk is aan natuurlijke hulpbronnen. Kassa!
Zal ik dan minister van Justitie worden ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:26 schreef kanaiken het volgende:
Het idee
Ik wil een ouderwetse dictatuur opzetten. Met mijzelf als alleenheerser.
Benodigheden
-Een geheime politie
58. If it becomes necessary to escape, I will never stop to pose dramatically and toss off a one-liner.quote:
Mits corruptquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zal ik dan minister van Justitie worden ?
Alle regimes daar zijn zo corrupt als de pest. Dat maakt het ook een stuk eenvoudiger om de bestaande regering omver te werpen. Er moet alleen geen burgeroorlog in het land heersen. Immers, dode onderdanen kun je niet meer uitbuitenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:43 schreef kanaiken het volgende:
Door die rellen in congo kan het natuurlijk wel eens makkelijk zijn daar de macht over te nemen. Of geeft een revolutie op een corrupt regime problemen?
Nu je het hebt over die burgeroorlog. Blijkbaar is het een vechtlustig volkje. Dat is dus niet goed. Ik heb een paar mensen nodig voor de geheime politie, het leger moet aan mijn kant staan (hoewel dat pussies zouden mogen zijn), maar het volk moet niet gewapend en/of vechtlustig zijn. Blijkbaar zijn die congo-mensen dat dus wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alle regimes daar zijn zo corrupt als de pest. Dat maakt het ook een stuk eenvoudiger om de bestaande regering omver te werpen. Er moet alleen geen burgeroorlog in het land heersen. Immers, dode onderdanen kun je niet meer uitbuiten
Plaats even een plan van aanpak, even om je te testenquote:
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*noteert
En wie zouden daar allemaal gebruik van mogen maken?
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.
En verder laat je gewoon lootjes trekken![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....quote:
Probeer eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef DrDentz het volgende:
als ik je achternaam raad, mag ik dan je rechterhand worden
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !quote:
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijktquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
Daarom juistquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef DrDentz het volgende:
zoet?
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijkt![]()
Heb je ervaring?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Thomas B. het volgende:
Ik doe mee!
Mensen zeggen wel 's tegen mij dat ik een hele goede Kampfuhrer zou zijn
en hoge hakkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goed
En leer
jij word voor de leeuwen geworpenquote:
Je mag nog eens raden.quote:
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
[14.gif]quote:
Dat is een betere keus. Er heerste lang een burgeroorlog tegen de president, maar nu is het er wel rustig. Tijd voor een nieuwe staatsgreep dus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:50 schreef kanaiken het volgende:
Is liberia een beter alternatief?
Aangenomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.
Uiteraard doe ik mijn haar los, als jij iets van een moeilijk chanteerbaar persoon nodig heb. Dan zetten we eerst mijn charmes in zodat ik hem daarna kan ombrengen.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een betere keus. Er heerste lang een burgeroorlog tegen de president, maar nu is het er wel rustig. Tijd voor een nieuwe staatsgreep dus!
Werk en prive gescheiden houden hequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aangenomen![]()
Mits jij me ook een keer ondervraagt![]()
![]()
Natuurlijk.... en daarna de macht overneem.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aangenomen![]()
Mits jij me ook een keer ondervraagt![]()
![]()
En je moet praten zoals dat wijf uit Austin Powersquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.
Uiteraard doe ik mijn haar los, als jij iets van een moeilijk chanteerbaar persoon nodig heb. Dan zetten we eerst mijn charmes in zodat ik hem daarna kan ombrengen.![]()
Zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En je moet praten zoals dat wijf uit Austin Powers
Ik word kampfuhrer. Werken zullen ze!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg![]()
Had jij al een positie verworven in deze dictatuur?
Zo nee..... KNIELEN JIJ !![]()
![]()
In eerste instantie ben ik gewoon loyaal hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
Dus ff op rijtje
[afbeelding]
-Ondeugend gaat weer lopen kutten, en neemt de macht over van Kanaiken
-Uiteraard ben ik hoofd Gestapo
Ze hebben toch verder niets te doen, dus die barakken kunnen ze zelf ook wel bouwen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef Thomas B. het volgende:
Zal ik vast barakken bestellen en hekken? Of geven we ze gewoon planken en een doos spijkers?
Heb hier nog wel een paar rollen prikkeldraad.
Owww ik dacht even dat ik over die jonge woutlopers ging....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ze hebben toch verder niets te doen, dus die barakken kunnen ze zelf ook wel bouwen.
Desnoods bestel je een paar jonge woudlopers handboeken , maar dat moet je ff met Ondeugend overleggen want die schijnt over de financien te gaan
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww ik dacht even dat ik over die jonge woutlopers ging....
Das weer jammer
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezen![]()
We zoeken noch wel een tuinman dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef D-Evil het volgende:
hmmm... ik wil ook... ik zorg voor de coke, de wapens en de rellen (je weet toch...)
tenminste, als deze leider t oké vind...
wordt een hele dubieuze dictatuur ditquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezen![]()
Water en condooms, zijn de sleutels tot succes daarquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef idiotforaliving het volgende:
Zeggen dat je oneindig bier hebt, doh![]()
Genau !quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
We zoeken noch wel een tuinman dacht ik![]()
Uiteraard mag je dan wel van onze faciliteiten gebruik maken, en maak je kans op bonussen als je een beetje doorwerkt anders komt Ondeugend met de![]()
Dude, Jomanda was je voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef Asshole het volgende:
Ik ga thuis een enorme ketel soep maken en vervolgens daar vertellen dat mijn soepje HET middel tegen AIDS is. Ik ga echt de man worden daar.
Doe moeilijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef Renmaestro het volgende:
Buit de parlementaire democratie uit. Dring door tot de politiek met je eigen partij. Zeg wat het volk wil horen en beloof het te doen. Wacht het moment af dat je een enorme meerderheid hebt in het parlement en tot er een crisis komt. Daarna ga je over tot actie en eist meer bevoegdheden om snel en effectief in te kunnen grijpen. Breid je rechten steeds verder uit en trek alle macht naar je toe, krijg controle over de staat en indoctrineer het volk. Zoiets.
Moet jij 's opletten wat er gebeurt als je een kanon op iemand z'n hoofd richt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef Renmaestro het volgende:
Buit de parlementaire democratie uit. Dring door tot de politiek met je eigen partij. Zeg wat het volk wil horen en beloof het te doen. Wacht het moment af dat je een enorme meerderheid hebt in het parlement en tot er een crisis komt. Daarna ga je over tot actie en eist meer bevoegdheden om snel en effectief in te kunnen grijpen. Breid je rechten steeds verder uit en trek alle macht naar je toe, krijg controle over de staat en indoctrineer het volk. Zoiets.
Werkt veel beter dan dat Balkenende verhaal wat die gozer hier boven verteldequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Moet jij 's opletten wat er gebeurt als je een kanon op iemand z'n hoofd richt.
quote:en neemt de macht over van Kanaiken
Overheersterquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hee TS,
IK was al van plan wereldoverheerster te worden
Mits je mij als halfgod ziet en onvoorwaardlijk trouw bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:59 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hee hoe zit dat nou, ben ik nou noch je personal assistent ?![]()
Ik ben je manquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mits je mij als halfgod ziet en onvoorwaardlijk trouw bent
anders sticht je maar je eigen dictatuur
Nog voorkeur voor functie?quote:
Mannen zijn domquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Overheerster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is voorbestemd voor een man
Veel verdienen en weinig doen, liefst baas over ondeugend zijn ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mannen zijn dom
Vrouwen zijn sluw en gemeen![]()
Vrouwen gaan huilen als er gevochten wordtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mannen zijn dom
Vrouwen zijn sluw en gemeen![]()
Ja, of je wordt pooier van de poolse gezelschapsdamesquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Veel verdienen en weinig doen, liefst baas over ondeugend zijn ofzo![]()
![]()
Wat u wilt meesterquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, of je wordt pooier van de poolse gezelschapsdames
Mannen denken dat geweld de enige oplossing isquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vrouwen gaan huilen als er gevochten wordt
Mannen bewaren hun kalmte, overzien de situatie en nemen gerichte beslissingen
Vrouwen denken dat je niet alles kunt oplossen met geweldquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mannen denken dat geweld de enige oplossing is
Vrouwen kunnen goed mensen manipuleren
quote:
Hey buk eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mannen denken dat geweld de enige oplossing is
Vrouwen kunnen goed mensen manipuleren
achquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vrouwen denken dat je niet alles kunt oplossen met geweld
Mannen weten wel beter
* ondeugend tolereert alleen de dictator boven haar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
Veel verdienen en weinig doen, liefst baas over ondeugend zijn ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend tolereert alleen de dictator boven haar.![]()
Je mag mijn rechterhand wel worden natuurlijk.![]()
![]()
Liberia is MINEquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
ach
we zullen zien wie als eerst de macht heeft![]()
Vielen dankquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend tolereert alleen de dictator boven haar.![]()
Je mag mijn rechterhand wel worden natuurlijk.![]()
![]()
Ga je polen checkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Na mijn meester kom ik , daarna het gepeupel zoals jij
![]()
![]()
Best welquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vielen dank
Jij mag af en toe ook wel bovenop hoor, als je dat lekker vindt![]()
quote:
Geef toe, dat vind je best leukquote:
Heb er nu eindelijk eentje met voortanden gevonden en zonder ziektes die hou ik lekker zelfquote:
Jah of beloof ze 40 maagden ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:17 schreef kanaiken het volgende:
Even iets on-topics
Hoe ga ik het leger achter me krijgen?
Geld?
Macchia_Nera meteen al gedegradeerd.quote:
Nee jij ziet er lekker uit, de Top rijd in een Altoquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Macchia_Nera meteen al gedegradeerd.![]()
Dat krijg je als je een te grote mond hebt... Wees blij dat ik je niet tegen de muur laat zetten door mijn dienst
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb er nu eindelijk eentje met voortanden gevonden en zonder ziektes die hou ik lekker zelf![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jah of beloof ze 40 maagden ofzo
Een tante met pitquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Macchia_Nera meteen al gedegradeerd.![]()
Dat krijg je als je een te grote mond hebt... Wees blij dat ik je niet tegen de muur laat zetten door mijn dienst
![]()
Ga es zoeken ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef JasperE het volgende:
Lemming!
hier bestaat al een topic over
5 jaar geleden ofzo
Eerst een dictatuur, dan promotiequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit, de Top rijd in een Alto![]()
Damn koop eerst eens een 4wd kameel ofzo, ohjah mijn Polen roeleren![]()
Kijk nog eens goed naar de naam van de TSquote:
Pff laat Ondeugend dat maar doen, ik ben het poolse hoeren chefke.quote:
Een jag is zo 1980quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
ja maar das nu nog
Mijn Jag's zijn al besteld inmiddels.
Ja ik ben bezig.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Een tante met pit
Heb je al een plan van hierarchie?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig.....
Macchia_Nera wordt mijn rechterhand... zo kan ik hem een beetje in de gaten houden.
Ik vertrouw hem niet helemaal weet je....![]()
Hey, ondeugend, waar is het "meesterplanomliberiaovertenemenplan" gebleven?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Pff laat Ondeugend dat maar doen, ik ben het poolse hoeren chefke.
Als je maar niet met hem in bed duiktquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig.....
Macchia_Nera wordt mijn rechterhand... zo kan ik hem een beetje in de gaten houden.
Ik vertrouw hem niet helemaal weet je....![]()
In Liberia zijn ze ontzettend 2012quote:
Nee dat komt later pasquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als je maar niet met hem in bed duikt
Alleen als hij niet loslaat wat jij ontzettend moet weten natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Als je maar niet met hem in bed duikt
Inferieuren zijn zooo makkelijk te vervangen
Besef je positiequote:
Hier __Saviour__quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hey, ondeugend, waar is het "meesterplanomliberiaovertenemenplan" gebleven?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alleen als hij niet loslaat wat jij ontzettend moet weten natuurlijk.
Inderdaad, vraag me af waar die heen isquote:
En zo hoort hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:30 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jawohl Meisterook niet ff stiekem dan ?
Heb hem opgeruimd, hij was mij te extreemquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag me af waar die heen is
Dat is de taak van ondeugendquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb hem opgeruimd, hij was mij te extreem![]()
*noteert female bodyguards*quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijkt![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Kun je nagaan ze verzuimt nu al![]()
Die gaat NIET tussen de hoerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
*noteert female bodyguards*
[afbeelding]
Denk niet dat het in de begroting past, en volgens mij heeft ze haar op plekken waar je het niet wil tegenkomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
*noteert female bodyguards*
[afbeelding]
Laat Ondeugend ff richting Rusland bellen of anders met Bin Ladenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef kanaiken het volgende:
Belangrijk punt:
nucleaire wapens
hoe kom ik aan uranium? verrijken kan ik zelf wel
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het is trouwens niet erg slim om je plannen op internet te bespreken![]()
Wie weet zijn er wel mensen die ideeën willen stelen
Ondeugend? Ben je daar nog?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Laat Ondeugend ff richting Rusland bellen of anders met Bin Laden
Wil je niet zo tegen mijn meester praten ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Het is trouwens niet erg slim om je plannen op internet te bespreken![]()
Wie weet zijn er wel mensen die ideeën willen stelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:40 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wil je niet zo tegen mijn meester praten ?![]()
Excuses aan mijn concurrentie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:40 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Wil je niet zo tegen mijn meester praten ?![]()
Zal ff een toppertje importeren, zeer belangrijk dat je een verse hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]Zoek jij maar eens een mooie pool uit het stapeltje, m'n beste
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Excuses aan mijn concurrentie.
![]()
Had je al een staat in gedachten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Excuses aan mijn concurrentie.
![]()
Mjah, ze zijn zo snel al geen maagd meer hequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Zal ff een toppertje importeren, zeer belangrijk dat je een verse hebt![]()
WegwerpPolenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mjah, ze zijn zo snel al geen maagd meer he![]()
Ik ben even shoppen.... momentjequote:
Polen in liberiaquote:
quote:
Welnee, al die magere pikkies van die kerels daarquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Polen in liberia
die zullen zweten
helemaal als ze zo hard moeten werken, met al die soldaten
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Welnee, al die magere pikkies van die kerels daar![]()
Ik moet toch verdorie passende kleding hebben om die Russen te imponeren en een goede wapenleverantie te kunnen regelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Gestapo vóór winkelen in exclusieve regeringswinkelcentra
Und, wer is dass?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat moet ik even met míjn rechterhand overleggen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik moet toch verdorie passende kleding hebben om die Russen te imponeren en een goede wapenleverantie te kunnen regelen.![]()
Is dit wat ?
Het blijven zaken he.....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik moet toch verdorie passende kleding hebben om die Russen te imponeren en een goede wapenleverantie te kunnen regelen.![]()
Is dit wat ?
Het blijven zaken he.....
[afbeelding]
Rokje kan korter, en wij willen tietuh zien![]()
Alleen in mijn dictatuur, en die is er nog niet, dus nog even doorzetten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
Maareh ik moet noch ff arbeiiten voor school, Meister kan ik daar geen vrijstelling voor krijgen ?
Daarna ga ik ff zo'n pool onderhanden nemen![]()
Damnit, meestal trappen ze er inquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet zeggen natuurlijk
Ga jij nou maar huiswerk maken. Schooljongens beginnen te stotteren als ze borsten zien.quote:
Hoe weet jij dat ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga jij nou maar huiswerk maken. Schooljongens beginnen te stotteren als ze borsten zien.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga jij nou maar huiswerk maken. Schooljongens beginnen te stotteren als ze borsten zien.
Euhhh dictatorretje ? Ik deed jou niet quoten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik allemaal al met borsten heb gedaan
Ik niet dusquote:
Deze dictator zit nog op school, zolang er geen dictatuur is gevestigdquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Euhhh dictatorretje ? Ik deed jou niet quoten.
Raketten, mits in goede staat, 4 miljoen p/squote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik niet dus![]()
Ik heb trouwens misschien een idee maar ik weet niet of dat nou wel zo verstandig is![]()
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik niet dus![]()
Ik heb trouwens misschien een idee maar ik weet niet of dat nou wel zo verstandig is![]()
Ik lees meeheequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Tegen een mooi prijsje, kan ik je alle info geven, als je noch een voor jezelf wilt beginnen![]()
OMG daar moeten we de oorlog mee winnenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:00 schreef kanaiken het volgende:
Deze dictator zit nog op school, zolang er geen dictatuur is gevestigd![]()
Is al geregeld.... gratis !quote:Raketten, mits in goede staat, 4 miljoen p/s
de kar, 5 miljoen
dus 17 miljoen voor op de foto, maal 20 wordt 340M
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG daar moeten we de oorlog mee winnen
Heb je het weer gedaan, je had niet eens informatie van ze nodigquote:[..]
Is al geregeld.... gratis !
De sleutel tot suc6quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
samenwerkenHoe meer mensen we hebben hoe meer kans op succes
noch kleiner dan misschien ?quote:
Mits ik boven jou staquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
samenwerkenHoe meer mensen we hebben hoe meer kans op succes
"noch" in de betekenis van "ook niet"quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
De sleutel tot suc6
[..]
noch kleiner dan misschien ?
Ben ook maar een simpel chefkequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
"noch" in de betekenis van "ook niet"
*loves kennis v/d neerlandsche taal
Sjonge jongen, hij neemt de een na de anderquote:
Een ander pakje en weten waar zijn huis woont was voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij moet alleen maar de politie leiden en mij vermaken
[..]
Heb je het weer gedaan, je had niet eens informatie van ze nodig
Het is je vergevenquote:
Oeeeh, dat ziet er wel streng uit zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een ander pakje en weten waar zijn huis woont was voldoende.
[afbeelding]
Ik wil wel een eerlijk dictatuurquote:
* Haalt biefstuk en 40 maagden en pot goud voor Meesterquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Maar als die samenwerking doorgaat hoef je niet samen te heulen met de vijand
Niet eens punniken ?, of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:
En nu ga ik even weer verder met mijn borduurwerkje hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik wil wel een eerlijk dictatuur
Dus niet dat wij alle moeite doen en jij ons opeens dumpt ofzo
Ik heb trouwens al een idee om veel geld binnen te krijgen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
* Haalt biefstuk en 40 maagden en pot goud voor Meester
borduursels op leerquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef ondeugend het volgende:
En nu ga ik even weer verder met mijn borduurwerkje hoor.![]()
Hoe naief.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik wil wel een eerlijk dictatuur
Dus niet dat wij alle moeite doen en jij ons opeens dumpt ofzo
Ik heb trouwens al een idee om veel geld binnen te krijgen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]Als jij gewoon doet wat je moet doen en niet corrupt wordt heb ik geen reden
vertel
Mogen we een pool lenen, Macchia_Nera?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bill Gates verleiden, met hem trouwen, en vermoorden
Whazzup ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mogen we een pool lenen, Macchia_Nera?
quote:
Domme ik ookquote:
Jah ff eten, en douchen Meister warm he in Liberia.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wieder zurück
pool nodig om bill gates te verleiden
poolse danquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Jah ff eten, en douchen Meister warm he in Liberia.
Maareh kan Ondeugend dat niet regelen, Blii Gates valt vast op vrouwen ipv mannen![]()
Oh een Poolse, jah geef je wensen maar door dan schaf ik er ff eentje aan voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
poolse dan
maar nee, ze is me al veel te enthousiast
Cup C, moet beschikken over een computertechnische vocabulaire en niet bang zijn voor blue-screensquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Oh een Poolse, jah geef je wensen maar door dan schaf ik er ff eentje aan voor je![]()
Je hebt geluk die is noch op voorraad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Cup C, moet beschikken over een computertechnische vocabulaire en niet bang zijn voor blue-screens
quote:
Ach, jij zal vast wel gespecialiseerd zijn dus laat ik het aan jou overquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Mijne zijn beter, die van hun zijn al gebruikt.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:07 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Je hebt geluk die is noch op voorraad.![]()
Perfect. Had niet anders verwacht, kameraadquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:12 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb haar al opgestuurd onder rembours, morgen is ze wel binnen.
Zit al jaren in die branchequote:Op donderdag 9 juni 2005 21:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ach, jij zal vast wel gespecialiseerd zijn dus laat ik het aan jou over
Strafkampen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Oke, wat is de volgende stap van onze strategie?
Nope, puik planquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Even een strategie maken.
[plan]
Zoiets dus ongeveer. Nog toevoegingen?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Onze kampdokter hebben we gevonden
Je moet eigenlijk in het land ook nog een minderheidsgroep vinden, waar je alle eventuele foutjes en problemen op kan afschuiven. Zeggen dat het allemaal door hun komt en dan stop je ze gewoon in het kampquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Even een strategie maken.
[plan]
Zoiets dus ongeveer. Nog toevoegingen?
TS een idee misschien? Ik dacht aan de breezah-sletjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:30 schreef Majar het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk in het land ook nog een minderheidsgroep vinden, waar je alle eventuele foutjes en problemen op kan afschuiven. Zeggen dat het allemaal door hun komt en dan stop je ze gewoon in het kamp![]()
O wachtquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
TS een idee misschien? Ik dacht aan de breezah-sletjes![]()
Ookal is dat geen minderheidsgroep![]()
Geeft niks, overkomt de besten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Pardon?
Arisch ja. Maar daar is geen beginnen aan in Liberia.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:46 schreef Macchia_Nera het volgende:
Hee we moeten natuurlijk wel een arisch, hoe schrijf je dat eigenlijk ?volk hebben.
Alles wat ons niet aanstaat, de kampen in![]()
Koloniseren de boel en de inheemse bevolking onder de duim krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Arisch ja. Maar daar is geen beginnen aan in Liberia.
Inderdaad. Zich nuttig maken, dat moeten ze.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:56 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Koloniseren de boel en de inheemse bevolking onder de duim krijgen.
Plantages zullen we nodig hebben. En scheepsladingen met zwepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Inderdaad. Zich nuttig maken, dat moeten ze.
*meldtquote:
Die minderheidsgroep sluit zeker goed aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef vipergts het volgende:
Niets minderheidsgroep. Stel jen neemt de breezersletjes om alles op af te schuiven, dan is er altijd wel iemand die zegt maar dat is een goed breezersletje en zo blijf je bezig. Je moet die mensen zo bespelen dat als niet voor je zijn, zijn ze tegen je. Mensen geven elkaar wel aan als ze denken dat ze iets goeds doen. die kampen komen wel vol, met mij als hoofd van de geheime dienst.
Ik trek gewoon een luguber uniform aan met een zooi medailles en een spiegel zonnebril. uiteraard verrijk ik mezelf ook een beetje want als mijn leider valt ben ik ook de pineut.
Mits bijpassende sleutelhanger, wil ik wel zo'n pakketquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
TS kan ook gewoon een bedrijf als Executive Outcomes inhuren (zitten in ZA, er zijn er meer van dit soort bedrijven) , die bieden een totaal pakket aan van haalbaarheidstudies, interventies en staatsgrepen.
Die dingen zijn toch universeel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
O wacht
Er zijn helemaal geen breezah-sletjes in Liberia![]()
Of toch wel heel misschien?![]()
Eensch, maar Arisch is zoo begin 20e eeuw. Is er niet iets waarop we negers kunnen indelen? Goede negers en slechte negers?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Plantages zullen we nodig hebben. En scheepsladingen met zwepen.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Eensch, maar Arisch is zoo begin 20e eeuw. Is er niet iets waarop we negers kunnen indelen? Goede negers en slechte negers?
Grote lul kleine lul ? , wel of geen hangtieten ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Eensch, maar Arisch is zoo begin 20e eeuw. Is er niet iets waarop we negers kunnen indelen? Goede negers en slechte negers?
Allemaal grote lulquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Grote lul kleine lul ? , wel of geen hangtieten ?![]()
Godsdienst dan misschien?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Allemaal grote lul
Alle vrouwen hangtieten
Dat schiet niet op
Geen uiterlijke verschillen
allemaal slecht opgeleid
dezelfde taal
Het enige dat ik weet dat Liberia 2 groepen negers bevat. Vroeger, toen de slavernij in de VS werd afgeschaft, konden negers daarheen. De amerikaanse negers voelden zich beter dan de inboorlingen. Probleem is dan weer dat dit zo lang geleden is dat dit ondertussen al vermengt is
quote:Volgens de grondwet is Liberia een christelijke staat. Maar 21% van de bevolking is christen, waarvan 13,5% protestant en 5,1% Afrikaans-Christelijk en 2,4% Rooms-Katholiek.
63% Van de bevolking behoort tot de traditionele godsdiensten (natuurgodsdiensten).
Ruim 16% van de bevolking is Moslim.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Godsdienst dan misschien?
[..]
![]()
eenschquote:Op zondag 12 juni 2005 15:58 schreef Macchia_Nera het volgende:
Beetje dood hier
Het is zondag. En op zondag geen overnamesquote:
Ambtenaren ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2005 18:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is zondag. En op zondag geen overnames
Idd, trage molen enzoquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:37 schreef Herr_Ratt het volgende:
ehmmm er wel aan gedacht dat je ook door andere landen als land erkend moet worden? want anders kan je nooit centen verdienen met servers vol warez, muziek, ******pr0n etc
Morgenochtend half 9 is het loket weer geopend.... trek alvast een nummertje ?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:37 schreef Herr_Ratt het volgende:
ehmmm er wel aan gedacht dat je ook door andere landen als land erkend moet worden? want anders kan je nooit centen verdienen met servers vol warez, muziek, ******pr0n etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |