Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Skaai, werk je in een benzinepomp in Almere?
Ah. Dan ging het gister bij Hart van Nederland dus een beetje over jou. Ik dacht het al. Maar ik denk, toch maar ff checke.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:23 schreef Skaai het volgende:
Ja.
Toch wel iets wat ik altijd al wilde. Maar helaas was het voor deze ene keer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef PeRi het volgende:
Liep ik daar in mn spijkerbroek en geleende doktersjasje. Ik leek wel dokter.
Ja, die overvallen op twee benzinepompen. De ene was Q8, en daarvoor heeft de overvaller het geprobeerd in BP Almere Haven. Daar heeft die vent mijn baas en Vera (ook servicemedewerker) dus onder schot gehouden, maar ze hebben geen geld meegegeven. Dat was dezelfde overvaller die mij toen heeft overvallen, en vorige week maandag weer op mijn werk is langsgekomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah. Dan ging het gister bij Hart van Nederland dus een beetje over jou. Ik dacht het al. Maar ik denk, toch maar ff checke.
Over wie heb je het danquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef PeRi het volgende:
Ik vind dat ie wel een grote mond heeft voor zo'n newbie. Maar dan ben ik weer de boeman zeker.
Hmm, dan zul je wel niet met zo'n lekker gevoel naar je werk gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Skaai het volgende:
Ja, die overvallen op twee benzinepompen. De ene was Q8, en daarvoor heeft de overvaller het geprobeerd in BP Almere Haven. Daar heeft die vent mijn baas en Vera (ook servicemedewerker) dus onder schot gehouden, maar ze hebben geen geld meegegeven. Dat was dezelfde overvaller die mij toen heeft overvallen, en vorige week maandag weer op mijn werk is langsgekomen.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:26 schreef PeRi het volgende:
Heb je ze trouwens nog mijn geweldige idee verteld Skaai? Over die patrouilles
Kan ik bij jou intrekken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee nog niet.
* Skaai belt baas en verteld over PeRi
"Wat een geweldig idee, heeft ze nog een baantje nodig?"
Ja, toen was ik er niet hequote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Skaai het volgende:
Dat heb ik ook nooit gedaan, en PeRi en Together-Alone ook niet.
Het is gewoon omdat we tieten hebben!![]()
Nou ik was juist afgelopen maandag weer begonnen met werken na een lange zieke periode en natuurlijk omdat ik nog niet alleen durfde te staan. Ik stond samen met een collega en toen belde mijn baas dat hij was overvallen. En even later kwam de politie langs om nog eens te vertellen dat ie bij de Q8 langs is geweest. Toen stonden ik en mijn collega niet meer onstpannen achter de kassa.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dan zul je wel niet met zo'n lekker gevoel naar je werk gaan.. Of issie al aangehouden?
Ik vind dat wel meevallen. Hij is niks geen newbie meer.quote:
Voor mij nog altijd wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Hij is niks geen newbie meer.
Ik pomp wel een luchtbedje opquote:
Ik kan dit weekend niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik pomp wel een luchtbedje op
En ik ben toch tot en met zondag alleen thuis![]()
Dan geven we nog een ouderwets feestje ook
In ShowChatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zit er langer dan dit account van jou. Als je mn kloons erbij telt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |