Plaats even een plan van aanpak, even om je te testenquote:
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*noteert
En wie zouden daar allemaal gebruik van mogen maken?
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Uiteraard ik, als persoonlijk assistent van de uber leider.
En verder laat je gewoon lootjes trekken![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En verder is het natuurlijk ideaal als goedkope bonus.
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....quote:
Probeer eensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef DrDentz het volgende:
als ik je achternaam raad, mag ik dan je rechterhand worden
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !quote:
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijktquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
Daarom juistquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey.... geen gemenere wezens als vrouwen he !![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef DrDentz het volgende:
zoet?
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
In goed overleg kunnen we natuurlijk wel een pakje ontwerpen zodat het wel wat lijkt![]()
Heb je ervaring?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef Thomas B. het volgende:
Ik doe mee!
Mensen zeggen wel 's tegen mij dat ik een hele goede Kampfuhrer zou zijn
en hoge hakkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Met paardrijzweepje, die doet het altijd goed
En leer
jij word voor de leeuwen geworpenquote:
Je mag nog eens raden.quote:
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel gelijk in. Een vrouw in uniform straalt niet zoveel autoriteit uit als een man in uniform. Misschien als ze een kort kapsel neemt....
[14.gif]quote:
Dat is een betere keus. Er heerste lang een burgeroorlog tegen de president, maar nu is het er wel rustig. Tijd voor een nieuwe staatsgreep dus!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:50 schreef kanaiken het volgende:
Is liberia een beter alternatief?
Aangenomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik steek het op !! En zet een hele strenge bril op.
Uiteraard doe ik mijn haar los, als jij iets van een moeilijk chanteerbaar persoon nodig heb. Dan zetten we eerst mijn charmes in zodat ik hem daarna kan ombrengen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |