wordt trouwens wel 22 uur zonder treinproblemenquote:
Ik durf niet uit te tellen wat ik mezelf ermee bespaard zou hebben als ik het niet gedaan had...had ik heel wat leuke trainees voor kunnen kopen. Heb gewoon nog nooit iets bruikbaars/verkoopbars gehad.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:30 schreef The_Hives het volgende:
ik kan gewoon wel stoppen met mn jeugd. Na een goed keeper in oktober/november heb ik helemaal niets meer gehad
Ik blijf erbij dat de jeugd wel rendabel is...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik durf niet uit te tellen wat ik mezelf ermee bespaard zou hebben als ik het niet gedaan had...had ik heel wat leuke trainees voor kunnen kopen. Heb gewoon nog nooit iets bruikbaars/verkoopbars gehad.
* Hives slaps SuperWebert met een Ajax-shirtquote:Op zondag 12 juni 2005 12:53 schreef SuperWeber het volgende:
ff nagekeken... Vorig seizoen heb ik 1,2 miljoen winst gemaakt op mijn jeugd...
Ik denk dat er een script in HT zit...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives slaps SuperWebert met een Ajax-shirt
IK ben geen neus...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:56 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik denk dat er een script in HT zit...
Geen goede YP's voor neuzen!!
diep in hun hart is iedereen neusquote:
Dan komen jouw zeven goede jaren nogquote:
Lekje in het script dusquote:Op zondag 12 juni 2005 12:57 schreef The_Hives het volgende:
waarom heeft Timmy dan al een paar weken op rij een goede pull
diep in hun hart is iedereen een Helmonderquote:
Helmondquote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
diep in hun hart is iedereen een Helmonder![]()
ik ga die zweden aanklagenquote:
20 weken = 400k verliesquote:Op zondag 12 juni 2005 12:53 schreef SuperWeber het volgende:
ff nagekeken... Vorig seizoen heb ik 1,2 miljoen winst gemaakt op mijn jeugd...
een wiequote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
diep in hun hart is iedereen een Helmonder![]()
Moet je nagaan... Zelfs in Zweden haten ze Ajax... Ik zou er eens over gaan denken om een andere club te gaan supporteren...quote:Op zondag 12 juni 2005 13:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga die zweden aanklagen![]()
Ik betaal toch een voor goede YP's
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je nagaan... Zelfs in Zweden haten ze Ajax... Ik zou er eens over gaan denken om een andere club te gaan supporteren...
Ook jouw 7 goede jaren komen nogquote:Op zondag 12 juni 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
maar SW waarom pull ik dan geen ubergeile 17 jarigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |