quote:Florian Alderliefste
TSI = 160, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htmquote:Op zondag 12 juni 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand trouwens nog een website met wat meer info over het trainen bij HT???
Promo - Bad Guy![]()
Thnxquote:Op zondag 12 juni 2005 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricklinks.htm
tip: in de openingspost kan je veel vinden
wordt die tenminste niet voor niets bijgehouden![]()
www.hottrick.orgquote:Op zondag 12 juni 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Iemand trouwens nog een website met wat meer info over het trainen bij HT???
Promo - Bad Guy![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 23:13 schreef maniack28 het volgende:
3-2 gewonnen van voornaamste tegenstander in de poule. Wel alweer een mid geblesseerd, 4 weken. Lekker Grumpey, die methode van jou zonder backup, dan had ik nu al 2 extra mids moeten aanschaffen
En als ik hierbij mezelf aanmeld en inlog is het wel interessant? of kijk gewoon niet goed en kan ik zo overal komen?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
www.hottrick.org
de beste in zijn soort
Linksonder, bij "Platypus Guide" is een nederlands vlaggetje. Klik daarop en dan krijg je een aantal onderwerpen die in het nederlands te lezen zijn. Gratis en voor niks.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En als ik hierbij mezelf aanmeld en inlog is het wel interessant? of kijk gewoon niet goed en kan ik zo overal komen?
Naar het midden als vleugelspeler.... Als extra centrale middenvelder als middenvelder...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:16 schreef MrMoon het volgende:
ik zat me even een opstelling te bedenken voor een oefenpotje van woensdag en toen vroeg ik me ineens iets af:
als ik mn vleugelspelers instel op 'naar het midden' trainen ze dan als middenvelders of als vleugelspelers?
dank uquote:Op maandag 13 juni 2005 00:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Naar het midden als vleugelspeler.... Als extra centrale middenvelder als middenvelder...
[14.gif]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |