quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een betere keus. Er heerste lang een burgeroorlog tegen de president, maar nu is het er wel rustig. Tijd voor een nieuwe staatsgreep dus!
Werk en prive gescheiden houden hequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aangenomen![]()
Mits jij me ook een keer ondervraagt![]()
![]()
Natuurlijk.... en daarna de macht overneem.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aangenomen![]()
Mits jij me ook een keer ondervraagt![]()
![]()
En je moet praten zoals dat wijf uit Austin Powersquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.
Uiteraard doe ik mijn haar los, als jij iets van een moeilijk chanteerbaar persoon nodig heb. Dan zetten we eerst mijn charmes in zodat ik hem daarna kan ombrengen.![]()
Zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En je moet praten zoals dat wijf uit Austin Powers
Ik word kampfuhrer. Werken zullen ze!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg![]()
Had jij al een positie verworven in deze dictatuur?
Zo nee..... KNIELEN JIJ !![]()
![]()
In eerste instantie ben ik gewoon loyaal hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
Dus ff op rijtje
[afbeelding]
-Ondeugend gaat weer lopen kutten, en neemt de macht over van Kanaiken
-Uiteraard ben ik hoofd Gestapo
Ze hebben toch verder niets te doen, dus die barakken kunnen ze zelf ook wel bouwen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef Thomas B. het volgende:
Zal ik vast barakken bestellen en hekken? Of geven we ze gewoon planken en een doos spijkers?
Heb hier nog wel een paar rollen prikkeldraad.
Owww ik dacht even dat ik over die jonge woutlopers ging....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:10 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ze hebben toch verder niets te doen, dus die barakken kunnen ze zelf ook wel bouwen.
Desnoods bestel je een paar jonge woudlopers handboeken , maar dat moet je ff met Ondeugend overleggen want die schijnt over de financien te gaan
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww ik dacht even dat ik over die jonge woutlopers ging....
Das weer jammer
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezen![]()
We zoeken noch wel een tuinman dacht ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef D-Evil het volgende:
hmmm... ik wil ook... ik zorg voor de coke, de wapens en de rellen (je weet toch...)
tenminste, als deze leider t oké vind...
wordt een hele dubieuze dictatuur ditquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hmm hoe bedoel je, je kunt de zin op 2 verschillende manieren lezen![]()
Water en condooms, zijn de sleutels tot succes daarquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef idiotforaliving het volgende:
Zeggen dat je oneindig bier hebt, doh![]()
Genau !quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
We zoeken noch wel een tuinman dacht ik![]()
Uiteraard mag je dan wel van onze faciliteiten gebruik maken, en maak je kans op bonussen als je een beetje doorwerkt anders komt Ondeugend met de![]()
Dude, Jomanda was je voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef Asshole het volgende:
Ik ga thuis een enorme ketel soep maken en vervolgens daar vertellen dat mijn soepje HET middel tegen AIDS is. Ik ga echt de man worden daar.
Doe moeilijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef Renmaestro het volgende:
Buit de parlementaire democratie uit. Dring door tot de politiek met je eigen partij. Zeg wat het volk wil horen en beloof het te doen. Wacht het moment af dat je een enorme meerderheid hebt in het parlement en tot er een crisis komt. Daarna ga je over tot actie en eist meer bevoegdheden om snel en effectief in te kunnen grijpen. Breid je rechten steeds verder uit en trek alle macht naar je toe, krijg controle over de staat en indoctrineer het volk. Zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |