quote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef Leatherface het volgende:
Landaluze met een voorsprong van 10 seconden op Botero eindwinnaar.
Tsja, jammer voor je poule.quote:
BTT zegt nu dat Chavanel 4e is geworden, maar site dauphine meldde eerder Vino als 4e. Vreemd.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef NRH het volgende:
Belgische teletekst zegt niets over Vinkourov. Vreemd. Maar hij zal dus wel vierde zijn geworden.
Ik heb de beelden gezien en het is weldegelijk Vino hoor. Chavanel was daar in geen velden of wegen te bekennen ...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
BTT zegt nu dat Chavanel 4e is geworden, maar site dauphine meldde eerder Vino als 4e. Vreemd.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit!
Ze zenden het niet uit omdat er de hele week geen live beelden zijn, die kunnen ze moeilijk zelf gaan maken. Ik vind het van hun veel verstandiger dat ze ervoor kiezen om de ronde van Zwitserland in zijn geheel uit te zenden, ipv. twee keer een half uurtje Dauphine in het weekend. Als je ergens boos op wilt zijn moet je boos worden op de franse televisie.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
ik snap niet dat de NOS of SPORZA de dauphine niet uitzenden, maar wel die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit! echt jammerwaren toch leuke etappes!!
Volgens mij is de ronde van Zwitserland na de 3e grote rondes de meest aansprekende ronde.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef BaZzY het volgende:
ik snap niet dat de NOS of SPORZA de dauphine niet uitzenden, maar wel die klote ronde van Zwitserland (sporza) die niemand wat boeit! echt jammerwaren toch leuke etappes!!
Dan heb ik het meer op Parijs - Nicequote:Op maandag 13 juni 2005 07:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is de ronde van Zwitserland na de 3e grote rondes de meest aansprekende ronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |