quote:Op zondag 12 juni 2005 12:57 schreef The_Hives het volgende:
waarom heeft Timmy dan al een paar weken op rij een goede pull
4 of 5 verdedigers met een beetje hoog passen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer kan je ook alweer het beste counteren? Met welke opstelling zg maar..
4-4-2 is altijd uitstekend, ik speel ook altijd 3-5-2, maar 4-4-2 is altijd uitstekend bij iedereenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Kan ik niet met 3-5-2 gaan counteren. Andere opstellingen zijn bij mij slecht.
Als je een klein beetje geld hebt, koop wat verdedigers met minimaal matig passen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Dan ga ik dat doen. Want anders verlies ik zowiezo
alleen passen verdedigers telt... en verdedigen van verdedigers telt ook nog eens helft mee...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als je een klein beetje geld hebt, koop wat verdedigers met minimaal matig passen.
Ik ben benieuwd wat ik haal met counteraanval, heb nu één verdediger met goed passen, 3 met matig passen, alle 4 hebben ze goed verdedigen. Twee inner mids, één met redelijk passen, één met goed, één vleugelspeler met redelijk passen en één aanvaller met redelijk passen.
Ik hoop op het beste
Ja, I know, voor de tactiekvaardigheid telt alleen passen verdedigers mee, maar er was toch ook iets met passen van middenvelders en aanvallers?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
alleen passen verdedigers telt... en verdedigen van verdedigers telt ook nog eens helft mee...
ja vraag dat soort bijstats nonsense aan mij, je maakt het me nu wel heel makkelijk om bijstats af te kraken he, waar is de uitdaging nog?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:42 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ja, I know, voor de tactiekvaardigheid telt alleen passen verdedigers mee, maar er was toch ook iets met passen van middenvelders en aanvallers?
Dat was toch ook ergens goed voor?
Ik snap die zin niet.. kun je hem herschrijven in makkelijk Nederlands?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja vraag dat soort bijstats nonsense aan mij, je maakt het me nu wel heel makkelijk om bijstats af te kraken he, waar is de uitdaging nog?
"jip en janneke gingen fietsen, knap zei de band...."quote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet.. kun je hem herschrijven in makkelijk Nederlands?
Maar dan het verhaaltje dat je net vertelde..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
"jip en janneke gingen fietsen, knap zei de band...."
zo jip en janneke-taal genoeg?
Dat was het verhaaltje wat ie net vertelde...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:27 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar dan het verhaaltje dat je net vertelde..
Hm.. ok..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat was het verhaaltje wat ie net vertelde...
Ik sta 1-1, in een poging te counteren..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef The_Hives het volgende:
Voor het eerst uitverkocht huis vandaag sinds ik uitgebreid heb. Sta wel 2-0 achter
beter dan maar 20k man krijgen in een stadion van 70kquote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef Uddel het volgende:
M'n 3 wedstrijden oude stadion zit op 11 supporters na alweer helemaal vol.. ik wist het al wel dattie niet groot genoeg was..
welkom!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik speel in X.283
Ben nog niet lid van de FED
en DFMS staat voor Dutchfootballmanagersite
Tsssssssssk... Het lijkt wel een plaag... Die neuzen hiero danquote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef The_Hives het volgende:
Weer een Ajacied bij Fok!Hattrick.
tip: let niet op SuperWeber
tip: koop niet in het wilde weg, maar lees eerst veel over trainen. trainen is belangrijker dan snel succes.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz speel een saaie wedstrijd tot nu toe. Wel 3 aankopen gedaan deze week waarvan er 2 spelen, de andere kreeg auw tijdens de oefen match van deze week
Wij hebben scheit aan de rest, wij Joden verspreiden ons sneller dan de paardenpest!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssk... Het lijkt wel een plaag... Die neuzen hiero dan
I know, 3 jaar geleden heb ik toen zo m'n team omzeep geholpen. Maar deze heb ik gehaald voor de breedtequote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tip: koop niet in het wilde weg, maar lees eerst veel over trainen. trainen is belangrijker dan snel succes.
Waarom speciaal voor mij?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef The_Hives het volgende:
ik kom net op 1-3. Voor Uddel: ik sta dus achter
-edit-
2-3
Oke, straks Mirc weer is downen danquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
iig binnen een dag.
Trouwens voor livecommentaar op je wedstrijd hebben we op irc: #fokhattrick
Andere methoden werken ook gelijk hoor, betalen moet iets later..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik betaal altijd per creditcard en dat werkt gelijk
Niet elke hardcore liefhebber is een kale xtc slikkende gabber hoor, btw is Defqon niet alleen hardcorequote:
En niet alle gabbers zijn kaal en slikken xtcquote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet elke hardcore liefhebber is een kale xtc slikkende gabber hoor, btw is Defqon niet alleen hardcore
zekersquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet elke hardcore liefhebber is een kale xtc slikkende gabber hoor, btw is Defqon niet alleen hardcore
Das ook weer waarquote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Uddel het volgende:
[..]
En niet alle gabbers zijn kaal en slikken xtc
Hehequote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zekers![]()
[..]
dat zeg ik toch nergens. Ik zei het alleen omdat Uddel in zijn onderschrift een stukje over gabbers heeft staan
Idd.. helemaal gelijk inquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Das ook weer waar. Maar mensen van buiten af vinden alleen de kale gastjes met bomber een gabber. Voor mij is een gabber iemand die van hardcore muziek houd. Maar on topic.
Btw nog iets over mij:
Ik heb een tering hekel aan Johan Derksen (niet aan de user hoor)
Kopen???quote:Taco Lammertink (67771160)
17 jaar, redelijk in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 602 €/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Jammer dat z'n TSI niet zo heel hoog is.. verder wel leuke YP jaquote:Op zondag 12 juni 2005 21:57 schreef maniack28 het volgende:
YP![]()
[..]
Kopen???Wat zal ik hier voor gaan vragen
?
quote:Taco Lammertink (67771160)
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 15-06-2005 om 22:00
Vraagprijs: 0.0 €
Nu al?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:04 schreef ASSpirine het volgende:
Uddel op wegbmisbruikers![]()
Toevallig zijn website gechecked
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz deel nu wel een tik uit aan de nummer 3, 5-1
Dat is me nog nooit gelukt bij HT btwquote:De ruststand was 4 - 1. DFMS had met 76 procent balbezit een veldoverwicht.
[me=Uddel heeft vanavond voor het eerst serieus gecounterd, met succesquote:Op zondag 12 juni 2005 22:25 schreef komrad het volgende:
ik heb maar 22% balbezit maar sta wel met 2-0 voor :p
* komrad] mompelt iets over counteren[/me]
quote:Florian Alderliefste
TSI = 160, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htmquote:Op zondag 12 juni 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand trouwens nog een website met wat meer info over het trainen bij HT???
Promo - Bad Guy![]()
Thnxquote:Op zondag 12 juni 2005 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htm
tip: in de openingspost kan je veel vinden
wordt die tenminste niet voor niets bijgehouden![]()
www.hottrick.orgquote:Op zondag 12 juni 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand trouwens nog een website met wat meer info over het trainen bij HT???
Promo - Bad Guy![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef maniack28 het volgende:
3-2 gewonnen van voornaamste tegenstander in de poule. Wel alweer een mid geblesseerd, 4 weken. Lekker Grumpey, die methode van jou zonder backup, dan had ik nu al 2 extra mids moeten aanschaffen
En als ik hierbij mezelf aanmeld en inlog is het wel interessant? of kijk gewoon niet goed en kan ik zo overal komen?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
www.hottrick.org
de beste in zijn soort
Linksonder, bij "Platypus Guide" is een nederlands vlaggetje. Klik daarop en dan krijg je een aantal onderwerpen die in het nederlands te lezen zijn. Gratis en voor niks.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En als ik hierbij mezelf aanmeld en inlog is het wel interessant? of kijk gewoon niet goed en kan ik zo overal komen?
Naar het midden als vleugelspeler.... Als extra centrale middenvelder als middenvelder...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:16 schreef MrMoon het volgende:
ik zat me even een opstelling te bedenken voor een oefenpotje van woensdag en toen vroeg ik me ineens iets af:
als ik mn vleugelspelers instel op 'naar het midden' trainen ze dan als middenvelders of als vleugelspelers?
dank uquote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Naar het midden als vleugelspeler.... Als extra centrale middenvelder als middenvelder...
[14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |