Dquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
Weet jij mijn cupmaat?
Ik denk een Dquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
Weet jij mijn cupmaat?
Cup C gok ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
Weet jij mijn cupmaat?
Dat heb ik ook nog een tijdje gedaanquote:
Je bent goed weggekomen, jochiequote:
Nou énquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef Skaai het volgende:
Ja, weet je hoeveel maten er in de D zijn?
Amateurs
Je vroeg het tochquote:
Je hebt een D80.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
Weet jij mijn cupmaat?
75Dquote:
Goed gegoktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou heel tenger ben je volgens mij niet, dus een D70 gok ik em niet op. D85?
277quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al 277 posts vandaag![]()
Bupa 216
Nou dus alleen nog je telefoonnummerquote:
0900-SKAAIquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou dus alleen nog je telefoonnummer
Ik ga nu echt slapen, eerst nog die sexlijn van Skaai bellen...quote:
Mijn record is 342quote:
Ik ben er dan ook niet trots opquote:
Hoeveel bied je??quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou dus alleen nog je telefoonnummer
Mijne maar een miezerige 245. Op welke positie sta je in de stand? Ik stond 343 geloof ik vanochtendquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn record is 342
[..]
Ik ben er dan ook niet trots op
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Zoveel posten op een dag en nog steeds geen nummer hebben..
278 geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijne maar een miezerige 245. Op welke positie sta je in de stand? Ik stond 343 geloof ik vanochtend
quote:
Ik zie het verband niet, maar goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Zoveel posten op een dag en nog steeds geen nummer hebben..
Mijn minnaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik zie het verband niet, maar goedEn wie ben je
?
OMG een newbie..quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar goedEn wie ben je
?
van?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
OMG een newbie..![]()
Maar goed.. Ik hed der nummer..
Van mij, knuppel, mij!quote:
Jij leest het topic nie eff door??quote:
Dat was ik alquote:
quote:
Ik hoop dat je er in stiktquote:Maar goed.. Ik hed der nummer..
Dat is Fok!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Van mij, knuppel, mij!
Oraaaaaansjjj waarom leest niemand goed?
is goequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:26 schreef Skaai het volgende:
Kom Orange, we gaan slapen.
quote:
Hij bedoelde zichzelf.quote:
Dat zou zonde zijn, dan kunnen we geen erotische smsjes meer sturen.quote:Ik hoop dat je er in stikt
Ik lees wel degelijk goed.quote:
Ah okiquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee. Volgende week wel denk ik.
Maar toch heb ik het idee dat ik iets mis![]()
Dit gepost is ons voorspelquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik lees wel degelijk goed.Ik las dus ook dat jij om 23.16 al naar bed ging
Wij hebben Duiveltja ervan beschuldigt dat hij alleen nog maar met jou ShowChat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee. Volgende week wel denk ik.
Maar toch heb ik het idee dat ik iets mis![]()
Oke, het wordt me ineens allemaal duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah okiDenk dat het morgen toch wel weer Jam ofzo word.
Dit dus ShowChat #348: bar_del, maak je bekend :(!!!![]()
Maar je snapt nog steeds niet waarom ik m'n excuses aanbood tochquote:
long sea, no time!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:44 schreef Timmai het volgende:
long time no see
even een noob vraag...wie is Mr.Orange ???quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:44 schreef Timmai het volgende:
long time no see
meneer oranjequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
even een noob vraag...wie is Mr.Orange ???
Nog zo 1..quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
even een Newbie vraag...wie is Mr.Orange ???
En als we wel weten wie je bent wat doe je hierquote:
Jij niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef PeRi het volgende:
Krijgt iedereen nou hier een voor een de TT op zijn/haar naam?
Op aanvraag ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef PeRi het volgende:
Krijgt iedereen nou hier een voor een de TT op zijn/haar naam?
ZOWIEE, je rijmtquote:
Waarom altijd die vraag als er een nieuw iemand die jullie niet kennen, hier post?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als we wel weten wie je bent wat doe je hier![]()
Smashing!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Skaai het volgende:
We are dashing.
Ik ga zo kijken op mijn rekening en dan zet ik de dvd's op de postquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:27 schreef PeRi het volgende:
Dizer, het is bij mij afgeschreven. Dan weet je dat
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Skaai, werk je in een benzinepomp in Almere?
Ah. Dan ging het gister bij Hart van Nederland dus een beetje over jou. Ik dacht het al. Maar ik denk, toch maar ff checke.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Skaai het volgende:
Ja.
Toch wel iets wat ik altijd al wilde. Maar helaas was het voor deze ene keer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef PeRi het volgende:
Liep ik daar in mn spijkerbroek en geleende doktersjasje. Ik leek wel dokter.
Ja, die overvallen op twee benzinepompen. De ene was Q8, en daarvoor heeft de overvaller het geprobeerd in BP Almere Haven. Daar heeft die vent mijn baas en Vera (ook servicemedewerker) dus onder schot gehouden, maar ze hebben geen geld meegegeven. Dat was dezelfde overvaller die mij toen heeft overvallen, en vorige week maandag weer op mijn werk is langsgekomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah. Dan ging het gister bij Hart van Nederland dus een beetje over jou. Ik dacht het al. Maar ik denk, toch maar ff checke.
Over wie heb je het danquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef PeRi het volgende:
Ik vind dat ie wel een grote mond heeft voor zo'n newbie. Maar dan ben ik weer de boeman zeker.
Hmm, dan zul je wel niet met zo'n lekker gevoel naar je werk gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Skaai het volgende:
Ja, die overvallen op twee benzinepompen. De ene was Q8, en daarvoor heeft de overvaller het geprobeerd in BP Almere Haven. Daar heeft die vent mijn baas en Vera (ook servicemedewerker) dus onder schot gehouden, maar ze hebben geen geld meegegeven. Dat was dezelfde overvaller die mij toen heeft overvallen, en vorige week maandag weer op mijn werk is langsgekomen.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
Heb je ze trouwens nog mijn geweldige idee verteld Skaai? Over die patrouilles
Kan ik bij jou intrekken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee nog niet.
* Skaai belt baas en verteld over PeRi
"Wat een geweldig idee, heeft ze nog een baantje nodig?"
Ja, toen was ik er niet hequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Skaai het volgende:
Dat heb ik ook nooit gedaan, en PeRi en Together-Alone ook niet.
Het is gewoon omdat we tieten hebben!![]()
Nou ik was juist afgelopen maandag weer begonnen met werken na een lange zieke periode en natuurlijk omdat ik nog niet alleen durfde te staan. Ik stond samen met een collega en toen belde mijn baas dat hij was overvallen. En even later kwam de politie langs om nog eens te vertellen dat ie bij de Q8 langs is geweest. Toen stonden ik en mijn collega niet meer onstpannen achter de kassa.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dan zul je wel niet met zo'n lekker gevoel naar je werk gaan.. Of issie al aangehouden?
Ik vind dat wel meevallen. Hij is niks geen newbie meer.quote:
Voor mij nog altijd wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Hij is niks geen newbie meer.
Ik pomp wel een luchtbedje opquote:
Ik kan dit weekend niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik pomp wel een luchtbedje op
En ik ben toch tot en met zondag alleen thuis![]()
Dan geven we nog een ouderwets feestje ook
In ShowChatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zit er langer dan dit account van jou. Als je mn kloons erbij telt.
We wisten het al, Dizerquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
fok!Postings - De Dagcijfers #22
Bar_del
OOh wacht, jullie weten het al
Je moet ook niet van het onderwerp afwijken.quote:
Nou zeg, moet dat zo boosquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:39 schreef timbob het volgende:
HALLO!
Je hebt die Fok!Tools eindelijk gedownload?quote:
Gisteren al, toen je wit was hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt die Fok!Tools eindelijk gedownload?
Je hebt nu dezelfde kleur als Duifje en staticquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt die Fok!Tools eindelijk gedownload?
Geilquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nu dezelfde kleur als Duifje en static
Of wil je liever een ander kleurtjequote:
Blauw is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of wil je liever een ander kleurtje?
Goed, ik heb alleen Frey op blokkeren staan nuquote:
Hou daar eens mee opquote:
Die lege berichtjes de hele tijdquote:
Zie je mijn plaatjes niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die lege berichtjes de hele tijd
quote:
Ja verdommequote:
Ja, ik wist toch allang dat je blauw was manquote:
Houd je muil man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik wist toch allang dat je blauw was man!
Ik heb al drie plaatjes gepost waarin jij meerder malen blauw te zien wasquote:
Ga toch MSN-smileys posten, joh!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb al drie plaatjes gepost waarin jij meerder malen blauw te zien was
En die van mij waren niet te breed. [[url=http://www.clubs.nl/ClubsData/281679/incoming/05.jpg]afbeelding][/url]
Wat is daar mis mee ?quote:
Fok!-smileys op Fok!quote:
Hiepquote:
quote:
Je mag onze mod niet zo pestenquote:
Piepquote:
Ah jawel...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag onze mod niet zo pesten!
Je hebt Tania ook weggejaagd nu gleuf ikquote:
Zal ik mijn Duiveltja-stem dan weer opzetten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt Tania ook weggejaagd nu gleuf ik!
Oeh, concurrentie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Duif praat trouwens helemaal niet alleen met mij![]()
Ook met Peri![]()
![]()
Als die er toevallig ook is jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Duif praat trouwens helemaal niet alleen met mij![]()
Ook met Peri![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En, heeft ie een berichtje achtergelaten?
Is ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat ben je eigenlijk een mooie vrouw
!!!
Nee, wel een laptop nog geen internetquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
En waar blijft Botox eigenlijk?
Heeft hij nog steeds geen internet thuis?
Ik had hem nog wel gefeliciteerd met zijn verjaardag
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, wel een laptop nog geen internet
Kijk maar uit dat je je ballen niet verbrandt....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef BVO het volgende:
Maar goed, met een laptopje in de zon zitten is ook niet onaardig hoor..
Das toch drie kwartier?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
Ik moet gvd nog een uur zitten wachten hierop school.. Metro' s gaan pas om 14:00 weer rijden.
.
Bupatihquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je ballen niet verbrandt....
Ik wist dat je een "je" vergeten wasquote:
Dude, ik heb het al weer snel veranderd hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist dat je een "je" vergeten was
Niet over mensen praten waar ze niet bij zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat ben je eigenlijk een mooie vrouw
!!!
Ja, nja, eik een half uur want heb om 1345 bij ingang afgesproken.quote:
Alsof ik naakt in de zon ga zitten hier.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je ballen niet verbrandt....
Nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik naakt in de zon ga zitten hier..
Ik wist het ook pas zeker toen ik zag dat je het veranderd hadquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ik heb het al weer snel veranderd hoor...
Sneller zijn jij![]()
Niet waar je bent echt een mooie vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent gek![]()
Zo en nu ga ik weer verder werken![]()
Whihiquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
m^en
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
toen ik zag dat je het veranderd was
Ander toetsenbord dan normaal he.quote:
Engeland?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt iets voor mijn school gaan we naar een van de weinige landen waar we nog geld moeten wisselen met kamp
Tsjechiequote:
stond een lang verhaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Dat wordt met kronen betalen.
Wel eens van interpunctie gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en euros kan wel maar dat heb ik vorig jaar ook gedaan en die Vietnamese marktjes zijn dan al helemaal kut. Wou ik iets met euros betalen wat in kronen 12 euro was vroeg die spleetoog er 24 euro voorDus ik loop weg komt meneer met hangende pootjes of ik het voor 15 euro wil kopen loop ik weer weg roept hij oke oke 8euro ik dacht je hebt me belazerd val lekker dood speeltoog dus ik loop door hoor ik opeens keihard : Fuck you Ass hole !.
Het was dat er een leeraar in de buurt was![]()
Puntkomma gebeuren ey ik ben nog een schoolier hequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel eens van interpunctie gehoord?
Juist, daar hoor je dat toch allemaal te lerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Puntkomma gebeuren ey ik ben nog een schoolier he![]()
Paar jaar terug nog welquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, daar hoor je dat toch allemaal te leren?
Ja zo iets jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Svensational het volgende:
Vrije vertaling:
En euros kan wel, maar dat heb ik vorig jaar ook gedaan en die Vietnamese marktjes zijn dan al helemaal kut. Ik wou iets met euro's betalen wat in kronen 12 euro was. Die spleetoog vroeg er 24 euro voor.Dus ik loop weg, komt meneer met hangende pootjes of ik het voor 15 euro wil kopen. Ik loop weer weg roept hij:"Oké oké, 8 euro". Ik dacht: "Je hebt me belazerd, val lekker dood speeltoog. Dus ik loop door hoor ik opeens keihard:"Fuck you Ass hole"!
Het was dat er een leraar in de buurt was.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Skaai het volgende:
Sven, held, zonder jou had ik het echt niet gesnapt.![]()
Google Toolbar met spellingscontrole is al een beginquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja zo iets ja![]()
Ik kan er echt niks aan doen dat ik het nooit heb gehad meschien misschien moet ik na mijn opleiding toch maar een cursus gaan volgen
Dat helpt nog niet met de punten en comma'squote:Op donderdag 9 juni 2005 13:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Google Toolbar met spellingscontrole is al een begin
Dat deed bar_del gisteravond ookquote:
Maar om en dan twee keer te postenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die van Bupatih veul cooler dan die van mij!
Like duhquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die van Bupatih veul cooler dan die van mij!
Het is gewoon een leuk liedjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar om en dan twee keer te posten
Ik hoor niks hoorquote:
En nu heb ik pijn in mn kop, dus mn rijmpjes zijn opquote:
Je rijmtquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu heb ik pijn in mn kop, dus mn rijmpjes zijn op
Dat wij allebei tegelijk postten na 12 minuten stilte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
Da's toevallig, Airelle!
Vrij?!quote:
Jij kan fokken onderwerk tijd... ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
leren valt onder vrije tijd, je kan 't nota bene in de hangmat doen......
Niet iedereen heeft een hangmat, babsquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
leren valt onder vrije tijd, je kan 't nota bene in de hangmat doen......
Huiswerk maken is niet fijn, vooral niet met koppijn.quote:
ik kan SOMS fokken onder werktijd....quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:33 schreef Airelle het volgende:
Jij kan fokken onderwerk tijd... ik niet![]()
.
Nou ik zal je helpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan SOMS fokken onder werktijd....
en de laatste dagen/weken ook nog maar verdomd weinig
op zich is dat niet erg want dat betekent dat ik 't lekker druk heb en veel onderweg ben
maar nu ben ik wel blij nog even online te kunnen,
want ik heb jullie nodig om me door de middag heen te slepen..........
Mjaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huiswerk maken is niet fijn, vooral niet met koppijn.
Dat is subjectief natuurlijk.quote:
Ohquote:
Jij bent gewoon stomquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niksan toevallig helemaal niet "tof" [[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/bloosspin.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
argumenten Bupa... we willen argumenten......
Ze is zelfs te beroerd om in haar eigen naamtopic te postenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niksan toevallig helemaal niet "tof"
Ze is kei-druk bezig man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is zelfs te beroerd om in haar eigen naamtopic te posten
Hij draait de verkeerde kant op, omdat hij ook de verkeerde kant op kijkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Hij draait alleen een beetje vreemd [[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/bloosspin.gif]afbeelding][/url]
Nee, niet weer een niksan-topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is kei-druk bezig man!
En ik open het volgende topic [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |