Ja kopgroep van man of 13. Waarvan Axel is weggesprongen op een helling. Hebben een 7 tal hellingen ofzo gehad. Dus soort van overgangsrit. Peloton liet begaan en zo kwam Landaluze al snel in het virtuele geel van de leider. Landaluze moest op gegeven moment vrezen dat Merckx leider werd en ging samen met Mazzoleni en Noval in de achtervolging en hebben de schade beperkt. Axel dus de rit en Landaluze de leiderstrui. Morgen weer een alpenrit met o.a de joux plane.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef Arcee het volgende:
Hoe zag de rit van vandaag eruit?
Hebben de eersten zo'n grote voorsprong doordat ze in een kopgroepje zaten?
Die we natuurlijk weer niet kunnen zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:33 schreef Bartoli het volgende:
Ja kopgroep van man of 13. Waarvan Axel is weggesprongen op een helling. Hebben een 7 tal hellingen ofzo gehad. Dus soort van overgangsrit. Peloton liet begaan en zo kwam Landaluze al snel in het virtuele geel van de leider. Landaluze moest op gegeven moment vrezen dat Merckx leider werd en ging samen met Mazzoleni en Noval in de achtervolging en hebben de schade beperkt. Axel dus de rit en Landaluze de leiderstrui. Morgen weer een alpenrit met o.a de joux plane.
ow, cool, dat wordt twee koersen tegelijk volgen morgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De rit van morgen is te volgen op France 2 (het vroegere Antenne2) en die van zondag op France 3
Die 2 ritten vandaag en morgen al eens bekeken ? Geloof jij écht dat Landaluze die 2 minuten voorsprong zal kunnen houden in die ritten ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Wat een sukkels bij Gerolsteiner. Geven ze zo maar de eindzege weg.
Mwah, daar heb je wel gelijk in denk ik. Maar dan nog vind ik het hartstikke stom van Gerolsteiner.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die 2 ritten vandaag en morgen al eens bekeken ? Geloof jij écht dat Landaluze die 2 minuten voorsprong zal kunnen houden in die ritten ?
Ze zijn wel nog maar met 4 man over. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:50 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik hoop het, Euskaltel kan wel wat succes gebruiken...
Leipheimer verklaarde niet voor de eindzege te gaan. Hij gaf als reden op zie Hamilton, Sevilla en Mayo (top3 ) verleden jaar in de Tour. Allemaal 3x niks. Dus als bijgeloof wil Leipo en andere dat ook vermijden. Dus best kans dat Landaluze stand houdt of een Botero gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Wat een sukkels bij Gerolsteiner. Geven ze zo maar de eindzege weg.
Eekquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Btw Contador alweer ten val gekomen. Hij heeft dus een aantal vingers tussen zijn wielen gedraaid gekregen. Het is nog afwachten naar de enrst
Vreemd genoeg vind ik het niet erg dat ik dit niet live ziequote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
Btw Contador alweer ten val gekomen. Hij heeft dus een aantal vingers tussen zijn wielen gedraaid gekregen. Het is nog afwachten naar de enrst
Wat een geweldig dom excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Leipheimer verklaarde niet voor de eindzege te gaan. Hij gaf als reden op zie Hamilton, Sevilla en Mayo (top3 ) verleden jaar in de Tour. Allemaal 3x niks. Dus als bijgeloof wil Leipo en andere dat ook vermijden. Dus best kans dat Landaluze stand houdt of een Botero gaat winnen.
Helaas, pindekaas. Kan ik niet ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef drakenbaby het volgende:
nu op france 2 live indien je de zender kan ontvangen
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:58 schreef Leatherface het volgende:
Botero doet een serieuze aanval op de eindzege op de flanken van de Joux - Plane.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |