Wat houd je er toch een heerlijke algemene naastenliefde op na.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Je woont er wel maar je blijft een turk.
Er zijn wel degelijk honderdduizenden Armniėrs vermoord en er is wel degelijk bewijs daarvoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Dreamscape het volgende:
Waarom zou Turkije een zogenaamde genocide erkennen als er helemaal geen bewijs is van een genocide? Het verschil tussen de holocaust en de so called armenian genocide is, dat er voor de ene genoeg bewijs is te vinden en voor het andere alleen maar geblaat van sommige mensen..
Omdat dat bewijs er wel is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Dreamscape het volgende:
Waarom zou Turkije een zogenaamde genocide erkennen als er helemaal geen bewijs is van een genocide?
Ja, en de evolutietheorie is alleen maar een theorie.quote:Het verschil tussen de holocaust en de so called armenian genocide is, dat er voor de ene genoeg bewijs is te vinden en voor het andere alleen maar geblaat van sommige mensen..
Wie?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:47 schreef chairman.fx het volgende:
Jammer dat de fascisten
Houd toch op. Waarom in hemelsnaam?quote:Turkije moet morgen kunnen toetreden als ze willen!
Voor de centen en de hoeren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie?!
[..]
Houd toch op. Waarom in hemelsnaam?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie?!
[..]
Houd toch op. Waarom in hemelsnaam?
Van jou kun je alles verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:52 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had ik deze al gepost:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik wel een argument voor en die is eigenlijk vrij simpel. Als je een politieke unie wil vormen moet je denk ik wel een culturele basis hebben en een gevoel van verbondenheid bij de bevolking, dat ontbreekt voor een te groot deel. Natuurlijk is het dan wel weer zo dat het zou kunnen ontstaan, maar de verschillen lijken me erg/te groot om niet voor problemen te gaan zorgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:31 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ook nog argumenten voor?
Zolang Turkije er een democratische politiek op na houd en zich houdt aan de EU regels, net als alle andere lidstaten, zie ik echt het probleem niet.
Het probleem wat ik momenteel tegen de toetreding van Turkije heb, is voornamelijk dat we al met 10 nieuwe leden zitten, die alle 10 netto ontvangers zijn. De subsidiepot van Europa heeft ook een bodem, dus Turkije zal even moeten wachten totdat wat van die ontvangers, betalers zijn geworden.
Verder heeft Turkije nog wat bij te schaven op politiek niveau (qua mensenrechten), maar daar houd Europa al in de gaten.
Zeg, als je iets boven het plaatje kijkt, zul je merken dat er nog wat vragen openstaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:09 schreef Dreamscape het volgende:
Dat plaatje van jou lijkt op een foto genomen in Zuid Cyprus, toen ging de 'nee' over de Annan plan niet over de EU grondwet. Wat ben je toch een dom persoon he.
Dat was het herenigingsplan waar de Turks-Cyprioten voor waren, ondanks de tegencampagne van de ziitende president.quote:
Gaat dit topic over de EU grondwet dan ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:09 schreef Dreamscape het volgende:
Dat plaatje van jou lijkt op een foto genomen in Zuid Cyprus, toen ging de 'nee' over de Annan plan niet over de EU grondwet. Wat ben je toch een dom persoon he.
De Turks-Cyprioten hebben al 30 jaar een eigen staat, bovendien hebben zij voor herening van het eiland gestemd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Gaat dit topic over de EU grondwet dan ?![]()
Je hebt gelijk, het is een foto genomen toen de Cyprioyten massaal NEE stemden en daarmee aangaven dat het de hoogste tijd wordt dat de Turkse bezetter vertrekt.
En volkomen terecht. het wordt tijd dat de Turkse mafia daar vertrekt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:02 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Nog steeds wordt het Noorden gestraft en het zuiden bevoordeeld.
Die geheime 'imaginary' Amerikaanse basis?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
En volkomen terecht. het wordt tijd dat de Turkse mafia daar vertrekt.
Kan gelijk die geheime Amerikaanse basis en gevangenis gesloopt worden ..![]()
hoe kun je nou niet geloven in een feit... is dat ergens niet gewoon liegen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Maar de genocide ligt veel gevoeliger, heel weinig mensen geloven erin.
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef Koos Voos het volgende:
En volkomen terecht. het wordt tijd dat de Turkse mafia daar vertrekt.
Je eigen huis?quote:Op zondag 12 juni 2005 07:12 schreef -Will- het volgende:
Aangezien ik net door een stel turken mijn huis uit gemept ben, ben ik TEGEN
Weer eentje die politiek en persoonlijke onderbuikgevoelens lekker uit elkaar kan halen. Als het door Surinamers was geweest, was je nu tegen ontwikkelingssamenwerking aan de Surinamers en als het nou Nederlanders waren geweest, moeten we dan uit de EU?quote:Op zondag 12 juni 2005 07:12 schreef -Will- het volgende:
Aangezien ik net door een stel turken mijn huis uit gemept ben, ben ik TEGEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |