Nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik naakt in de zon ga zitten hier..
Ik wist het ook pas zeker toen ik zag dat je het veranderd hadquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ik heb het al weer snel veranderd hoor...
Sneller zijn jij![]()
Niet waar je bent echt een mooie vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bent gek![]()
Zo en nu ga ik weer verder werken![]()
Whihiquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
m^en
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
toen ik zag dat je het veranderd was
Ander toetsenbord dan normaal he.quote:
Engeland?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt iets voor mijn school gaan we naar een van de weinige landen waar we nog geld moeten wisselen met kamp
Tsjechiequote:
stond een lang verhaalquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Dat wordt met kronen betalen.
Wel eens van interpunctie gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en euros kan wel maar dat heb ik vorig jaar ook gedaan en die Vietnamese marktjes zijn dan al helemaal kut. Wou ik iets met euros betalen wat in kronen 12 euro was vroeg die spleetoog er 24 euro voorDus ik loop weg komt meneer met hangende pootjes of ik het voor 15 euro wil kopen loop ik weer weg roept hij oke oke 8euro ik dacht je hebt me belazerd val lekker dood speeltoog dus ik loop door hoor ik opeens keihard : Fuck you Ass hole !.
Het was dat er een leeraar in de buurt was![]()
Puntkomma gebeuren ey ik ben nog een schoolier hequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel eens van interpunctie gehoord?
Juist, daar hoor je dat toch allemaal te lerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Puntkomma gebeuren ey ik ben nog een schoolier he![]()
Paar jaar terug nog welquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, daar hoor je dat toch allemaal te leren?
Ja zo iets jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Svensational het volgende:
Vrije vertaling:
En euros kan wel, maar dat heb ik vorig jaar ook gedaan en die Vietnamese marktjes zijn dan al helemaal kut. Ik wou iets met euro's betalen wat in kronen 12 euro was. Die spleetoog vroeg er 24 euro voor.Dus ik loop weg, komt meneer met hangende pootjes of ik het voor 15 euro wil kopen. Ik loop weer weg roept hij:"Oké oké, 8 euro". Ik dacht: "Je hebt me belazerd, val lekker dood speeltoog. Dus ik loop door hoor ik opeens keihard:"Fuck you Ass hole"!
Het was dat er een leraar in de buurt was.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef Skaai het volgende:
Sven, held, zonder jou had ik het echt niet gesnapt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |