Google Toolbar met spellingscontrole is al een beginquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja zo iets ja![]()
Ik kan er echt niks aan doen dat ik het nooit heb gehad meschien misschien moet ik na mijn opleiding toch maar een cursus gaan volgen
Dat helpt nog niet met de punten en comma'squote:Op donderdag 9 juni 2005 13:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Google Toolbar met spellingscontrole is al een begin
Dat deed bar_del gisteravond ookquote:
Maar om en dan twee keer te postenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die van Bupatih veul cooler dan die van mij!
Like duhquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die van Bupatih veul cooler dan die van mij!
Het is gewoon een leuk liedjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar om en dan twee keer te posten
Ik hoor niks hoorquote:
En nu heb ik pijn in mn kop, dus mn rijmpjes zijn opquote:
Je rijmtquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu heb ik pijn in mn kop, dus mn rijmpjes zijn op
Dat wij allebei tegelijk postten na 12 minuten stilte.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
Da's toevallig, Airelle!
Vrij?!quote:
Jij kan fokken onderwerk tijd... ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
leren valt onder vrije tijd, je kan 't nota bene in de hangmat doen......
Niet iedereen heeft een hangmat, babsquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
leren valt onder vrije tijd, je kan 't nota bene in de hangmat doen......
Huiswerk maken is niet fijn, vooral niet met koppijn.quote:
ik kan SOMS fokken onder werktijd....quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:33 schreef Airelle het volgende:
Jij kan fokken onderwerk tijd... ik niet![]()
.
Nou ik zal je helpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan SOMS fokken onder werktijd....
en de laatste dagen/weken ook nog maar verdomd weinig
op zich is dat niet erg want dat betekent dat ik 't lekker druk heb en veel onderweg ben
maar nu ben ik wel blij nog even online te kunnen,
want ik heb jullie nodig om me door de middag heen te slepen..........
Mjaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huiswerk maken is niet fijn, vooral niet met koppijn.
Dat is subjectief natuurlijk.quote:
Ohquote:
Jij bent gewoon stomquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niksan toevallig helemaal niet "tof" [[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/bloosspin.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef babette21 het volgende:
argumenten Bupa... we willen argumenten......
Ze is zelfs te beroerd om in haar eigen naamtopic te postenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niksan toevallig helemaal niet "tof"
Ze is kei-druk bezig man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is zelfs te beroerd om in haar eigen naamtopic te posten
Hij draait de verkeerde kant op, omdat hij ook de verkeerde kant op kijkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Hij draait alleen een beetje vreemd [[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/bloosspin.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |