idd, ik volg het veel minder als een aantal jaar geleden. volg nu alleen nog de klassiekers en grote rondes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Bartoli het volgende:
dan volg je toch slecht 9christensen. Kaschechin is na Vinokourov de 2e best Kazak. Verder heb je ook nog Muravyev, Fofonov, Mizourov, Iglinskiy en nog een aantal andere. Het Kazakse wielrennen is in opkomst
Als z'n tijdrit zo goed is als gisteren (seconde of 25 achter Lance), kan hij samen met Ullrich heel wat moois gaan doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:20 schreef du_ke het volgende:
Vino hoop dat hij weer kan vlammen in de tour.
ik hoop 'tquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:22 schreef Ereinion het volgende:
Oef, Vinokourov kondigt toch een spannende tour aan. Mooi!
rabo hequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En onze geweldige Rabo renner Menchov?
quote:
Da's wel erg vreemd, maar het staat er wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
Buiten de top 38 iedereen abandoned?.
http://www.criterium.leda(...)e1_classement_28.pdf
Wim staat al 14e op 3:25 van de top vijfquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Van Huffel wat doe je!
Leve de tijdrit!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:52 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Wim staat al 14e op 3:25 van de top vijf![]()
Ach hoezo? Hij zit nog in de vorm van de Giro, in de laatste week van de Giro was ie heel goed... Die vorm kan ie wel een week of 3 vasthouden... En de Tour rijdt ie trouwens niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:56 schreef knep het volgende:
Ongelofelijk die van Huffel.
Als ie t/m het einde van de tour zo blijft rijden heb ik er echter wel mijn twijfels bij.
Ok, maar zo ineensquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach hoezo? Hij zit nog in de vorm van de Giro, in de laatste week van de Giro was ie heel goed... Die vorm kan ie wel een week of 3 vasthouden... En de Tour rijdt ie trouwens niet.
Posthuma kan leuk tijd rijden, Dekker en Dekker ook. Plus Menchov, dat kan nog leuk worden met de ploegentijdrit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:18 schreef mbn het volgende:
Trouwens wel leuk dat Posthuma zich lekker door ontwikkelt. Nu zo op de 40ste plaats is voor hem best aardig. Als hij deze tour mag rijden kan hij weer een stukje ervaring opdoen en volgens mij zou hij in de komende jaren dan best tot een top 20 plaats in staat moeten zijn.
quote:Menchov heeft ook lichte ziekteverschijnselen dus dat lijkt me logisch dat hij hier nu niet wint.
Of de tour wordt top doordat hij nu nog vol in opbouw zit, of de tour wordt helemaal k*t doordat hij niet het benodigde niveau weet te halen voordat de tour begint...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:00 schreef Michael Boogerd het volgende:
"Over vandaag kan ik heel kort zijn, het ging niet goed. Het was vandaag weer zwaar afzien. Ik kan ook niet echt verklaren waar het in zit. Ik heb mijn trainingsarbeid wel gedaan, maar ik heb duidelijk nog een behoorlijke achterstand weg te werken. Ik krijg er voorlopig nog geen moraal van, maar probeer er toch doorheen te komen. Groeten, Boogie."
Michael,quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:00 schreef Michael Boogerd het volgende:
"Over vandaag kan ik heel kort zijn, het ging niet goed. Het was vandaag weer zwaar afzien. Ik kan ook niet echt verklaren waar het in zit. Ik heb mijn trainingsarbeid wel gedaan, maar ik heb duidelijk nog een behoorlijke achterstand weg te werken. Ik krijg er voorlopig nog geen moraal van, maar probeer er toch doorheen te komen. Groeten, Boogie."
In Humo schreef hij dat hij van al die nieuwigheden allemaal niet moet weten , "ik ben nog coureur geworden op de patatten van mijn moeder"quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Bartoli het volgende:
is de altitrainer bij den wim toch nog ergens goed voorgeweest
Het wordt zowel in als uit vorm toch voornamelijk anoniem meerijden voor Boogerd en een dagje wat proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:02 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Van de site van Michael Boogerd:
[..]
Of de tour wordt top doordat hij nu nog vol in opbouw zit, of de tour wordt helemaal k*t doordat hij niet het benodigde niveau weet te halen voordat de tour begint...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Rabo spaart zich voor de Tour, om vervolgens a la T-Raleigh 10 etappes te winnen.
En als het niet zo is wat ga je dan doen Zwansen??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
Rabo spaart zich voor de Tour, om vervolgens a la T-Raleigh 10 etappes te winnen.
hij kan beter commentaar gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
... na ik heb allang twijfels bij de heer Breuking
Waar ik mij altijd zo aan erger is dat iedereen in Nederland blijkbaar Rabobank als een soort "nationale ploeg" blijkt te zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Bartoli het volgende:
Tsjonge jonge stelletje Rabo freaks hier. Het zijn maar voorbereidingskoersen je kan ook niet altijd voluit gaan he
![]()
mja er rijden toch de meeste nederlandsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar ik mij altijd zo aan erger is dat iedereen in Nederland blijkbaar Rabobank als een soort "nationale ploeg" blijkt te zien.![]()
Ja die patatten wie weet wat daar ingezeten heeft. Maar ok hij doet het prima nu maar hopen dat hij die lijn nog een aantal jaren kan doortrekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In Humo schreef hij dat hij van al die nieuwigheden allemaal niet moet weten , "ik ben nog coureur geworden op de patatten van mijn moeder"
Ja ik ben dan wel Nederlander maar daar erger ik me ook aan. Want Shimano daarentegen is ook een goeie ploeg met Schumacher en Ten Damquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar ik mij altijd zo aan erger is dat iedereen in Nederland blijkbaar Rabobank als een soort "nationale ploeg" blijkt te zien.![]()
Helemaal mee eens.. en ik ben zelfs een nederlanderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Axaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja ik ben dan wel Nederlander maar daar erger ik me ook aan. Want Shimano daarentegen is ook een goeie ploeg met Schumacher en Ten Dam![]()
Ja, zoals je al zei, hij moet dus een zak met duiten hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:55 schreef Bartoli het volgende:
Of Davitamon moet het zelfde gaan doen voor Landaluze als wat ze deden in de Giro voor de valk
Al kan in mij niet herinneren dat we die vorig jaar ook al in vorm hadden gezien voor de Tour begon (op het duitse kampioenschap na dan)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klöden lijkt me ook niet meteen in supervorm. Voorlopig.
Ook weer waar, maar in dit voorjaar was hij er heel treurig aan toe. Hij was geselecteerd voor Waals Pijl of LBL, maar mocht toch niet rijden, omdat de kans uitermate klein ws dat 'ie 'm uit zou rijden of de ploeg van dienst kon zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al kan in mij niet herinneren dat we die vorig jaar ook al in vorm hadden gezien voor de Tour begon (op het duitse kampioenschap na dan)
Hij komt dan ook van zeer ver. Dat hij nu deze vorm heeft is al een verbetering. Als hij voor de Tour nog een paar stappen maakt kan hij in de Tour zonder druk verder groeien. Niet om mee te doen om winst, maar wel om Ullrich en vinokourov bij te kunnen staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klöden lijkt me ook niet meteen in supervorm. Voorlopig.
Dat zei men over Botero ook altijd. En over Cadel Evans. En over Savoldelli. Het zou een superploeg zijn. En uiteindelijk stond de kopman er altijd alleen voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:39 schreef mbn het volgende:
Niet om mee te doen om winst, maar wel om Ullrich en vinokourov bij te kunnen staan.
Niet echt waar. Vorig jaar zeker niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zei men over Botero ook altijd. En over Cadel Evans. En over Savoldelli. Het zou een superploeg zijn. En uiteindelijk stond de kopman er altijd alleen voor.
Van Botero mag toch wel iets meer verwacht worden dan "een paar goede dagen". En het jaar dat Ullrich viel is al een tijdje terug, toen reed Telekom nog niet rond met 4 à 5 renners die een top 5 kunnen rijden in een grote ronde. Maar dat is een probleem bij Telekom. US Postal rijdt met een hoop zuivere helpers, bij Telekom heb (had) je een hoop van die pseudo-kopmannen die niet in vorm zijn, maar op basis van hun reputatie dan toch maar mee mogen rijden en waar je uiteindelijk bijna niets aan hebt. Ik hoop dat Klöden zich weet te herpakken, want aan een halve Klöden hebben ze dus niets, dan neem je beter een helper in topvorm mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet echt waar. Vorig jaar zeker niet.
In het jaar dat Vinokourov 3e werd, had Botero wel een paar goede dagen en heeft 'ie Vino in de etappe over de Tourmalet met finish op Luz Ardiden in de afdaling teruggebracht naar de kopgroep.
In het jaar dat Ullrich viel in de afdaling van de Peyresourde (of Aspin), was Armstrong geïsoleerd in een groep met drie man van Telecom.
Dus echt niet dat de kopman er altijd alleen voor stond.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Hoe zag de rit van vandaag eruit?
Hebben de eersten zo'n grote voorsprong doordat ze in een kopgroepje zaten?
Ja kopgroep van man of 13. Waarvan Axel is weggesprongen op een helling. Hebben een 7 tal hellingen ofzo gehad. Dus soort van overgangsrit. Peloton liet begaan en zo kwam Landaluze al snel in het virtuele geel van de leider. Landaluze moest op gegeven moment vrezen dat Merckx leider werd en ging samen met Mazzoleni en Noval in de achtervolging en hebben de schade beperkt. Axel dus de rit en Landaluze de leiderstrui. Morgen weer een alpenrit met o.a de joux plane.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Hoe zag de rit van vandaag eruit?
Hebben de eersten zo'n grote voorsprong doordat ze in een kopgroepje zaten?
Die we natuurlijk weer niet kunnen zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:33 schreef Bartoli het volgende:
Ja kopgroep van man of 13. Waarvan Axel is weggesprongen op een helling. Hebben een 7 tal hellingen ofzo gehad. Dus soort van overgangsrit. Peloton liet begaan en zo kwam Landaluze al snel in het virtuele geel van de leider. Landaluze moest op gegeven moment vrezen dat Merckx leider werd en ging samen met Mazzoleni en Noval in de achtervolging en hebben de schade beperkt. Axel dus de rit en Landaluze de leiderstrui. Morgen weer een alpenrit met o.a de joux plane.
ow, cool, dat wordt twee koersen tegelijk volgen morgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De rit van morgen is te volgen op France 2 (het vroegere Antenne2) en die van zondag op France 3
Die 2 ritten vandaag en morgen al eens bekeken ? Geloof jij écht dat Landaluze die 2 minuten voorsprong zal kunnen houden in die ritten ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Wat een sukkels bij Gerolsteiner. Geven ze zo maar de eindzege weg.
Mwah, daar heb je wel gelijk in denk ik. Maar dan nog vind ik het hartstikke stom van Gerolsteiner.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die 2 ritten vandaag en morgen al eens bekeken ? Geloof jij écht dat Landaluze die 2 minuten voorsprong zal kunnen houden in die ritten ?
Ze zijn wel nog maar met 4 man over. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:50 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik hoop het, Euskaltel kan wel wat succes gebruiken...
Leipheimer verklaarde niet voor de eindzege te gaan. Hij gaf als reden op zie Hamilton, Sevilla en Mayo (top3 ) verleden jaar in de Tour. Allemaal 3x niks. Dus als bijgeloof wil Leipo en andere dat ook vermijden. Dus best kans dat Landaluze stand houdt of een Botero gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Wat een sukkels bij Gerolsteiner. Geven ze zo maar de eindzege weg.
Eekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Btw Contador alweer ten val gekomen. Hij heeft dus een aantal vingers tussen zijn wielen gedraaid gekregen. Het is nog afwachten naar de enrst
Vreemd genoeg vind ik het niet erg dat ik dit niet live ziequote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
Btw Contador alweer ten val gekomen. Hij heeft dus een aantal vingers tussen zijn wielen gedraaid gekregen. Het is nog afwachten naar de enrst
Wat een geweldig dom excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Leipheimer verklaarde niet voor de eindzege te gaan. Hij gaf als reden op zie Hamilton, Sevilla en Mayo (top3 ) verleden jaar in de Tour. Allemaal 3x niks. Dus als bijgeloof wil Leipo en andere dat ook vermijden. Dus best kans dat Landaluze stand houdt of een Botero gaat winnen.
Helaas, pindekaas. Kan ik niet ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef drakenbaby het volgende:
nu op france 2 live indien je de zender kan ontvangen
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:58 schreef Leatherface het volgende:
Botero doet een serieuze aanval op de eindzege op de flanken van de Joux - Plane.
Yep, Leipheimer zit daar ook bij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Vino weer terug in de groep Armstrong?
Mooi stom. Als je nu toch al goed genoeg bent, kun je net zo goed winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Leipheimer verklaarde niet voor de eindzege te gaan. Hij gaf als reden op zie Hamilton, Sevilla en Mayo (top3 ) verleden jaar in de Tour. Allemaal 3x niks. Dus als bijgeloof wil Leipo en andere dat ook vermijden. Dus best kans dat Landaluze stand houdt of een Botero gaat winnen.
Dat kan Botero morgen nog goedmaken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:34 schreef Leatherface het volgende:
Landaluze heeft nu 59 seconden voorsprong op Botero in het algemeen klassement.
Als Boogerd zo slecht is, kan 'ie beter de tour overslaan en richten op 't najaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
Menchov ook nog een serieuze terugval gehad op de Joux Plane. Hij hong er nog lange tijd aan maar uiteindelijk toch eraf. Ondanks dat die licht ziek is moet er toch nog een hoop gebeuren in die kleine maand wat er nog rest om een fitte ploeg aan de start te krijgen. Nu zal Menchov er wel staan in de Tour misschien maar om Rasmussen begin ik me toch zorgen te maken. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter. Dekker rijdt wel goed zoals die zelf zegt maar het parcours is er voor hem niet na omdat ook te laten zien. Boogerd weet niet wat er met hem scheelt dus dat is al geen mooi vooruitzicht. Enfin!!
Tijdens de Giro had hij een ontsteking aan zijn hiel. Nadat hij uit de Giro is gestapt heeft hij toch antibiotica moeten gebruiken en een week lang rust moeten houden. Hij zal zich dus echt nog in conditie moeten rijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:24 schreef Ereinion het volgende:
Met Rasmussen gaat het denk ik wel goedkomen, in de Giro reed hij volgens mij gewoon op zijn hartslagmetertje, ik denk dat we wel wat van hem kunnen verwachten in de tour.
Menchov was al snel gelost op de Joux Plane hoor, op de Franse beelden was wel een rabo te zien, maar dat was de geloste Postuma die nog lang meeging met de "toppers"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
Menchov ook nog een serieuze terugval gehad op de Joux Plane. Hij hong er nog lange tijd aan maar uiteindelijk toch eraf. Ondanks dat die licht ziek is moet er toch nog een hoop gebeuren in die kleine maand wat er nog rest om een fitte ploeg aan de start te krijgen. Nu zal Menchov er wel staan in de Tour misschien maar om Rasmussen begin ik me toch zorgen te maken. Die rijdt echt geen deuk in een pakje boter. Dekker rijdt wel goed zoals die zelf zegt maar het parcours is er voor hem niet na omdat ook te laten zien. Boogerd weet niet wat er met hem scheelt dus dat is al geen mooi vooruitzicht. Enfin!!
Botero zit momenteel bij Phonak terug bij de ploegleider die destijds bij Kelme zat. Daar ligt wellicht de verklaring ... (bij Telekom heeft hij het nooit kunnen aarden)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Zwansen het volgende:
Botero is die bezig aan een come-back ofzo? Nadat ie een keer 2 Tour-etappes won en 4e werd in het eindklassement is het bergafwaarts gegaan met hem...
59 sec. is niet veel en morgen rijden ze 10 rondjes over het WK parcours meen ik van een ganse tijd terug. Alles is mogelijk. Phonak heeft de ploeg, Euskaltel niet al kregen ze in eerste instantie wel weer hulp van Davitamon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Botero zit momenteel bij Phonak terug bij de ploegleider die destijds bij Kelme zat. Daar ligt wellicht de verklaring ... (bij Telekom heeft hij het nooit kunnen aarden)
Da's ook een huurlingenlegioen dat Davitamon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
59 sec. is niet veel en morgen rijden ze 10 rondjes over het WK parcours meen ik van een ganse tijd terug. Alles is mogelijk. Phonak heeft de ploeg, Euskaltel niet al kregen ze in eerste instantie wel weer hulp van Davitamon.
Voor geld zijn de meeste wel te koopquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's ook een huurlingenlegioen dat Davitamon.
Bij hen is het wel extreem op het moment.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Voor geld zijn de meeste wel te koop![]()
Smeets is een auwhoer. Het is al de 2x vandaag dat die Moya zegt (ik wist niet dat Moya zijn racket had verwisseld voor de fiets)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:57 schreef mitt het volgende:
Smeets verwoord het toch weer mooi.
Een test in zo'n grote ronde.
Mentsjov![]()
Jaaa, kom op!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:42 schreef placebeau het volgende:
owla, op sport.be:
Ook de gele trui komt voor het eerst in de problemen in het peloton. Kunnen Botero of Armstrong profiteren?
Smeets is ook de reden dat ik pertinent weiger naar de NOS te kijken. Hij moet altijd zo nodig leuk zijn en lijkt weinig verstand van wielrennen te hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Smeets is een auwhoer. Het is al de 2x vandaag dat die Moya zegt (ik wist niet dat Moya zijn racket had verwisseld voor de fiets)![]()
En nogmaals er bestaat maar 1 renner voor Smeets en dat is Armstrong. Je had eens moeten opletten hoe hij de prestaties van de andere of niet noemde of afkraakte. Menchov is dan nu nog niet goed maar wat zegt dat? je hoeft pas over 3 weken top te zijn. En Weening maar een boemel noemen tsjonge wat een respect voor iemand die op waarde presteert op zo'n leeftijd.
Botero wint 2 ritten, naja smeets zo leuk voor hem. Hij vergeet dat Botero zo ook weer podium klant in de Tour is. En dat van Landaluze maar knap noemen terwijl het voor hem een wereldprestatie is. En het dan associeren met Moya (hij bedoeld Mayo) door te zeggen je weet wel wat er met hem toen gebeurde. Hij vergeet dat Landaluze tov Mayo nooit als topfavoriet voor de Tour gezien wordt.
blablablablabla. Die man krijgt het nog moeilijk als Lance stopt![]()
De Belgen zater er gisteren ook gigantisch naast. Dachten minutenlang dat Cooke had gewonnen en niet Eisel.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:45 schreef Wombcat het volgende:
Ook in massasprints zit 'ie vaak verkeerd te kijken, hij maakt er altijd een tweestrijd van, en heel vaak wint er dan toch iemand anders.
Jaaaaaaa.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef placebeau het volgende:
Een groepje met Armstrond en Botero heeft zich losgerukt uit het peloton, met als doel Landaluze in de vernieling te rijden.
Da's waar, maar dat is nog begrijpelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
De Belgen zater er gisteren ook gigantisch naast. Dachten minutenlang dat Cooke had gewoon en niet Eisel.
Dat is idd typisch Smeetsquote:Op zondag 12 juni 2005 16:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's waar, maar dat is nog begrijpelijk.
Smeets heb ik wel eens iets zien roepen in de trant van "Zabel-Cippolini, Zabel-Cipollini" en daarbij volledig over het hoofd zien dat McEwen aan de andere kant van de weg sprintte en al voor lag (de namen zijn voorbeeld).
LAndaluse nu al 2 minuten achterstand lees ik opd e live-ticker
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:56 schreef placebeau het volgende:
Km 111, le maillot jaune qui a été distancé revient sur le groupe de 16 coureurs. Ces derniers sont à 1'35 des 2 hommes de tête, Popovych et Hincapie.
Het zit je niet mee, Arcee.
Nog 34 seconden goedmaken in 1 beklimming... kan wel, toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:59 schreef Wombcat het volgende:
Popovych et Hincapie toujours en tête. 1'10 pour le groupe intercalé composé notamment d'Armstrong, Botero, Vino, Leipheimer, Gomez-Marchante, Moncoutié. Botero mène ce groupe dans la descente vers Sallanches.
Maillot jaune à 1'35.
Dus 25 sec achter groep Armstrong-Vino-Botero
Neeeee!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:03 schreef Wombcat het volgende:
17'' d'avance pour le groupe Botero/Armstrong sur le leader au classement général Landaluze.
Landaluse komt iets terug.
Ja, jammer inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:02 schreef Arcee het volgende:
Belachelijk dat we dit allemaal niet kunnen zien.
Sommet is de top.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:17 schreef Arcee het volgende:
Is dat afdaling of klim?
Inderdaad!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:22 schreef Wombcat het volgende:
Maar ze geven maar niet aan op hoeveel achterstand Landaluse binnen is.
Yep. Had ik al gepost.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef NRH het volgende:
Belgische teletekst zegt niets over Vinkourov. Vreemd. Maar hij zal dus wel vierde zijn geworden.
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef Leatherface het volgende:
Landaluze met een voorsprong van 10 seconden op Botero eindwinnaar.
Tsja, jammer voor je poule.quote:
BTT zegt nu dat Chavanel 4e is geworden, maar site dauphine meldde eerder Vino als 4e. Vreemd.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef NRH het volgende:
Belgische teletekst zegt niets over Vinkourov. Vreemd. Maar hij zal dus wel vierde zijn geworden.
Ik heb de beelden gezien en het is weldegelijk Vino hoor. Chavanel was daar in geen velden of wegen te bekennen ...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
BTT zegt nu dat Chavanel 4e is geworden, maar site dauphine meldde eerder Vino als 4e. Vreemd.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit!
Ze zenden het niet uit omdat er de hele week geen live beelden zijn, die kunnen ze moeilijk zelf gaan maken. Ik vind het van hun veel verstandiger dat ze ervoor kiezen om de ronde van Zwitserland in zijn geheel uit te zenden, ipv. twee keer een half uurtje Dauphine in het weekend. Als je ergens boos op wilt zijn moet je boos worden op de franse televisie.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
ik snap niet dat de NOS of SPORZA de dauphine niet uitzenden, maar wel die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit! echt jammerwaren toch leuke etappes!!
Volgens mij is de ronde van Zwitserland na de 3e grote rondes de meest aansprekende ronde.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
ik snap niet dat de NOS of SPORZA de dauphine niet uitzenden, maar wel die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit! echt jammerwaren toch leuke etappes!!
Dan heb ik het meer op Parijs - Nicequote:Op maandag 13 juni 2005 07:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is de ronde van Zwitserland na de 3e grote rondes de meest aansprekende ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |